bilinbrott stulen stereo

JeyKay Allvetande uppfinnare
26 april 2007 · 377 Inlägg

fick idag min stereo och en g-tech stulen ur min opel vectra. mitt på blanka dan på en stor parkering med liv och rörelse sad

så jävla trött på dessa pundare

det som blev stulet var: dvdspelare och 7tumsskärm av märket absolut, 3st slutsteg av mä'rket boschman och jensen. hör gärna av er om ni skulle se en skum annons med liknande grejjer eller så.

mvh jani

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..
beemern .......
26 april 2007 · 2 655 Inlägg

FY FAAN VILKA FI*TER.     va less ja blir på sånna där. allså skulle ja se nått såntdär pågå nånstanns så skulle ja inte tveka på att gå fram å spöa skiter ur dom totalt och sen ta mitt straff. mad

loudness
26 april 2007 · 4 554 Inlägg

beemern tänk på vad du skriver

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

JeyKay Allvetande uppfinnare
27 april 2007 · 377 Inlägg

beemern skrev:
FY FAAN VILKA FI*TER.     va less ja blir på sånna där. allså skulle ja se nått såntdär pågå nånstanns så skulle ja inte tveka på att gå fram å spöa skiter ur dom totalt och sen ta mitt straff. mad

nää usch va less man blir på dom, polisen va å plocka fingeravtryck idag iaf=) trevligt att dom engagerar sej...

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
27 april 2007 · 991 Inlägg

hoppas de får tag på idioterna iaf. usch...

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang