Den dummaste lögnen/kommentaren du hört från en bilintresserad :P

Fredrik.Gustavsson
14 maj 2007 · 2 123 Inlägg

båge skrev:

Rushman skrev:
Nya Volvo V70 T5R ska ha dubbelturbo med 480hp enligt en kille, å hans pappa ska köpa en sån...

wohouw, no shit lol

Nya V70 kommer få en modell med dubbelturbo men dock bara 380hk enligt volvo.
Läs lite på teknikmagazinet killar wink

FireTraXX DFFL
14 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Nya V70 kommer få en modell med dubbelturbo men dock bara 380hk enligt volvo.
Läs lite på teknikmagazinet killar wink

Ifall man bortser från vad den andra killen skrev så ser det ganska skoj ut tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
båge montör och hobby mekaniker
14 maj 2007 · 2 672 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

båge skrev:

Rushman skrev:
Nya Volvo V70 T5R ska ha dubbelturbo med 480hp enligt en kille, å hans pappa ska köpa en sån...

wohouw, no shit lol

Nya V70 kommer få en modell med dubbelturbo men dock bara 380hk enligt volvo.
Läs lite på teknikmagazinet killar wink

ja, men d e fett gött skillnad på 480 å 380.. även om 380 e gött mö d me gemfört me min..

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Heavens_Gate
14 maj 2007 · 543 Inlägg

Bästa kommentaren jag har hört:
Kompis 1: Fy fan vad kallt, sätt på värmen för helvete!!
Kompis 2: Men jag har ju precis startat bilen, den måste få bli lite varm först.
Kompis 1: Men för fan, du har väl AC!!

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
Spelis
14 maj 2007 · 1 926 Inlägg

Glempa156 skrev:
Bästa kommentaren jag har hört:
Kompis 1: Fy fan vad kallt, sätt på värmen för helvete!!
Kompis 2: Men jag har ju precis startat bilen, den måste få bli lite varm först.
Kompis 1: Men för fan, du har väl AC!!

hahaha, endel är ju för goa cool

AudiZack Living the good Life!
14 maj 2007 · 585 Inlägg

Glempa156 skrev:
Bästa kommentaren jag har hört:
Kompis 1: Fy fan vad kallt, sätt på värmen för helvete!!
Kompis 2: Men jag har ju precis startat bilen, den måste få bli lite varm först.
Kompis 1: Men för fan, du har väl AC!!

Hahhahahaha det roligaste jag har hört på länge!!big_smilebig_smile

When the flag drops, the Bullshit stops.
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
14 maj 2007 · 548 Inlägg

En lokalkändis sade att han hade en Viper nergrävd i dyngstaden då det kostade för mycket att göra iordning framskärmen på den då den var krockad där!! Samme som åkte moppe 6 mil hur dålig väg som helst på en kvart!=snitthastighet på 240km/h Har även dragit en BMW M3 321 Hk med sin förra 760 Diesel!

Har även en gammal arbetskamrat som hade en Saab 99 som var "polistrimmad"hmm Han hade även bytt bromsbackarna till handbromsen i sin 940 därefter använde han inte färdbromsen eftersom handbromsen tog så fruktansvärt bra??? Hade även chiptrimmat 940 GL! Då jag och kompisen hade suttit och spånat på lunchen! Finns inte mycket att chippa på en sådan förklarade jag till honom då! Jovisst från 136 till 220 sade han då!!! MMMmmmm sade jag och glömde att han ens öppnade mun!Femmans växel var även denna överskattad då han inte hade en sådan i sin gamla bil för den hann man inte få i ändå förrens man var framme! Finns mer men orkar inte!

MvH Mikael

-Mike-
BMW 320i (2003)
AudiZack Living the good Life!
14 maj 2007 · 585 Inlägg

Frågan kom fram om vad ABS betyder, en kompis till mig svarade snabbt och va så himla självsäker, AntiBraking System...big_smile

Jag dog av skratt fast det tog ett tag innan han förstod vad han sa fel!

When the flag drops, the Bullshit stops.
Fredrik89 Bilmekaniker
14 maj 2007 · 274 Inlägg

har en kompis som är övertygad om att han har en rak v8 hemma.. hmm man börjar ju undra lite.. en annan jag känner tror att han har dubbla Weber 45:or på sin 740 insprutare

Senast redigerat av Fredrik89 (14 maj 2007)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
FreddeK
14 maj 2007 ·

Något pucko som sa att min volvo 850 var bakhjulsdriven...sen när jag sa motsatsen vart han skitsur och trodde mig inte...sen sa jag att alla 850 var framhjulsdrivna så bad han mig flyga och fara.

beemern .......
14 maj 2007 · 2 655 Inlägg

MikeAero skrev:
En lokalkändis sade att han hade en Viper nergrävd i dyngstaden då det kostade för mycket att göra iordning framskärmen på den då den var krockad där!! Samme som åkte moppe 6 mil hur dålig väg som helst på en kvart!=snitthastighet på 240km/h Har även dragit en BMW M3 321 Hk med sin förra 760 Diesel!

Har även en gammal arbetskamrat som hade en Saab 99 som var "polistrimmad"hmm Han hade även bytt bromsbackarna till handbromsen i sin 940 därefter använde han inte färdbromsen eftersom handbromsen tog så fruktansvärt bra??? Hade även chiptrimmat 940 GL! Då jag och kompisen hade suttit och spånat på lunchen! Finns inte mycket att chippa på en sådan förklarade jag till honom då! Jovisst från 136 till 220 sade han då!!! MMMmmmm sade jag och glömde att han ens öppnade mun!Femmans växel var även denna överskattad då han inte hade en sådan i sin gamla bil för den hann man inte få i ändå förrens man var framme! Finns mer men orkar inte!

MvH Mikael

å älskar att höra om sånna, dom så jävulska roliga, berätta mer big_smile...

Senast redigerat av beemern (15 maj 2007)

Attenator
14 maj 2007 · 404 Inlägg

Stod i garaget med huven bortplockad från camaron, en granne kommer förbi, kollar in i motorrummet och frågar: "sitter det en sexa i den här?"

BMW 2002 (1972)
FreddeK
14 maj 2007 ·

Attenator skrev:
Stod i garaget med huven bortplockad från camaron, en granne kommer förbi, kollar in i motorrummet och frågar: "sitter det en sexa i den här?"

å då sa du nej det sitter en encylindrig moppemotor:lol:lol

berglof88 SAAB-Dåre
14 maj 2007 · 192 Inlägg

Freddeponken skrev:

Attenator skrev:
Stod i garaget med huven bortplockad från camaron, en granne kommer förbi, kollar in i motorrummet och frågar: "sitter det en sexa i den här?"

å då sa du nej det sitter en encylindrig moppemotor:lol:lol

1cylindrig sachs med för mycket 2-takts olja lol

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
Attenator
14 maj 2007 · 404 Inlägg

Freddeponken skrev:

Attenator skrev:
Stod i garaget med huven bortplockad från camaron, en granne kommer förbi, kollar in i motorrummet och frågar: "sitter det en sexa i den här?"

å då sa du nej det sitter en encylindrig moppemotor:lol:lol

Hehe precis, finns många idioter ute i världen smile

BMW 2002 (1972)
berglof88 SAAB-Dåre
14 maj 2007 · 192 Inlägg

en kompis till mej sa att han drog ifrån Saab 9-5 Aero snutbil med hans gamla amazon -66 med slutkörd B20, han tog kurvorna på grusvägarna mycket bättre påstod han wink

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
Aerodynamik ...
14 maj 2007 · 7 120 Inlägg

Var en volvo-raggare idag som sa att Vovlo 740 TURBO (yeah) drog Skyline. (båda original)
Han trodde till 110% att den gjorde det, han gav sig aldrig.
Jag bara skrattade åt honom big_smile

Senast redigerat av Aerodynamik (14 maj 2007)

berglof88 SAAB-Dåre
14 maj 2007 · 192 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Var en volvo-raggare idag som sa att Vovlo 740 TURBO (yeah) drog Skyline. (båda original)
Han trodde till 110% att den gjorde det, han gav sig aldrig.
Jag bara skrattade åt honom big_smile

Så är det med volvo raggare,, tror att dom kör ifrån allt o alla , spelar ingenroll va dom har underhuven tongue

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
Fredrik.Gustavsson
14 maj 2007 · 2 123 Inlägg

En kompis till mig sa åt mig att köpa en BMW 320/325 som vinterbil så kunde hans kompis trimma den till 300+ hk för 5000kr.
Då ingick en turbokonverting dessutom, jag höll på att dö av skratt inombords men kunde inte visa det för det hade känts taskigt : /

berglof88 SAAB-Dåre
14 maj 2007 · 192 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
En kompis till mig sa åt mig att köpa en BMW 320/325 som vinterbil så kunde hans kompis trimma den till 300+ hk för 5000kr.
Då ingick en turbokonverting dessutom, jag höll på att dö av skratt inombords men kunde inte visa det för det hade känts taskigt : /

Haha.. hade han lagt på 30lök till så .. lol

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang