Intercooler 9000 Aero

Jimmy84
8 maj 2007 · 60 Inlägg

Tjena jag ska fixa ny IC till min saab 9000 aero men vet fan inte vilken man ska ha så lite hjälp skulle inte vara fel för ja vill inte modda för mkt

Gizmojohan
8 maj 2007 · 3 295 Inlägg

det finns modell anpassade på www.speedparts.se och www.maptun.se och på www.tmracing.se .. men!, dom har skapligt pris på dom oxå smile

Jimmy84
8 maj 2007 · 60 Inlägg

Slave_joe skrev:
det finns modell anpassade på www.speedparts.se och www.maptun.se och på www.tmracing.se .. men!, dom har skapligt pris på dom oxå smile

oki för att man vill ju inte lägga för mkt ja ska ju köpa steg 4 och då kan man ju inte ha orginal IC de e ju bara plast gavlar på den ju hihi men ja ska kolla där lita

Gizmojohan
8 maj 2007 · 3 295 Inlägg

försök att få tag på en lastbilintercooler, det är ju "Bara" att kapa den storlek som man vill ha sen.. så gjorde jag smile bild finns i mitt galleri på min intercooler..

MVH Johan

Jimmy84
8 maj 2007 · 60 Inlägg

Slave_joe skrev:
försök att få tag på en lastbilintercooler, det är ju "Bara" att kapa den storlek som man vill ha sen.. så gjorde jag smile bild finns i mitt galleri på min intercooler..

MVH Johan

jo jag såg de men var de mkt jobb med dej annars kan du ju alltid få betallt för att göra en till mig wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang