Vanliga Sony högtalare...

rysaren
21 maj 2007 · 12 Inlägg

Hörde att vanliga högtalare från sony inte skulle va något bra, stämmer detta verkligen lr är det bara ett rykte ? För vad jag vet så gör sony bra grejer... neutral

Volvo 360
Gubbiga bilar kan bli skitsnygga!
Sharky
21 maj 2007 · 10 287 Inlägg

Menar du vanliga hemmahögtalare?
Eller menar du att sätta Sony hemmahögtalare i bil?
Low-end, high-end?

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Mitsubishi_power
21 maj 2007 · 20 Inlägg

jag tycker att sony gör bra grejer men allting går ju sönder nån gång sånt e de;) Om man köper kvalite så blir de ju bättre o håller längre naturligtvis. jag vet inget om sonys basar men Sony Xplod XS-F6933 (6x9") spelar rätt bra tycker jag.

Senast redigerat av Mitsubishi_power (21 maj 2007)

Mitsubishi äger go japs go
Volvo S40 2,0t FasII "Trophy" (2003)
Kettunen
21 maj 2007 ·

inget fel på xplod basarna heller wink

Mitsubishi_power
21 maj 2007 · 20 Inlägg

ok jag känner ingen som har de men dom är säkert bra...jag har inte hört något ont om dom

Mitsubishi äger go japs go
Volvo S40 2,0t FasII "Trophy" (2003)
rysaren
21 maj 2007 · 12 Inlägg

Sharky skrev:
Menar du vanliga hemmahögtalare?
Eller menar du att sätta Sony hemmahögtalare i bil?
Low-end, high-end?

/Göran

ne men jag menar sånna vanliga högtalare i bilen

Volvo 360
Gubbiga bilar kan bli skitsnygga!
nadaclue Nattdrömmare
21 maj 2007 · 137 Inlägg

ja köpte nya sony xplod 5,25" till min förra bil, dom dög ej till mkt, blev besviken på dom.. men har nu en sony cd som jag är nöjd med..

..:: mer vild än tam ::..
BMW 323 CI (2000)
rysaren
22 maj 2007 · 12 Inlägg

nadaclue skrev:
ja köpte nya sony xplod 5,25" till min förra bil, dom dög ej till mkt, blev besviken på dom.. men har nu en sony cd som jag är nöjd med..

jasså, hur mycke klara dom då ?

Volvo 360
Gubbiga bilar kan bli skitsnygga!
Slejpner
22 maj 2007 · 11 Inlägg

sony är inte bäst på något men dom är inte sämst häller. Ska du ha välljud så ska du ha alpine eller focal ska du rocka ska du ha kicker eller jbl är min erfarenhet (glöm inte att radion är hjärtat i systemet min favo är alpine)

Audi a4 tsq (2000)
Sir_Ed
22 maj 2007 · 304 Inlägg

Slejpner skrev:
sony är inte bäst på något

Hur många Sony produkter använde du då? hmm
Sony är världsledande företag inom nästan allt de tillverkar. De har både biligare och dyrare saker. Liksom alla andra är. Jag letade efter högtalare till min bil och lyssnade på flera biligare Alpine och JBL. Tycker att de var kass. Men det var biliga saker 600-900 SEK. Sony i samma prisgrupp var mycket bättre. cool

I have my own race...
Ohman_
22 maj 2007 · 30 Inlägg

sony gör bra grejjer för de priser dom har.. vill du ha bra och BILLIGT satsa på sony vill du ha bättre satsa på t.ex dls, alpine och då får du lägga på några slantar men jag tror kvaliteten följer med priset!!

Volvo 740 (1988)
Lewinsson
22 maj 2007 · 27 Inlägg

jag har sony Xplod dörrhögtalare och jag tycker att dom var helt klart prisvärda smile

Volvo V70N "babyräserN" (2005)
rysaren
4 juni 2007 · 12 Inlägg

okej, vad jag har då uppfattat rätt, så har sony bra produkter i sin pris klass. Men om man vill ha bättre så får man lägga ner mer pengar på det hela smile

Volvo 360
Gubbiga bilar kan bli skitsnygga!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang