Flertal inbrott - Eskilstuna

fruud
13 maj 2007 ·

Jahopp då var det dags... inga grejjor ifred här inte! mad

Kom hem inatt runt 02 tiden och när jag klev upp idag vid 10 ser jag att jag haft inbrott.
Passagerar rutan är liggandes i sätet.
Flertal bilar, drygt 5-15 stycken längs gatan har samma ruta inslagen och troligtvis saker försvunna.

Saker fattas:

* Clario MP3 stereo
* TomTom, GPS som jag nästintill i sömnen glömde i bilen (ej synlig)

Ville bara säga att jag tycker att det är rent-ut-sagt förjävligt att ingen har sett eller hört någonting!!

PS. bilarna framför, bakom turkarnas bilar är "skadade"... (Inget påhopp, information bara)

Senast redigerat av fruud (13 maj 2007)

Chrille74 Chef
13 maj 2007 · 379 Inlägg

Finns ju ett "gäng" i E-tuna som stjäl saker, invandrare dessutom. De åkte omkring i en Röd Mazda 323, men de blev instängda av några personer på en parkering, så de fick springa från platsen..... den mazdan blev sen på natten vandaliserad, så den bilen är nog skrotad nu.

Skulle inte förvåna mig om det är dom som är igång igen.......

"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille
Saab 99 "T16" (1984)
chrizz Administratör
13 maj 2007 · 11 783 Inlägg

Ofan, vilken gata pratar du om fruud?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
fruud
13 maj 2007 ·

chrizz skrev:
Ofan, vilken gata pratar du om fruud?

Borgmästaregata, Lagersberg - E-tuna

melodic_death_metal
13 maj 2007 · 622 Inlägg

nämen fy fan vad jobbigt...
ps: vad är en TomTom?

Senast redigerat av mickinho (13 maj 2007)

Connidja Beyond Godlike
13 maj 2007 · 146 Inlägg

Hmm.. För några veckor sedan så var det raid också. Hade många polare som blev av med grejjer. Men då handlade det nog om proffs. För dom låste upp bilarna, tog stereo osv, sen LÅSTE de bilarna igen! Helt sjukt!

Dom säger det!
FireTraXX DFFL
13 maj 2007 · 9 020 Inlägg

fruud skrev:
PS. Turkarnas bilar är "oskadda"...

Fullständigt onödigt...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ludde__mannen draminbil.nu
13 maj 2007 · 1 382 Inlägg

FireTraXX skrev:

fruud skrev:
PS. Turkarnas bilar är "oskadda"...

Fullständigt onödigt...

Att lämna turkarnas bilar? tongue

Det var väl mer att se ett samband än ett påhopp om det var det du menade?

Kettunen
13 maj 2007 ·

Han syfta på att det kan vara dom som fixat & trixat med alla andras bilar eftersom ingen vart på dom men alla andra svenssons bilar tongue

__hogberg__
13 maj 2007 · 1 161 Inlägg

mickinho skrev:
nämen fy fan vad jobbigt...
ps: vad är en TomTom?

en GPS ä de väl?

FireTraXX DFFL
13 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Kettunen skrev:
Han syfta på att det kan vara dom som fixat & trixat med alla andras bilar eftersom ingen vart på dom men alla andra svenssons bilar tongue

Ok, har turkar stora flaggor på sina bilar eller?
Eftersom att han vet att det är just turkarnas bilar.
Eller är det för att de bröt sig in i hans sketna 240 och struntade i turkarnas halvnya BMW:er?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Kettunen
13 maj 2007 ·

Men hallå. Det kanske bara bor ca 2-3 st turkar där då vet man. Samma i mitt område bor det exakt 4 st. Och ja jag vet vilka deras bilar är!

FireTraXX DFFL
13 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Tycker bara det är så jävla löjligt.

Alltid samma sak i dessa trådar:
"Jävla svartskallar som snor allt.
Att de inte kan skilja på ditt o mitt..."
O.S.V.

Samma dryga jävla klagosång om hur dåligt det är med utlänningar i sverige.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Kettunen
13 maj 2007 ·

Tyvär så e det så här jag bor i alla fall. Nån annanstans vet jag inte riktigt om det stämmer. Ca 3 minuter ifrån mig så är bara en jädrans massa Soc lägenheter som är fylld med turkar ziggenare & alkos & pundare.........

FireTraXX DFFL
13 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Kettunen skrev:
Tyvär så e det så här jag bor i alla fall. Nån annanstans vet jag inte riktigt om det stämmer. Ca 3 minuter ifrån mig så är bara en jädrans massa Soc lägenheter som är fylld med turkar ziggenare & alkos & pundare.........

Stackars dig...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Kettunen
13 maj 2007 ·

Yuppyupp, Orka lägga ner tid på dig mera nu. Turkar är dom och förblir. Thats it..

__hogberg__
13 maj 2007 · 1 161 Inlägg

hmm ja trodde tråden skulle handlade om inbrott i bilar i eskilstuna inte om de ä bra me invandring eller inte?

MrTurbo Better than God \o/
13 maj 2007 · 1 882 Inlägg

Sluta dra alla över samma kam. "Svenska" pundare är de värsta när det gäller att ha svårt att hålla fingrarna i styr.

Alltid lika tråkigt när sådant där händer, haft inbrott en gång och kommer ihåg hur förbannad man var...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
djRob
13 maj 2007 · 184 Inlägg

Om nu ni är rädd för att invandare som gör inbrott i svenskars bil. Kan du ju alltid ta och hänga ett kors i spegeln innan du lämnar bilen om natten ,Ingen aning om det skulle hjälpa Troligt viss gör det d där det bor myk invandare som här i Södertälje om du har den i vissa bostadsområden,Tanken slog mig när dom hade gjort inbrott i min bil.

fruud
13 maj 2007 ·

Jag menade inte alls att slänga något påhopp på någon, bara kommentarade att deras bilar är oskadda, deras bilar stog vid tillfället på plats men har ingen skada skedd... Så FireTraXX, tar du åt dig av någon anledning så får du göra det...

* PS. TomTom: GPS

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang