Det dummaste påståendet du hört ifrån någon du känner. ang vad som helst.

BoraV6
11 juni 2007 · 677 Inlägg

Hört om en som beställde "Whiskey on the rocks" utan is! Haha

Sen var det en tjejkompis som frågade: Vad är det för datum efter "sista april"!

Sergeant Snigel
11 juni 2007 · 27 Inlägg

kommer ihåg en kille som stog och skröt så jäkla mycket om din 740 (med b230f motor) som han hade konverterat till 2,1 liter och pressade ut över 400hk ur den så då svarade jag bara jaha men då måste du ju ha ett kardanförgasarsnöre på den? han stog och funderade ett tag och svarade ja det är väll klart... det sitter ju från kardan till förgasaren för att få upp bensintrycket big_smile höll på att avlida av skratt ^^

varför åka rakt när man kan åka brett?
Trozzo Oekonomisk, ja visst
11 juni 2007 · 966 Inlägg

En person som vårat garage känner kommer in till oss och frågar varför hans 740, går så dåligt.
Vi svarar snabbt - Du har för liten vinkelnockbrännkammare, du har bara 2", måste vara 3"
Får reda på senare av en kille vi känner på volvo, att han hade vart inne där och skulle beställa en större

Vi håll på att flabba ihjäl oss

Vi var inne på Mcdonken i knalleland, och polaren skulle beställa, säger kort och gott

Polaren - En Mcflurry & Co
Mc - Ehhh (Kollar ner på kassaapparaten, kollar upp på polaren, kollar ner på apparaten och kollar upp igen) Du vet att det är en glass va!
Polaren - Jupp, med daim

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
BoraV6
11 juni 2007 · 677 Inlägg

Vet en som kom och fråga några varför hans bromsar pulsera.
Då sa dom att det var nog skeva bromsskivor på den.

-Men varför har dom monterat Cheva bromsskivor, är det bättre?

Kettunen
11 juni 2007 ·

Polaren ( på fyllan ) i mcdolnads. Jag själv tar en big tasty & Co.
Polaren - En kebabrulle med extra mycket kebab big_smile big_smile Mobbar honom ännu för det. Varje gång vi är på mc dolnads i partille frågar tjejen som tog våra beställningar en kebab idag igen eller? haha tongue

Senast redigerat av Kettunen (11 juni 2007)

2jzinside Fartygsingenjör
11 juni 2007 · 550 Inlägg

En polare som skulle köpa sig en camaro med en rak 8 i. Tillhör väl kanske inte det dummaste men det värsta jag kunde komma på för tillfället tongue

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
_Wallis_
11 juni 2007 · 4 506 Inlägg

BoraV6 skrev:
Hört om en som beställde "Whiskey on the rocks" utan is! Haha

Sen var det en tjejkompis som frågade: Vad är det för datum efter "sista april"!

Hahaha Lyckat! lol

Kan du andas kan du dö.
__hogberg__
11 juni 2007 · 1 161 Inlägg

ja o en polare lurade i hans flickvän att fönstrena i hans lägenhet va gjorda av 3mm plåt som man hade pressat tills den va så tunn att man kunde se igenom de smile
hon trodde de ett bra tag o va på väg att fråga hyresvärden vrf han inte hade satt in glasfönster istället men vi berätta för henne innan hon hann o fråga honom smile

en annan polares flickvän hade fått frågan hur bromsarna på en bil fungerar..
hon svarade att de va små pinnar som gick ner i mönstret på däcken o brommsade upp bilen smile

frågade en på skolan som inte har allt för hög IQ ifall han verkligen hade alla får i hagen..
nej ja bor i stan svarade han då tongue

Senast redigerat av __hogberg__ (11 juni 2007)

Attenator
11 juni 2007 · 404 Inlägg

En kompis påstod att hans kusin hade vridit nacken av en älg när han låg i lumpen...

BMW 2002 (1972)
Tore Student
11 juni 2007 · 232 Inlägg

Min kompis hävdar att hans tränare (någon kampsport) kan hoppa jämfota över 4 meter.

klart vi frågade varför han inte ställer upp i höjdhopp då svarade han nej han vill inte sjunka så lågt tongue

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
pzymon egen företagare
11 juni 2007 · 630 Inlägg

Tore skrev:
Min kompis hävdar att hans tränare (någon kampsport) kan hoppa jämfota över 4 meter.

klart vi frågade varför han inte ställer upp i höjdhopp då svarade han nej han vill inte sjunka så lågt tongue

bra kille wink

_Wallis_
12 juni 2007 · 4 506 Inlägg

Tore skrev:
Min kompis hävdar att hans tränare (någon kampsport) kan hoppa jämfota över 4 meter.

klart vi frågade varför han inte ställer upp i höjdhopp då svarade han nej han vill inte sjunka så lågt tongue

Hahaha smile 4 Meter tongue

Kan du andas kan du dö.
Germax
12 juni 2007 · 12 086 Inlägg

Jag kände en kille som påstog en gång att det va så fullt på bussen till skolan så vissa fick hänga som apor i taket på bussen..

Izual
12 juni 2007 · 4 571 Inlägg

JapMax skrev:
Jag kände en kille som påstog en gång att det va så fullt på bussen till skolan så vissa fick hänga som apor i taket på bussen..

Det stämmer väll delvis, men inte i våra grannland wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang