Vilka ska till Hultsfred??!

TessGTI Mest i vägen.
22 maj 2007 · 205 Inlägg

Snart festival!

Vilka ska till Hultsfred härifrån?? big_smile

Några gamla minnen från tidigare festivaler som ni vill dela med er? Det brukar ju alltid urarta och sånt är roligt att läsa om! cool

VictorD Med Jetplan i generna
22 maj 2007 · 413 Inlägg

kallt på natten, varmt på morgonen. Mycket idioter, mycket trevligt folk. Skitigt, äckligt och allmänt tråkigt.

Aldrig mer.

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
FireTraXX DFFL
22 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Kollade på en affisch för det innan idag.
Nästan värt resan bara för att se Tiesto big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Fredrik.Gustavsson
22 maj 2007 · 2 123 Inlägg

FireTraXX skrev:
Kollade på en affisch för det innan idag.
Nästan värt resan bara för att se Tiesto big_smile

Men sen kommer dom där 1700kr som det kostar också, då är det inte lika kul längre : /

FireTraXX DFFL
22 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

FireTraXX skrev:
Kollade på en affisch för det innan idag.
Nästan värt resan bara för att se Tiesto big_smile

Men sen kommer dom där 1700kr som det kostar också, då är det inte lika kul längre : /

Pengar är bara papper.
Det är det ju värt en gång om året.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
TessGTI Mest i vägen.
22 maj 2007 · 205 Inlägg

FireTraXX skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

FireTraXX skrev:
Kollade på en affisch för det innan idag.
Nästan värt resan bara för att se Tiesto big_smile

Men sen kommer dom där 1700kr som det kostar också, då är det inte lika kul längre : /

Pengar är bara papper.
Det är det ju värt en gång om året.

Kan inte sagt det bättre själv. roll

Fredrik.Gustavsson
22 maj 2007 · 2 123 Inlägg

Jadu det beror på hur man ser det, är inte direkt min typ av festival heller.
Skulle förmodligen vara dyngrak hela veckan och missa alla band jag verkligen skulle velat se men sån är jag.
Hade jag åkt på nåt hade det ju vart roskilde och då enbart för att festa järnet, synd att man inte var nere då på Maiden och Metallica var där.
Men så är livet, och enligt mig är 1700 papperslappar mkt för en sådan festival : /
Jag vet att Roskilde är dyrare men det är ju betydligt större också.

perpelle
22 maj 2007 ·

I'm going!
Någon som vill åka med ifrån Norrtäljetrakten slår en pling wink
Kortege skulle också va nice!


Appropå minnen så sprang jag och polaren runt och slog vad med öl att kompisen inte kunde lösa kuben under 3 minuter (obs, i fullt tillstånd). Tjänade hutlöst med öl, och shortsen gick i backen av all vikt smile

Senast redigerat av perpelle (22 maj 2007)

Angelicque
23 maj 2007 · 222 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Jadu det beror på hur man ser det, är inte direkt min typ av festival heller.
Skulle förmodligen vara dyngrak hela veckan och missa alla band jag verkligen skulle velat se men sån är jag.
Hade jag åkt på nåt hade det ju vart roskilde och då enbart för att festa järnet, synd att man inte var nere då på Maiden och Metallica var där.
Men så är livet, och enligt mig är 1700 papperslappar mkt för en sådan festival : /
Jag vet att Roskilde är dyrare men det är ju betydligt större också.

big_smile
Jag var där, 2003, när Metallica och Iron Maiden spelade.
Eftersom jag inte gillar Metallica, så kan jag inte säga något om deras spelning - men Bruce Dickenson säger ändå skönaste grejer:
"Nu ska vi spela en låt från vår senaste platta, köp plattan eller ladda ned den på nätet. Mig spelar det ingen roll"

Sådär skulle aldrig Lars U eller James H sagt....*veta*

Men om du tänker på priset för biljetten till Roskilde så är den inte dyrare än till Hultsfred....
Du får tillträde till världens bästa festival på Roskilde, samt att du är där en vecka. Hultsfred är väl bara ett par tre blygsamma dagar? wink


BTW....årets RF-biljett kostar 1815.-

Hellre chips än sex på festival!!!!
perpelle
25 maj 2007 ·

perpelle skrev:
I'm going!
Någon som vill åka med ifrån Norrtäljetrakten slår en pling wink
Kortege skulle också va nice!


Appropå minnen så sprang jag och polaren runt och slog vad med öl att kompisen inte kunde lösa kuben under 3 minuter (obs, i fullt tillstånd). Tjänade hutlöst med öl, och shortsen gick i backen av all vikt smile

1 plats kvar i bilen!
Pris; 300-400 kronor vilket är billigt jämfört med bussen som kostar 695 från Norrtälje samt att du får åka mer sjukt trevliga personer!

Jag kommer alltså inte åka possen, det blir mazda 626 -91 med tonade rutor (kall öl om man lämnar i bilen) och enormt lastutrymme cool

Senast redigerat av perpelle (25 maj 2007)

fritzo
25 maj 2007 · 123 Inlägg

Ska också dit, skitit, massor av bärs och delvis bra band och alldeles skitkul......Undrar däremot varför dom höjde biljettpriserna just när festivalen började gå med vinst......
Men som tidigare sagt, en gång om året kan man kosta på lite onödiga utgifter!

Livet är inte en dans på rosor....det är en lek också
Aerodynamik ...
25 maj 2007 · 7 120 Inlägg

Finns inte ett enda bra band, och gillar inte tält så nej tack till det. tongue

perpelle
7 juni 2007 ·

Finns fortfarande plats i bilen! (om allt blir av)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang