det värsta du har ätit

Hagelind
14 juni 2007 · 177 Inlägg

Surströmming är en av mina favoriträtter och jag äter det mesta men det jag inte har som nån favorit direkt är väl russin fan vad jag hatar russin.

Golf_bunny The Queen
15 juni 2007 · 200 Inlägg

Ja, men då ska du inte äta svarta oliver för det smakar både russin och sprit...mad

Golf Racing*
Brink88 President över Brinkland
15 juni 2007 · 465 Inlägg

Jag står fortfarande fast vid att nyfångad vårgädda grillad utan kryddor eller salt över öppen eld är det jävligaste hittils, nått mer som jag inte gillar är. Isterband, Dillstruvad potatis, surströmming, svamp. sen finns det säkert mer. men är jag en av dom få som älskar pölsa?

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
clio_blue
15 juni 2007 · 128 Inlägg

den godaste såsen är: Morkelsås

---2Fast 2Furious---
Clio V6
Hagelind
17 juni 2007 · 177 Inlägg

jo svarta oliver är ju ricktigt gott men det är en sån sak man måste lära sig att äta för att tycka det ska smaka gott

Hagelind
17 juni 2007 · 177 Inlägg

förrestren pölsa är inte heller så tokigt!

erixon89
17 juni 2007 ·

VRÅLKOKT älgkuk hahaha:O

Lady_Luck_
18 juni 2007 ·

Brådhis skrev:
Lutfisk...

//Brådhis

Håller med och det luktar ju pyton också

Majzzen
18 juni 2007 · 177 Inlägg

Det är ju inte jag som ätit nu då men

Farsan käkade fårhjärna på cypern, kan ju inte tänka mig att det ska vara så gott, om inte annat inte så "gott" för ens egen hjärna, när man tänker på vad man äter smile

Golf_bunny The Queen
18 juni 2007 · 200 Inlägg

wh0re skrev:

Golf_bunny skrev:

ironhead skrev:

var inte dåligt det

du var mig en kräsen en!

Jo hmm
Dom flesta tycker det är skumt att jag ska ha kebabpizza/rulle utan kebabsås eller hamburgare med bara ost på macdonalds... roll

Fy vad torrt det måste vara utan sås på kebabrullen eller pizzan tongue

Golf Racing*
volvo_Tobias
19 juni 2007 · 687 Inlägg

erixon89 skrev:
VRÅLKOKT älgkuk hahaha:O

hahah det äckligaste jag har ätit är nygrillat elefantollon i persiljesås.

FireTraXX DFFL
19 juni 2007 · 9 020 Inlägg

mamma har ätit fårtestiklar.
eller smakat iallafall.

jag har inte ätit sånt farligt, vågar inte tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
maximal_boost
19 juni 2007 · 379 Inlägg

Måste vara torsktunga!!
Var och hälsade på gammelmormor som bor i Norge och en dag skulle vi äta torsktunga. Visst, det kan väl inte vara så illa, MEN, Hungrig var man och så fanns det bara torr potatis, smält smör och den jävla torsktungan. Det var det värsta. En liten tugga, sedan var man "mätt". roll

Någon annan som testat denna delikatess? tongue

erixon89
22 april 2008 ·

Golf_bunny skrev:
Ja, men då ska du inte äta svarta oliver för det smakar både russin och sprit...mad

det smakar ungefär som den där äckliga lilla biten som alltid finns kvar i alladin asken med ngn sörja i

Emelie_244
22 april 2008 · 375 Inlägg

Ärtsoppa måste bara vara de värsta eller?
sen köttkorv och rotmos :S
Lax luktar ju så fruktansvärt äckligt ! vänder sig i magen man bara känner lukten...

Volvo S40 (2008)
Syst3m
22 april 2008 · 1 079 Inlägg

Emelie_244 skrev:
Ärtsoppa måste bara vara de värsta eller?
sen köttkorv och rotmos :S
Lax luktar ju så fruktansvärt äckligt ! vänder sig i magen man bara känner lukten...

Lax är fan gôtt ju smiletongue

Dennis-76
22 april 2008 · 32 Inlägg

Ungsbakade vita Champinjoner  modell grillspett...... smakar ungerfär som det där vita kisset som kommer stötvis luktar*UUURRK*

Nyser av Kaviar (fisk abort)
Äter i regel inte sådant som kommer ur röva på hönan som ägg eller som suttit i käften på andra djur som tunga.

Levergryta, gravad lax, Bruna böner
Mamma scan/ica köttbullar: sett vad för skit det blandas i å inte visste jag att trynen öron svans från grisen var med i den smeten *UUURK*

Var på studie besök på ett charkuteri å såg dom göra korv......intet ätit det på 12 år

Emelie_244
22 april 2008 · 375 Inlägg

Nej det går verkligen inte att äta !!

Volvo S40 (2008)
Muttley
22 april 2008 ·

Dennis-76 skrev:
Ungsbakade vita Champinjoner  modell grillspett...... smakar ungerfär som det där vita kisset som kommer stötvis luktar*UUURRK*

Nyser av Kaviar (fisk abort)
Äter i regel inte sådant som kommer ur röva på hönan som ägg eller som suttit i käften på andra djur som tunga.

Levergryta, gravad lax, Bruna böner
Mamma scan/ica köttbullar: sett vad för skit det blandas i å inte visste jag att trynen öron svans från grisen var med i den smeten *UUURK*

Var på studie besök på ett charkuteri å såg dom göra korv......intet ätit det på 12 år

studiebesök smile din lyckost, jag var på ett charkuteri och jobba för två veckor sedan, jobba från 6 till halv 11 sade till platschefen att jag drar nu för jag mår sjukt dåligt, smile han typ bad mig dra åt helvete haha=)
tyckte de var riktigt äckligt och de är de med.
men har inga problem att äta de hemma . men själva stanken i sådana arbetsplatser är riktigt jobbig.

Piraten
22 april 2008 · 166 Inlägg

Den feta vita larven som infödingarna i australien äter. (kom ej ihåg vad den heter)

SÅÅÅÅÅÅ satans äcklig. Har fan mardrömmar ibland efter den upplevelsen.
Äter fan hellre bajs än tar en sådan till.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang