Bil till balen i Borås sökes

alexander_backman
23 april 2007 · 9 Inlägg

Hej. Är det någon i borås trakten som har en snygg bil med plats för 4 som vill köra till balen den 30 maj.

Senast redigerat av alexander_backman (23 april 2007)

Josip
23 april 2007 · 67 Inlägg

finns ju min 328 om du vill ha den,bara och höra av dig isf... fast du kanske söker en cabbe????

BMW635_Robban
23 april 2007 · 1 277 Inlägg

Frågar du rakt av om nån har snyggt bil här  garaget.org tycker alla de har de, även om de är helt vanliga svenssonbilar.

Det är nästan bättre att hyra en limo eller fråga nån som känner nån, som känner nån...ja du fattar nog. Sen kan du precisera dig lite mer, om du vill ha en öppen bil, sportbil eller raggarbil o.s.v.

Har en BMW 325 cabbe som rullat runt studenter och baler de första 10åren...men nu är den lite gammal för sånt...

Lycka till!

Ändra din rubrik då den inte gäller hela sverige, den kan bli av låst moderatorn...

alexander_backman
23 april 2007 · 9 Inlägg

Josip skrev:
finns ju min 328 om du vill ha den,bara och höra av dig isf... fast du kanske söker en cabbe????

Det spelar ingen roll om det är cabbe eller inte. men ja ska höra me mina kompisar va dom tycker..

alexander_backman
23 april 2007 · 9 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Frågar du rakt av om nån har snyggt bil här  garaget.org tycker alla de har de, även om de är helt vanliga svenssonbilar.

Det är nästan bättre att hyra en limo eller fråga nån som känner nån, som känner nån...ja du fattar nog. Sen kan du precisera dig lite mer, om du vill ha en öppen bil, sportbil eller raggarbil o.s.v.

Har en BMW 325 cabbe som rullat runt studenter och baler de första 10åren...men nu är den lite gammal för sånt...

Lycka till!

Ändra din rubrik då den inte gäller hela sverige, den kan bli av låst moderatorn...

Vi har frågat runt, men ingen av oss känner nån som har en bra bil till balen. Så då tänkte ja att ja skulle fråga här.

BMW635_Robban
23 april 2007 · 1 277 Inlägg

alexander_backman skrev:

BMW635_Robban skrev:
Frågar du rakt av om nån har snyggt bil här  garaget.org tycker alla de har de, även om de är helt vanliga svenssonbilar.

Det är nästan bättre att hyra en limo eller fråga nån som känner nån, som känner nån...ja du fattar nog. Sen kan du precisera dig lite mer, om du vill ha en öppen bil, sportbil eller raggarbil o.s.v.

Har en BMW 325 cabbe som rullat runt studenter och baler de första 10åren...men nu är den lite gammal för sånt...

Lycka till!

Ändra din rubrik då den inte gäller hela sverige, den kan bli av låst moderatorn...

Vi har frågat runt, men ingen av oss känner nån som har en bra bil till balen. Så då tänkte ja att ja skulle fråga här.

Aha okej...Lycka till iaf!

SwenssonGTI
23 april 2007 · 358 Inlägg

Min Golf kanske, bor ju i borås så smile

Senast redigerat av SwenssonGTI (23 april 2007)

Heavens_Gate
23 april 2007 · 543 Inlägg

Min finns 9 mil ifrån dig!

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
alexander_backman
23 april 2007 · 9 Inlägg

SwenssonGTI skrev:
Min Golf kanske, bor ju i borås så smile

a kanske de. Jag hör av mig när ja pratat me dom andra.

alexander_backman
23 april 2007 · 9 Inlägg

Glempa156 skrev:
Min finns 9 mil ifrån dig!

Tror inte den är något för oss. men tack ändå!!

Josip
23 april 2007 · 67 Inlägg

men kolla du me dina polare alex så är de bara och höra av dig sen...

Ena Colaberoende
23 april 2007 · 1 219 Inlägg

Logga in på 402m.com och fråga i lokala Boråsforumet..  Där har du ju många nära och bra.

/Ena

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang