Neon eller inte?

hampa87 *BECE**
21 maj 2007 · 334 Inlägg

Är lite sugen på blått neon på min bmw, men jag vet inte riktigt om de är coolt/snyggt eller om de är ute/töntigt. Ge gärna lite kommentarer och vad ni tycker:)

Akka
21 maj 2007 · 1 174 Inlägg

Jadu, jat sitter också å funderar på de.. tycker det är coolt på en stylad bil dock inte orginal..

Lady_Milla Alecci's fästmö
21 maj 2007 · 708 Inlägg

hampa87 skrev:
Är lite sugen på blått neon på min bmw, men jag vet inte riktigt om de är coolt/snyggt eller om de är ute/töntigt. Ge gärna lite kommentarer och vad ni tycker:)

man ska väl inte tänka på vad andra tycker om de ute eller inne liksom om man vill ha de ska man ta de annars e de ju inte rätt...jag skulle vilja ha lila under min bil så och jag skulle no skita i vad andra sa om de om jag ville ha de så tar jag de big_smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
peter_1976 JDM
21 maj 2007 · 2 201 Inlägg

vill du ha neon, så sätt du så mycket neon du vill smile    blir det som inte som du tror så är ddet bara att ta bort det        jag har själv neon inne i bilen.

MilleN
21 maj 2007 · 9 108 Inlägg

Så länge inte rören syns tycker jag du får ha det om du vill, syns dom är det bara att ta bort! Usch! Jag tog bort mina då jag aldrig använde dom, det är bara pinsamt hehe...

hampa87 *BECE**
21 maj 2007 · 334 Inlägg

ok, skulle de passa på min bil tror ni?

peter_1976 JDM
21 maj 2007 · 2 201 Inlägg

klart, beror ju på var du sätter det. men det går ju alltid att ta bort om du inte blir nöjd.

Kettunen
21 maj 2007 ·

Gör det som du tycker värkar coolt.

SwenssonGTI
21 maj 2007 · 358 Inlägg

jag är i samma sits, har ett neonkit liggandes hemma, men vet inte om jag ska slänga på det. men tror att det kommer passa fint på din, vad tror du om min? färgen är blå.

MadPingu Herr
19 juli 2007 · 6 Inlägg

Tjenns

Släng in neon jag tror inte du kommer ångra det har själv precis beställt så det kommer in nu under sommaren

HAHAHA nice

Cars are not made They Escape
NissanMotorsport
19 juli 2007 ·

personligen tycker ja de inte är så snyggt att åka runt me neon på, men att ha på när det är utställningar eller att ta snygga kort me så äre ok tongue

Sebbson
19 juli 2007 · 40 Inlägg

Jag tycker personligen att det ser ut som billig biltema styling med neon. Men men smaken är som baken. Gör det du tycker är snyggast smile

Dagens Tanke: Om det inte är meningen att vi ska äta djur, varför är de då gjorda av kött?
AffeBoyen
19 juli 2007 · 208 Inlägg

tycker du ska prova sätta dit neon iaf.. är själv lite sugen men ifs så vill jag ha UV ljus under golfen.. tongue tror det hade sett rätt fräckt ut tongue

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)
Mike_200sx Mr: Mike
19 juli 2007 · 231 Inlägg

Alltså om nu sanningen ska fram...
Neon är väl ändå ute! Kan förstå om man står på mässa och sätter dit lite ljus saker för att synas, men inte ute på vägarna (pinsamt i mina ögon).

Lägg pengarna på något annat är mitt tipps.

-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget
Lady_Milla Alecci's fästmö
19 juli 2007 · 708 Inlägg

ja tror inte neon under bilen e hållbart...pratade med en på jobbet som hade det å hans gick sönder nästan hela tiden så han tog bort de för de blev för dyrt att köpa nya hela tiden...men de kan ju va så att de va lite otur där hm....
jag ha no ba sett en bil med neon under i mitt liv de e ju snyggt på kvällen/natten men på dagen syns de ju inte...mja jag vet inte...men om man e sugen påd e så tycker jag man ska testa....syns inga fästen om man ångra sig å tar bort dom..min syrra ha fästen under sin till sånt men de syns ju inget så.....testa smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
RichardC Fartdåre
19 juli 2007 · 378 Inlägg

skit i neon kör LED-kit istället. Håller mycket bättre och e starkare ljus:p

TICen är till salu säljs billigt.
mellowd Drop Shop
19 juli 2007 · 926 Inlägg

Töntigt/ute lägger jag min röst på.

Bobo
19 juli 2007 ·

På rätt bilar och bra neonljus så är det riktigt snyggt tycker jag

Markolainen
19 juli 2007 ·

RichardC skrev:
skit i neon kör LED-kit istället. Håller mycket bättre och e starkare ljus:p

Håller med! smile Men tycker mest neon/led passar på The Fast & The Furious stylade bilarr tongue

Hagelind
19 juli 2007 · 177 Inlägg

Kanske ska ha en annan färg isf kanske röd tyckte jag men som sagt smaken är som baken

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang