nya Nokia n95

Bmwjonte
15 oktober 2007 · 114 Inlägg

jag har en och det är ingen bra telefon jag kan ladda den hela natten till kl 05,00 på morgonen på kvällen runt kl 22 plingar han över dåligt med batteri och då har jag bara pratat i 5minuter och inte gjort något annat!!! skit telefon jag har med 2gb minne... hatar nokia ... ericsson är mycket bättre förutom på kamera delen då!!!

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
Aerodynamik ...
15 oktober 2007 · 7 120 Inlägg

jonte_smte skrev:
jag har en och det är ingen bra telefon jag kan ladda den hela natten till kl 05,00 på morgonen på kvällen runt kl 22 plingar han över dåligt med batteri och då har jag bara pratat i 5minuter och inte gjort något annat!!! skit telefon jag har med 2gb minne... hatar nokia ... ericsson är mycket bättre förutom på kamera delen då!!!

Det känns ju bra. hmm


Fortfarande ingen som vet om man kan ha 4GB eller inte? Vill inte lägga ut 500kr på något jag inte har nytta för..

Racso Dr Snuggles
15 oktober 2007 · 956 Inlägg

Det enda negativa jag har hört om den är att det inte ska finnas någon blixt till kameran (?)
Och sen batteriförbrukningen då wink

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Aerodynamik ...
15 oktober 2007 · 7 120 Inlägg

Racso skrev:
Det enda negativa jag har hört om den är att det inte ska finnas någon blixt till kameran (?)
Och sen batteriförbrukningen då wink

Johodu, blixt finns det wink Men inte xenon.

Racso Dr Snuggles
15 oktober 2007 · 956 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Racso skrev:
Det enda negativa jag har hört om den är att det inte ska finnas någon blixt till kameran (?)
Och sen batteriförbrukningen då wink

Johodu, blixt finns det wink Men inte xenon.

Ahaa ok, måste varit en gammal tidning jag läste då big_smile haha.
Men så stog det faktiskt. Kanske inte va riktigt färdigutvecklad då wink

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
dr_weber Senator
15 oktober 2007 · 323 Inlägg

jag kör med N95:an med! ända nackdelen som jag tycker är batteri tiden! ganska dåligt enligt mig men använder man inte mediaspelaren och gpsen så mycke så håller den ju iaf ett PAR dar:P hehe

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
mortenblad
15 oktober 2007 · 97 Inlägg

PÅ nokias hemsida om man letar efter datatillbehör till N95:an att Minneskort (4 GB) MU-41 skall finnas (http://nokia.se/phones/n95/enhancements.php?cat=655107). Vilket jag tolkar som att det skall passa!wink

Chrysler Voyager 3,3 LX "Startech edition" (1998)
Aerodynamik ...
15 oktober 2007 · 7 120 Inlägg

mortenblad skrev:
PÅ nokias hemsida om man letar efter datatillbehör till N95:an att Minneskort (4 GB) MU-41 skall finnas (http://nokia.se/phones/n95/enhancements.php?cat=655107). Vilket jag tolkar som att det skall passa!wink

Tackar för svar. Tkr bara att det är konstigt att dem skriver 2GB på ett annat ställe. yikes

mortenblad
15 oktober 2007 · 97 Inlägg

Glöm inte att läsa det finstilta:

Minne
    * Upp till 160 MB* internt dynamiskt minne för meddelanden, ringsignaler, bilder, videoklipp, kalendernoteringar, att-göra-lista och program
    * Stöd för microSD-kort på upp till 2 Gb

*Ändringar av produktspecifikationerna kan ske utan förvarning. Den programvara som tillhandahålls kan variera. Dynamiskt minne innebär att det tillgängliga minnet används av flera funktioner och när någon av dessa används minskar det tillgängliga minnet för de övriga funktionerna som delar på det dynamiska minnet.


//Marcus

Chrysler Voyager 3,3 LX "Startech edition" (1998)
Aerodynamik ...
15 oktober 2007 · 7 120 Inlägg

mortenblad skrev:
Glöm inte att läsa det finstilta:

Minne
    * Upp till 160 MB* internt dynamiskt minne för meddelanden, ringsignaler, bilder, videoklipp, kalendernoteringar, att-göra-lista och program
    * Stöd för microSD-kort på upp till 2 Gb

*Ändringar av produktspecifikationerna kan ske utan förvarning. Den programvara som tillhandahålls kan variera. Dynamiskt minne innebär att det tillgängliga minnet används av flera funktioner och när någon av dessa används minskar det tillgängliga minnet för de övriga funktionerna som delar på det dynamiska minnet.


//Marcus

aaahh..... Känner mig korkad nu roll

mortenblad
15 oktober 2007 · 97 Inlägg

Ingen fara, bara roligt att hjälpa till!!wink Har själv precis fått min N95 idag, skall börja pilla med den ikväll:D.

Chrysler Voyager 3,3 LX "Startech edition" (1998)
Aerodynamik ...
15 oktober 2007 · 7 120 Inlägg

mortenblad skrev:
Ingen fara, bara roligt att hjälpa till!!wink Har själv precis fått min N95 idag, skall börja pilla med den ikväll:D.

Lycko! yikes Själv får man vänta ett par dagar. *suckar*

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
15 oktober 2007 · 2 258 Inlägg

jag tycker det är en skräptelefon iallafall... hade den i en månad.. sen flippa den ur..

Sump Runk Rätt O Slätt!
mortenblad
15 oktober 2007 · 97 Inlägg

HyperSonica skrev:
jag tycker det är en skräptelefon iallafall... hade den i en månad.. sen flippa den ur..

Fick du ett måndagsexemplar!!sad

Chrysler Voyager 3,3 LX "Startech edition" (1998)
dailydriven
15 oktober 2007 · 77 Inlägg

min bror köpte en N95, han har haft den på rep 3 gånger, den har varit mer tid på rep än vad han har haft den i handen, det var nå fel på högtalaren, sen efter han fick tillbaka den sista gången så var det ännu mer fel, kanske var ett måndagexemplar vad vet jag:)

ScottaN Medlem 5280
15 oktober 2007 · 552 Inlägg

Har haft min sen den släptes o har inte haft ett ända problem.. Fast har börjat jag tröttna på den =/
Nån som har nått roligt som man kan lägga in på den?

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
15 oktober 2007 · 2 258 Inlägg

mortenblad skrev:

HyperSonica skrev:
jag tycker det är en skräptelefon iallafall... hade den i en månad.. sen flippa den ur..

Fick du ett måndagsexemplar!!sad

Mjoo.. abtagligen tongue he he
gjorde mej av med den illa kvickt iallafall smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Peter_A a.k.a aLan.
15 oktober 2007 · 281 Inlägg

ScottaN skrev:
Har haft min sen den släptes o har inte haft ett ända problem.. Fast har börjat jag tröttna på den =/
Nån som har nått roligt som man kan lägga in på den?

samma här.. funderar på att gå över till min gamla n73:a istället.. mycket bekvämare telefon..

Aerodynamik ...
15 oktober 2007 · 7 120 Inlägg

Säg inte såhär nu, blir nervös sad

Rojpen
15 oktober 2007 · 2 230 Inlägg

fan min funkar klockrent den, itne ett enda problem med den..
enda "problemet" är väll att en har höngt sig nån enstaka gång men fan den kan ju all eloktronik göra såtongue
sen att batteri tiden är kort dvs leka/prat tiden som är typ 2timmar enl tillverkaren..

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang