GTA-serien

Thaien
20 april 2007 · 933 Inlägg

kanske bara jag som är seg tongue? men hur får man bilar som inte är me i spelet t.ex hummer?

BMW M5 (1999)
Aerodynamik ...
20 april 2007 · 7 120 Inlägg

Här är en film om alla mysterier i spelet:
http://www.youtube.com/watch?v=-Ue2Xmei … mp;search=
(Tror själv att Bigfoot är en mod)

Leatherface:
http://www.youtube.com/watch?v=OjI2fsdO … mp;search=

Senast redigerat av Aerodynamik (20 april 2007)

Aerodynamik ...
20 april 2007 · 7 120 Inlägg

martincool skrev:
kanske bara jag som är seg tongue? men hur får man bilar som inte är me i spelet t.ex hummer?

Genom moddar.

beemern .......
20 april 2007 · 2 655 Inlägg

spelar  gta3, vice city, san andreas. och hade ingen aning om att de ska komma ett nytt. kollat upp de nu och längtar som faan. har mest hittat hemliga bilar, alla tags, och ett modställe som inte finns me på kartan och lite annat (på san andreas). å föresten du generalen, kan du berätta vart man hittar, "hålet till helvetet"?...

THEBADGUY Gorgilus addictus
20 april 2007 · 4 737 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Sen har jag sett att det finns en spök-stad. haha. Någon som vet något mer om det?
http://www.youtube.com/watch?v=-gUrsr22 … mp;search=

Det där är bara en bugg i spelet smile. Med största sannolikhet tongue

EDIT:

Tycker sj om GTA serien väldigt mycket! Speciellt Vice City. Tycker om den "gamla" miljön i spelet smile.

Senast redigerat av THEBADGUY (20 april 2007)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Kivik
20 april 2007 · 264 Inlägg

Hur gör jag när jag laddat ner en mod sad ska man lägga in något i programmappen eller, need help !

Volvo v70n (2002)
Thaien
20 april 2007 · 933 Inlägg

kan nån hjälpa mig att hitta/ge mig en mod vet inte hur man gör

BMW M5 (1999)
pz_racing VAG entusiast
20 april 2007 · 277 Inlägg

Jag har GTA III, GTA Vice City och GTA San Andreas till PC.

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
MeloveGolf Vw trimmare
20 april 2007 · 2 995 Inlägg

Merclone skrev:
Har alla spel i serien till playstation, minus "London" (nån som säljer? tongue ), köpte t.o.m ett PSP bara för att komplettera samlingen så långt det går. Men hur är det med GTA IV, kommer inte det bara släppas på PS3? I så fall blir det ett dyrt spel om man ska ha konsollen med...

xbox360,ps3 och pc (pc kommer dock som vanligt sist)

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Generalen Fritids-designer
20 april 2007 · 293 Inlägg

beemern skrev:
spelar  gta3, vice city, san andreas. och hade ingen aning om att de ska komma ett nytt. kollat upp de nu och längtar som faan. har mest hittat hemliga bilar, alla tags, och ett modställe som inte finns me på kartan och lite annat (på san andreas). å föresten du generalen, kan du berätta vart man hittar, "hålet till helvetet"?...

Jadå, när du är vid Santa Monica Beach så går du upp på bron som finns där (den som går ner till paris-hjulet). Gå sedan till toppen på bron, och sedan rakt fram mot huset där.

Skriv sen in jetpack-koden och flyg upp så att du kommer till fönstrena/glasdörrarna där på väggsidan. Gå sedan runt lite där tills du ramlar igenom (man ser inte hålet, det är osynligt)

Observera att helvetet inte är ett "helvete" utan bara "under marken" så att säga.
Du kan gå runt där nere och se upp på världen, fast underifrån.
När du vill tillbaka så gå bara mot kullen till höger om huset så ramlar du ner på backen igen smile

Självmords gubben finns vid trailerparken på andra sidan bron (2:a ön) vid Santa Monica Beach.

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
_TiNcO_ Personbilssystemstekniker.
20 april 2007 · 365 Inlägg

martincool skrev:
kan nån hjälpa mig att hitta/ge mig en mod vet inte hur man gör

Mod hittar du bland annat på http://www.gta-downloads.com/ som tyvärr ligger nere nu, där kan du även ladda ner mod program som installerar mod programen så slipper man använda IMG tool eller dyl.

Finns även svenska sidor som http://www.gtanytt.se/

Själv har jag nästan hela volvos befintliga model program från 850 till XC90.

Och en till http://www.gtagarage.com/mods/index.php

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
beemern .......
20 april 2007 · 2 655 Inlägg

Generalen skrev:

beemern skrev:
spelar  gta3, vice city, san andreas. och hade ingen aning om att de ska komma ett nytt. kollat upp de nu och längtar som faan. har mest hittat hemliga bilar, alla tags, och ett modställe som inte finns me på kartan och lite annat (på san andreas). å föresten du generalen, kan du berätta vart man hittar, "hålet till helvetet"?...

Jadå, när du är vid Santa Monica Beach så går du upp på bron som finns där (den som går ner till paris-hjulet). Gå sedan till toppen på bron, och sedan rakt fram mot huset där.

Skriv sen in jetpack-koden och flyg upp så att du kommer till fönstrena/glasdörrarna där på väggsidan. Gå sedan runt lite där tills du ramlar igenom (man ser inte hålet, det är osynligt)

Observera att helvetet inte är ett "helvete" utan bara "under marken" så att säga.
Du kan gå runt där nere och se upp på världen, fast underifrån.
När du vill tillbaka så gå bara mot kullen till höger om huset så ramlar du ner på backen igen smile

Självmords gubben finns vid trailerparken på andra sidan bron (2:a ön) vid Santa Monica Beach.

haha jassåtongue. trodde de va någe roligare än så tongue

Generalen Fritids-designer
20 april 2007 · 293 Inlägg

beemern skrev:

Generalen skrev:

beemern skrev:
spelar  gta3, vice city, san andreas. och hade ingen aning om att de ska komma ett nytt. kollat upp de nu och längtar som faan. har mest hittat hemliga bilar, alla tags, och ett modställe som inte finns me på kartan och lite annat (på san andreas). å föresten du generalen, kan du berätta vart man hittar, "hålet till helvetet"?...

Jadå, när du är vid Santa Monica Beach så går du upp på bron som finns där (den som går ner till paris-hjulet). Gå sedan till toppen på bron, och sedan rakt fram mot huset där.

Skriv sen in jetpack-koden och flyg upp så att du kommer till fönstrena/glasdörrarna där på väggsidan. Gå sedan runt lite där tills du ramlar igenom (man ser inte hålet, det är osynligt)

Observera att helvetet inte är ett "helvete" utan bara "under marken" så att säga.
Du kan gå runt där nere och se upp på världen, fast underifrån.
När du vill tillbaka så gå bara mot kullen till höger om huset så ramlar du ner på backen igen smile

Självmords gubben finns vid trailerparken på andra sidan bron (2:a ön) vid Santa Monica Beach.

haha jassåtongue. trodde de va någe roligare än så tongue

Nej, tyvärr. tongue

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Zlasher Pulare
20 april 2007 · 248 Inlägg

Har alla spelen i serien. 1-2 och 2:an london var skitskoj i multiplayer. Sen på de 3 senaste så tog de bort det inbygga multiplayer stödet och man var tvungen att ladda ner helt osynkade multiplayer mods. Multiplayer moddet till GTA SA suger pung, iaf de jag testade. helt osynkat, jag må ha testat en rätt tidig verra men men...
Hoppas gta 4 har redan inbyggt stöd för multiplay...

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Urkas Kräsen grafiker
20 april 2007 · 1 775 Inlägg

Zlasher skrev:
Hoppas gta 4 har redan inbyggt stöd för multiplay...

Det har det afaik. Har för mig om att jag läste det häromdan...

Men VC är det enda gta jag verkligen spelat o klarat. Har tillomed gjort nån bil till det. tongue
Men annars är GTA3 det lätt roligast. Brukar leka runt i det med lite fuskkoder, skaffa en bilbomb o samla ihop en stor klunga polisbilar o spränga allt i luften. Mycket mycket roligt. tongue
Och så är ju multiplayern i det ruuuuuskigt skoj. Förstår inte alls varför dom inte har satsat på det i dom senare spelen. Fast som sagt, det ska ju tydligen komma i fyran!

Whine whine!
Generalen Fritids-designer
21 april 2007 · 293 Inlägg

Är det någon som vet om man kan komma till Liberty City i San Andreas?

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Sir_x
21 april 2007 · 945 Inlägg

Man gör väl ett uppdrag då man åker dit va? Tror inte de går att komma dit utanför uppdraget.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
_TiNcO_ Personbilssystemstekniker.
21 april 2007 · 365 Inlägg

RouziMotorsport skrev:

Generalen skrev:
Är det någon som vet om man kan komma till Liberty City i San Andreas?

det finns ett uppdrag där du åker med flyg till liberty city i GTA San Andreas.
man skjuter några snubbar sen åker man tillbaka igen

längtar till GTA4 på PS3

Ska gå att komma till LC, finns ett video klipp.

http://www.youtube.com/watch?v=vWNfK8JWjPQ

Senast redigerat av _TiNcO_ (21 april 2007)

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
Aerodynamik ...
22 april 2007 · 7 120 Inlägg

Hjälp!

Vart finns "flyg skolan" så man kan komma in på flygplatser osv.
Jag har klarat bil skolan och är i San Fiero. Men hittar inte den där jävla flyg skolan.

Generalen Fritids-designer
22 april 2007 · 293 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Hjälp!

Vart finns "flyg skolan" så man kan komma in på flygplatser osv.
Jag har klarat bil skolan och är i San Fiero. Men hittar inte den där jävla flyg skolan.

Flyg skolan finns i öknen i Las Venturas (det övergivna flygfältet).

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang