Herregud, Kolla in dessa!

Black Knight
14 september 2005 · 711 Inlägg

MrVain skrev:

wiikman skrev:
alltså om ni inte har märkt det så är rs och m modellerna ändrade på samma ställen från dom vanliga modellerna...
det enda e väl att rs har kormade speglar?

Ja det är det jag vill säga smile Jag personligen "Läs Personligen" Tycker Audis prestige modeller ser så kallad "Fetare" ut men för gemene man så är det nog samma sak.

Och BMWs M modeller och Audis RS modeller är i prinsip ändrade på samma punkter vardera.

Jaha du, använd för gudsskull en teleskop nästa gång när du ser en M3 E46 och en vanlig 4 drs 325-E46.

Jag kan snabbt rabbla upp några punkter, Kjolpaketen, bredare skärmar x 4, bredare njure(grill), längre motorhuve, M3'n har gälar, bredare och lägre baklysen, bredar bagagelucka, gigantiska bromsskivor och etc....

Nu ska det bli intressant och läsa vilka är skillnaderna mellan dina Audin rent allmänt!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
MrVain
15 september 2005 · 904 Inlägg

Black Knight skrev:

MrVain skrev:

wiikman skrev:
alltså om ni inte har märkt det så är rs och m modellerna ändrade på samma ställen från dom vanliga modellerna...
det enda e väl att rs har kormade speglar?

Ja det är det jag vill säga smile Jag personligen "Läs Personligen" Tycker Audis prestige modeller ser så kallad "Fetare" ut men för gemene man så är det nog samma sak.

Och BMWs M modeller och Audis RS modeller är i prinsip ändrade på samma punkter vardera.

Jaha du, använd för gudsskull en teleskop nästa gång när du ser en M3 E46 och en vanlig 4 drs 325-E46.

Jag kan snabbt rabbla upp några punkter, Kjolpaketen, bredare skärmar x 4, bredare njure(grill), längre motorhuve, M3'n har gälar, bredare och lägre baklysen, bredar bagagelucka, gigantiska bromsskivor och etc....

Nu ska det bli intressant och läsa vilka är skillnaderna mellan dina Audin rent allmänt!

Audin har bredare skärmar fram och bak, bredare än bredningen på M3.
Utbredade bakdörrar för att följa skärmbredningen bak.
Betydligt bredare sparklådor
Annan front, och bakdel med luft utag bak med diffusor
Andra utblås
Kromade backspeglar (bara vissa modeller)
Annan grill
Luftutag framför framhjulen
Stora bromsar (större än m3)


Ser du nu då att de är väldigt lika på så vis, och för en person som är helt ointresserad i bilar så blir det lika svårt att se en RS4a i mängden av A4or som det är att se en M3 i mängden av e46or

De ska va gött å leva
holyday Mek
15 september 2005 · 88 Inlägg

Black Knight skrev:

MrVain skrev:

Black Knight skrev:

Så du piskade den nya M5-E65an V10 med din RS4, jo eller hur! *asg*

Tror till och med BMW föraren erkände det ? var det på Zatzy jag läste det måntro, men Audin var ju inte orginal

Om det nu hände så 1. Måste Audin varit trimmad, för att deninte har en chans mot V10:an original. 2. Kan det inte bero på att föraren i BMW kanske inte var så duktig på att köra! 3. Kan det inte varit E39:an och inte den nya E65:an?

Själv har jag piskat en Mercedes Brabus upp till 200 meter, men jag vet att egentligen hade jag inte haft en chans om Mercedes föraren kunde köra!

1. Ja Audin är trimmad 2 Vad skall han göra för fel. Han har ju en växellåda som växlar själv, den har ju 11 olika lägen varav han valde det snabbaste läget. Är det någon som har sämre förutsätningar så är det väl jag med en vanlig manuell låda. 3 NEJ NEJ det var den nya Bmw V10 507 hk vrid kommer jag ej ihåg vad han sa men en 550 nm nånting.
Mvh Bert

Livet börjar vi 2 bars ladd
Audi RS4 Biopower "Performance made by Holyday" (2001)
MrVain
15 september 2005 · 904 Inlägg

Heter inte nya M5an E60?

De ska va gött å leva
tobee
15 september 2005 · 735 Inlägg

5-serien dvs. M5=E60, 7-serien=E65, 6-serien dvs. M6=E63.

Black Knight
15 september 2005 · 711 Inlägg

MrVain skrev:

Black Knight skrev:

MrVain skrev:
Ja det är det jag vill säga smile Jag personligen "Läs Personligen" Tycker Audis prestige modeller ser så kallad "Fetare" ut men för gemene man så är det nog samma sak.

Och BMWs M modeller och Audis RS modeller är i prinsip ändrade på samma punkter vardera.

Jaha du, använd för gudsskull en teleskop nästa gång när du ser en M3 E46 och en vanlig 4 drs 325-E46.

Jag kan snabbt rabbla upp några punkter, Kjolpaketen, bredare skärmar x 4, bredare njure(grill), längre motorhuve, M3'n har gälar, bredare och lägre baklysen, bredar bagagelucka, gigantiska bromsskivor och etc....

Nu ska det bli intressant och läsa vilka är skillnaderna mellan dina Audin rent allmänt!

Audin har bredare skärmar fram och bak, bredare än bredningen på M3.
Utbredade bakdörrar för att följa skärmbredningen bak.
Betydligt bredare sparklådor
Annan front, och bakdel med luft utag bak med diffusor
Andra utblås
Kromade backspeglar (bara vissa modeller)
Annan grill
Luftutag framför framhjulen
Stora bromsar (större än m3)


Ser du nu då att de är väldigt lika på så vis, och för en person som är helt ointresserad i bilar så blir det lika svårt att se en RS4a i mängden av A4or som det är att se en M3 i mängden av e46or

Just  ja, glömde även nämna att M3:an har 2 x 2 utblås och speglarna är det också skillnad på om man ska nu vara lika petig som du, där du i brist på jämförelsen tar upp speglarna. smile
Jo Audin är jätte snygg, hehe. By the way, M3:an är Coupé! Bara det dödar din jämförelse med den vanliga 4dr -E46 an! Kom igen, du gör bort dig, du vet innerst inne att skillnaderna mellan M3-E46 och en vanlig E46 är större än dina Audin som alla ser precis likadana ut!

Till sist, jag menar självklart E60!

Senast redigerat av Black Knight (15 september 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
MrVain
15 september 2005 · 904 Inlägg

Black Knight skrev:

MrVain skrev:

Black Knight skrev:

Jaha du, använd för gudsskull en teleskop nästa gång när du ser en M3 E46 och en vanlig 4 drs 325-E46.

Jag kan snabbt rabbla upp några punkter, Kjolpaketen, bredare skärmar x 4, bredare njure(grill), längre motorhuve, M3'n har gälar, bredare och lägre baklysen, bredar bagagelucka, gigantiska bromsskivor och etc....

Nu ska det bli intressant och läsa vilka är skillnaderna mellan dina Audin rent allmänt!

Audin har bredare skärmar fram och bak, bredare än bredningen på M3.
Utbredade bakdörrar för att följa skärmbredningen bak.
Betydligt bredare sparklådor
Annan front, och bakdel med luft utag bak med diffusor
Andra utblås
Kromade backspeglar (bara vissa modeller)
Annan grill
Luftutag framför framhjulen
Stora bromsar (större än m3)


Ser du nu då att de är väldigt lika på så vis, och för en person som är helt ointresserad i bilar så blir det lika svårt att se en RS4a i mängden av A4or som det är att se en M3 i mängden av e46or

Just  ja, glömde även nämna att M3:an har 2 x 2 utblås och speglarna är det också skillnad på om man ska nu vara lika petig som du, där du i brist på jämförelsen tar upp speglarna. smile
Jo Audin är jätte snygg, hehe. By the way, M3:an är Coupé! Bara det dödar din jämförelse med den vanliga 4dr -E46 an! Kom igen, du gör bort dig, du vet innerst inne att skillnaderna mellan M3-E46 och en vanlig E46 är större än dina Audin som alla ser precis likadana ut!

Till sist, jag menar självklart E60!

Men sorry att jag råkade ta en bild på en Sedan mot en M3 Cupé finns ju vanliga Cupéer också. Är du alvarligt såhär insnöad som du får oss att tro?

De ska va gött å leva
Black Knight
16 september 2005 · 711 Inlägg

Även om du skulle ta en Coupé så är du på hal is. En M3-E46 skiljer sig enormt från en vanlig E46! Tillskillnad från Audis modeller (värsting som icke värsting) som är nästan identiska med varandra!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
fr3drik
16 september 2005 · 342 Inlägg

jag tycker då de verkar vara ändrade på ungefär samma punkter..

Black Knight du skriver att en M3-E467 skiljer sig "enormt" från en vanlig E46 och visst, det gör den helt klart! Speciellt när man ser bilarna brevid varandra.. fast helst i vekligheten och inte på bild.
Men varför kan du inte se hur audis RS modeller faktiskt är moddade på ungefär samma sätt..?

Kan ju tillägga att jag inte är än någon specifik märkesb*g.. åker audi just nu, nästa bil blir nog en japps....

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
MrVain
16 september 2005 · 904 Inlägg

fr3drik skrev:
jag tycker då de verkar vara ändrade på ungefär samma punkter..

Black Knight du skriver att en M3-E467 skiljer sig "enormt" från en vanlig E46 och visst, det gör den helt klart! Speciellt när man ser bilarna brevid varandra.. fast helst i vekligheten och inte på bild.
Men varför kan du inte se hur audis RS modeller faktiskt är moddade på ungefär samma sätt..?

Kan ju tillägga att jag inte är än någon specifik märkesb*g.. åker audi just nu, nästa bil blir nog en japps....

Jag har försökt så gott det går att förklara för han, men somliga är bara För insnöade.

De ska va gött å leva
spunk_totte VD / SPRINGPOJK
16 september 2005 · 605 Inlägg

Jag tycker detta är enkelt, själv tycker jag att m3:an är fetare än audis motsvarande sedan modeller, men audi har ju fetare kombi modeller, jag tycker att bmw m5 är lika neutral för ett otränat öga som en motsvarande audi,men att m3:an är betydligt fetare än audis motsvarighet.

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
tobee
16 september 2005 · 735 Inlägg

Håller med spunk_totte, man ska inte generalisera. Det skiljer vilken modell man jämför. En M3:a syns det allra tydligast på. M5:an är lite mer diskret, så har det alltid varit och det är också BMWs SYFTE att det ska vara så.

Nipfel
18 oktober 2005 · 268 Inlägg

m5an e snygg! inse! rätt hyffsade fälgar på Audin smile

DasAuto
8 november 2005 · 2 751 Inlägg

Fuck asså den här bmw älskaren verkar vara blind som inte kan se en skillnad på en vanlig A4 och en RS4, mannen skaffa glasögon...

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
michael561 Rekondare
8 november 2005 · 289 Inlägg

Ska hela diskusionen starta om nu eller? smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E
JeppeH
10 november 2005 · 12 Inlägg

nja ful audi!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang