Antal timmar utan att äta?

Kirre
12 juni 2007 · 2 122 Inlägg

4.5dagar utan mat i lumpen!

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 245 "45an" (1990)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
MrSpeed
12 juni 2007 · 242 Inlägg

Mitt "rekord" är nog runt 26 timmar, åt ingen frukost och sen hade vi 24 timmars case på skolan så jag hann inte äta neutral annars brukar det inte gå mer än 6-10 timmar innan jag måste äta, och så äter man lite mellanmål imellan det oxå smile

Ford Focus (2012)
Niinaskyline
12 juni 2007 · 455 Inlägg

20 timmar sen pallar ja inte mer:P måste fan äta jue!!

wrazxc
12 juni 2007 · 65 Inlägg

I helgen så blev det lite mat

Åt en sallad på torsdags middag sen år jag inget mer den dagen sen dagen efter skulle jag iväg så jag han inte äta frukost sen började vi dricka tidigt för vi skulle fira studenterna och när jag dricker så känner jag mig aldrig hungrig.

Så jag åt inget på fredagen och när jag vaknade kl 12 på lördagen så var jag så dålig och hade ju sprit i halva kroppen så då gick vio på volleybollen och ölen med en gång så det blev yttligare en dag utan mat sen på söndag efter middag så blev det en stor efterlängtad pizza smile

Kan ju säga att det berhövdes inte många öl på lördagen för att bli på trycket....

Sen så var i lumpen försökte jag vara utan mat och vatten i 5 dagar bara för att svälta mig själv så jag skulle kollapsa för jag ville därifrån.

Det var när vi hade fältvanevecka också så vi var ute i skogen och marscherade och hade oss......

började alltså på måndagen och på onsadagen uner en marsch i solen så typ kollapsade jag och då tvingade ju bvefälen i mig vatten men mat åt jag inget mer förän på fredan när jag var hemma....

Och det är inget vidare för man var ju svag i hela kroppen i flera  dar efteråt

Nissan Skyline R33 GT-R
I sammarbete med:
WWW.ADVAN.SE - APP - Officiell återförsäljare av produkter från Rays wheels, Top Secret och Robson!
Sushikocken Sleeper
12 juni 2007 · 3 084 Inlägg

under sweden rock åt jag men jag klarade mig 3 dagar från att skita big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang