Eurovision Song Contest. Död åt tävlingen?

haxer Proljece?
14 maj 2007 · 1 464 Inlägg

:cool:Mmm.. har inte schlager festival alltid varit lite små gay aktig inget illa åt gay folk men schlager är lite glitter och glamour

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Fredrik.Gustavsson
14 maj 2007 · 2 123 Inlägg

Freddeponken skrev:
patetiskt att ni ens kollade...jag själv var på bilträff i nyköping=) Shlager är ju gjort...komer ju inte finnas något så bra som Lordi. The Ark...men helt ärligt, skämmer ju ut Sverige. Shlager=gay!

Ofan var du också där ?
Var det du som körde en BMW 635Csi ?
Har för mig att du haft den här på garaget och jag såg ju en 635 igår : )
Men bilträffen var ju inte mkt att hänga i julgranen men cruisingen var ju okej tills polisen sabbade det som vanligt men det får man leva med : )
Var du på racet sen också eller drog du hem innan det ?
MVH Fredrik

Tunestream
14 maj 2007 · 265 Inlägg

Schlagern är gay, ja. Men detta är väl någon slags melodifestival, ingen schlagerfestival... Skit samma!

Bort med skräpet, det är bara för kärringar som inte har något vettigare att göra en Lördagkväll än att sitta och kommentera hur dom ser ut och om det råder anarki eller inte i landet de representerar. Det hela är ett stort gippo vars enda syfte är att dra in pengar från Europas alla länder på samma gång! Riktig rykande och illaluktande dynga är vad det är. Släng allt i soptunnan tillsammans med allas våra IQ-befriade Agneta Sjödin och Carola, säger jag.

FreddeK
14 maj 2007 ·

Fredrik.Gustavsson skrev:

Freddeponken skrev:
patetiskt att ni ens kollade...jag själv var på bilträff i nyköping=) Shlager är ju gjort...komer ju inte finnas något så bra som Lordi. The Ark...men helt ärligt, skämmer ju ut Sverige. Shlager=gay!

Ofan var du också där ?
Var det du som körde en BMW 635Csi ?
Har för mig att du haft den här på garaget och jag såg ju en 635 igår : )
Men bilträffen var ju inte mkt att hänga i julgranen men cruisingen var ju okej tills polisen sabbade det som vanligt men det får man leva med : )
Var du på racet sen också eller drog du hem innan det ?
MVH Fredrik

Nääjj det var tyvärr inte jag...min är såld och jag saknade den som fan när jag såg den andra 635 rulla...åååå! jag drog hem innan racet...det var för kallt...har dragits med en hosta ett bra tag! jag själv körde en 06ans polo...den nya bruksbilen. polisen ställde sig lite dumt där alla stod så röken uteblev! ställde du ut? tack och lov ett vettigt samtalsämne i denna tråden!

terazzi
14 maj 2007 ·

Jag såg det 2 min igår då, då dem med den jävla stjärnan.. sen stängde jag av direkt!!!
Och jag håller med alla andra, The Ark skämmer bara ut Sverige..aldrig gillat dem och kommer ALDRIG göra det heller..

FL3JM Inga konstigheter
14 maj 2007 · 2 064 Inlägg

Skittävling, det enda bra som hänt i den någonsin var när Lordi vann och slog rekord i antal poäng dessutom.

Bästa bidragen var från Finland och Moldavien.

Germax
14 maj 2007 · 12 086 Inlägg

Sista bra melodifestrivalen va när Charlotte Pirelli vann, det va den sista och riktiga schalgerlåten. Årets upplaga va ju inte annat än sorgligt och patetiskt. Var tog den riktiga schlagermusiken vägen? Lägg ner skiten, eurovision songcontest har nått sitt slut.

Observera att jag absolut inte såg skitprogramet tongue , bara skaffat mig en uppfattning efteråt.

Senast redigerat av JapMax (14 maj 2007)

Sir_Ed
14 maj 2007 · 304 Inlägg

Det är naturligt att granländerna röstar på varandra. En kroat gillar säkert serbiskt bidrag då det är bra energi i låten och han förstår texten och kanske hörde artisten innan. Och slutta gnälla på detta! Alla svenskar bara sitter och väntar på Finlands, Norges och Danmarks 10:r och 12:r. Det är samma sak! Och så var det alltid. Det är något fler länder i Europa nu. I de östeuropeiska länderna har man 100 gånger större ambitioner och massor med vilja. Så medan svenskar gnäller och gnäller så kör de på och vinner. Sedan att man inte kan se humor i Ukrainas bidrag är ingenting att skrika på gator och torg. It was a fu…ing joke! Det behöver inga kloka kommentarer. Och Europa röstade på honom, inte minst VÄSTländerna. wink

The Ark var bleka! Kanske inte så bleka för att hamna på botten plats men inte tillräckligt bra för att vinna.

Tycker att Georgien var bra. En låt i världsklass… Ops! En land från Öst big_smile

I have my own race...
perpelle
14 maj 2007 ·

Jag måste bara påpeka att jag inte kollade wink
Zappade bara förbi för att kolla vilka som vann.

Liner
14 maj 2007 · 583 Inlägg

men kom igen... alla vet att det bara är äldre generationer som röstar på melodifestivalen. Dom har stolthet att rösta på sina grannar som alltid stått där för dom.
Om dom drar in världens clown (som dom tycligen gjorde i år med det där levande mercedesmärket) så komemr dom rösta på personen i fråga för att han kommer från grannlandet. Enligt mig så finns det ingen tävling kvar i melodifestivalen mer än att visa hur många grannar man har. Enligt mig kan dom fortsätta, bara dom inte drar in sverige i dedär.
Låt dom hålla på där borta i öst. Fins ingen anledning att klaga så länge vi inte är tvingade att vara med. Om dom vill göra nått som lockar den yngre generationen så tror jag att dom måste dra bort alla stolar och dra dig några "strobes" och dra igång ett stort helvetes raveparty.

Råger över Råger ut!

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
ironhead volvoraggare
14 maj 2007 · 4 776 Inlägg

kolla heller inte på skiten men därimot min tjej hom gick till den lokala krogen för att se skiten på storbildsteve muhahahaha som sagt ända gången jag kolla var när lordi körde över alla hehe och speccielt soppan carola hon vart ju så sur ju haha och the ark fy fan et gäng böcklingar som tror dom är bra haha ser ju ut som apor allihop nej som sagt lägg ner dyngan och lägg pengarna på bättre utbud på dom kommiersiella kanalerna i stället

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
MilleN
14 maj 2007 · 9 108 Inlägg

Har alltid hatat schlager men jag satt ändå med tjejen och kollade igår, låtarna sög något fruktansvärt.. Förstår inte hur Ukraina kan varit segertippade, ett gäng freaks med en kass låt! Vinnarlåten var rätt skön faktiskt men jag hejade på Finland helt klart, den enda låten jag kan tänka mig att lyssna på igen.

Tror att Basshunter lätt hade kammat hem vinsten med Boten anna.. Det är sån skit folket vill se verkar det som.. Sedan det där med grannar är också sjukt, vi fick väl 12or av alla nordiska länder i princip men inte en enda poäng av något annat land, pinsamt uppenbart.

Lägg ner skiten

Sushikocken Sleeper
14 maj 2007 · 3 084 Inlägg

problemet med melodifestivalen är att man måste vara gay eller fejkkristen för å gå vidare det e ju för fan fler bögar där än på pridefestivalen, nej.... jag tycker dem ska gräva igen den där ormgropen nu och börja med något annat!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Angelicque
14 maj 2007 · 222 Inlägg

bilstylarn skrev:
ark e gay .att två kvinnor hånglar är ok.men om två män gör det då jävlar spyr jag

Jösses...*suckar*

Vill du ha en hink och spade, så kan du gå ut och leka lite?

Hellre chips än sex på festival!!!!
jonesono Personal- och beteendevetare
14 maj 2007 · 1 082 Inlägg

Angelicque skrev:

bilstylarn skrev:
ark e gay .att två kvinnor hånglar är ok.men om två män gör det då jävlar spyr jag

Jösses...*suckar*

Vill du ha en hink och spade, så kan du gå ut och leka lite?

Jag tror han är det senaste stolpskottet här på garaget.. han har redan överskridit gränsen mer än en gång och varit medlem i någon vecka. Lär inte va sista gången han kommer in från sandlådan med sina "humoristiska" idéer...

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Grabber Dagdrömmare
14 maj 2007 · 2 836 Inlägg

Ark kom inte lågt för att deras utseende anses störande i många syd o öst länder så...
Jag tar hink o spade jag med!

Tycker att Ukrainas låt var grymt cool!

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
ironhead volvoraggare
14 maj 2007 · 4 776 Inlägg

MilleN skrev:
Har alltid hatat schlager men jag satt ändå med tjejen och kollade igår, låtarna sög något fruktansvärt.. Förstår inte hur Ukraina kan varit segertippade, ett gäng freaks med en kass låt! Vinnarlåten var rätt skön faktiskt men jag hejade på Finland helt klart, den enda låten jag kan tänka mig att lyssna på igen.

Tror att Basshunter lätt hade kammat hem vinsten med Boten anna.. Det är sån skit folket vill se verkar det som.. Sedan det där med grannar är också sjukt, vi fick väl 12or av alla nordiska länder i princip men inte en enda poäng av något annat land, pinsamt uppenbart.

Lägg ner skiten

håller med om att det är bara att lägga ner skiten min tjej var sur i lördags för att jag inte ville se smörjan fan det är ju roligare att  fördriva tiden på garaget i stället för ett meningslöst program på teven

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
14 maj 2007 · 4 776 Inlägg

jonesono skrev:

Angelicque skrev:

bilstylarn skrev:
ark e gay .att två kvinnor hånglar är ok.men om två män gör det då jävlar spyr jag

Jösses...*suckar*

Vill du ha en hink och spade, så kan du gå ut och leka lite?

Jag tror han är det senaste stolpskottet här på garaget.. han har redan överskridit gränsen mer än en gång och varit medlem i någon vecka. Lär inte va sista gången han kommer in från sandlådan med sina "humoristiska" idéer...

tror att den där bilstylarn ville vara med och dansa me the ark på scen asså det är ju därför som han håller på som han gör eller så har han inte tvättat sig bakom öronen ännu

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Izual
14 maj 2007 · 4 571 Inlägg

ironhead du gör det inte precis bättre med sådana uttalanden. Han är redan informerad om vad  som gäller här på garaget.

Skärpning annars låses denna tråd.

Fredrik.Gustavsson
14 maj 2007 · 2 123 Inlägg

Freddeponken skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

Freddeponken skrev:
patetiskt att ni ens kollade...jag själv var på bilträff i nyköping=) Shlager är ju gjort...komer ju inte finnas något så bra som Lordi. The Ark...men helt ärligt, skämmer ju ut Sverige. Shlager=gay!

Ofan var du också där ?
Var det du som körde en BMW 635Csi ?
Har för mig att du haft den här på garaget och jag såg ju en 635 igår : )
Men bilträffen var ju inte mkt att hänga i julgranen men cruisingen var ju okej tills polisen sabbade det som vanligt men det får man leva med : )
Var du på racet sen också eller drog du hem innan det ?
MVH Fredrik

Nääjj det var tyvärr inte jag...min är såld och jag saknade den som fan när jag såg den andra 635 rulla...åååå! jag drog hem innan racet...det var för kallt...har dragits med en hosta ett bra tag! jag själv körde en 06ans polo...den nya bruksbilen. polisen ställde sig lite dumt där alla stod så röken uteblev! ställde du ut? tack och lov ett vettigt samtalsämne i denna tråden!

Nej min bil blev inte utställd, den är ju inte tillräckligt extrem som bilarna var på utställningen men vissa av bilarna där var ju rent utsagt pinsamma : /
Sen är inte ljudbygget klart pågrund av störningarna så det är också en anledning.
Okej, själv åkte jag Seat Ibiza och en Saab 900S Turbo.
Jo jag stog vid busshållsplatsen på andra sidan med mina kompisar och kollade på lakritsremmarna men sedan kom ju allas vår vän polisen och sabbade allt tyvärr.
Men det var ju kul så länge det varade : )
Vet inte om jag såg en 06:a Polo : /

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang