Goda råd om styling till Golf VR6.

TriX
23 april 2007 · 58 Inlägg

Tja
Jag ska köpa min första Golf VR6  inom kort.
Eftersom det är min första Golf så skulle det suttit fint med några goda styling råd och dyl,
200 hk+ hade suttit fint samt en cool mörk look.. Golfen är mörk mörk lila och allt e orginal..  hade tänkt att behålla den färgen och slänga på 17" och lågprofil..
bara häv ur er allt ni kan om Golf styling..

MVH TriX

Gör som FORD, köp VOLVO!!!!
Genuine VeeDub
23 april 2007 · 319 Inlägg

Finns ju en uppsjö med styling till Golf. Snurra runt på G.org lite o sök inspiration.
Min golf är också mörklila (LC5L). Jag fösökte först matcha bilen med blåa detaljer. Funkade inte alls. Nu kör jag på silver/krom och lite grönt på insidan.

I övrigt kan du välja din helt egen stil på golfen, det finns allt från vräkigaste kjolpaketen till diskretare grejer.

Lycka till!

Ps. du kan kolla runt på www.vr6.nu också.

TriX
23 april 2007 · 58 Inlägg

tack
jag är medlem på vr6 men jag tycker att den är dåligt besökt.. man får inga svar o alla bloggar o dyligt e från 2006.. jag ska kolla runder lite..

Gör som FORD, köp VOLVO!!!!
Mr_Gear Biltokig
23 april 2007 · 870 Inlägg

TriX skrev:
tack
jag är medlem på vr6 men jag tycker att den är dåligt besökt.. man får inga svar o alla bloggar o dyligt e från 2006.. jag ska kolla runder lite..

Bloggar vet ja inte hur det står till med på vr6.nu men svar 'är det gott om och folk är inne jämt och ständigt - Det bästa forum jag någonsin varit medlem på!
Dessutom finns det mycket kunnigt folk där som kan hjälpa en med de flesta problem som kan uppkomma!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
mr_persiano *GULAN*
23 april 2007 · 647 Inlägg

Leta på www.ebay.de el www.ebay.com annars finns det ju en massa svenska stylingföretag.

Finns en massa begangat också som man kan hitta till rimliga priser.

Det är bara söka, ringa  och beställa

JO_Vr6
9 november 2007 · 15 Inlägg

TriX skrev:
Tja
Jag ska köpa min första Golf VR6  inom kort.
Eftersom det är min första Golf så skulle det suttit fint med några goda styling råd och dyl,
200 hk+ hade suttit fint samt en cool mörk look.. Golfen är mörk mörk lila och allt e orginal..  hade tänkt att behålla den färgen och slänga på 17" och lågprofil..
bara häv ur er allt ni kan om Golf styling..

MVH TriX

Köp min:) om du inte redan har köpt en förståss!

gottfried
9 november 2007 · 12 Inlägg

En vän till mig hade en VR6 med väldigt mörk lila lack (svart i indirekt ljus).

http://www.garaget.org/?car=20476

Och det tycker jag är alldeles perfekt stylad. Varken för mycket eller för lite.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang