Hur stort är intresset för att få sin inredning omsydd egentligen?

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
22 april 2007 · 2 258 Inlägg

Tycker det låter som en kanonide om du kan få in en fot så och sedan faktiskt gå rakt in i ett bilrelaterat yrke! Det där kan man ju leva på, och då kan du åka på mässor och sådant i jobbet framöver! Klart du ska satsa, du har allt att vinna och ytterst lite att förlora!

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Janina Modell & modeskribent
24 april 2007 · 280 Inlägg

Kul att intresset var så stort smile ska framföra det till www.ellbe.se & höra vad dom tycker om att börja sy till bilar smile Har pratat med dom om det tidigare & dom är rätt intresserade, bara att dom ville se hur stort intresset var. Det krävs ju en del jobb i början när man ska ta nya mallar till alla inredningar man ska sy om. Men som sagt - kul att intresset fanns! Ska prata med dom nu i veckan smile

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
Tinoz 10 sec före dig...
24 april 2007 · 540 Inlägg

om man skulle sy om eller bodera in märken mitt i sätena? jag skulle vilja ha märke i sätena!

MiuF
24 april 2007 · 157 Inlägg

Jag är jävligt sugen iaf, har ful inredning i min bmw.. men hur duktug är du egentligen på att sy skinn?

Polish my nuts and serve me a milkshake!
Ford Focus Titanium X "Jo-fan Miljöbil" (2010)
Tinoz 10 sec före dig...
24 april 2007 · 540 Inlägg

MiuF skrev:
Jag är jävligt sugen iaf, har ful inredning i min bmw.. men hur duktug är du egentligen på att sy skinn?

ja är du bra på att sy i läder?

Janina Modell & modeskribent
24 april 2007 · 280 Inlägg

Tinoz skrev:

MiuF skrev:
Jag är jävligt sugen iaf, har ful inredning i min bmw.. men hur duktug är du egentligen på att sy skinn?

ja är du bra på att sy i läder?

Om ni läser lite grabbar så är det inte jag som kommer sy wink & dom på ellbe.se är väldigt duktiga på att sy i både läder, skin & fake skin. Så ni behöver inte oroa er wink Gå in på www.ellbe.se så förstår ni nog att dom kan sin sak wink dom syr hela lastbilsinredningar annars så smile & till dig som ville ha ett märke sytt så fixar dom det också med den nya maskinen dom köpt in smile

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
Alecci
25 april 2007 · 2 014 Inlägg

Är möjligtvis intresserad framåt mitten/slutet av sommare om priserna är någorlunda humana.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Kettunen
25 april 2007 ·

Hade velat ha svart skinn i pontiac. Men vad är det för prisklasser????

sk8kungenapa StylingFreak
25 april 2007 · 220 Inlägg

du får sy mina för 1000kr st.. ska va i tyg

styling or tuning?
volvo_1987
11 maj 2007 · 1 675 Inlägg

Skulle vilja få inredningen i min omsyd.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Mr_Gear Biltokig
11 maj 2007 · 870 Inlägg

Skulle det gå att sy i tyg också eller är det skinn/läder endast?? skulle vilja sätta nåt snyggt i bak då det sätet ser riktigt fult ut, och framstolarna kunde ju såklart bli snyggare också big_smile

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang