Någon som var ute o lekte POLIS!!!

-ROSEN-
27 maj 2007 · 237 Inlägg

Körde igår ut mot stenugnsund så de kommer en volvo som blinkar med BLÅ ljus o helljus på mig...Saktar ner o blir då omkörd av denna o då ser man att de verkligen inte var en polisbil...SÅ JÄKLA ONÖDIGT O OMOGET GJORT!!!mad Var en vinröd V70...

Världens Häftigaste....De E Jag de...
Lincoln Trucker
27 maj 2007 · 234 Inlägg

Sånt är roligt

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
LazerHawke
27 maj 2007 · 1 268 Inlägg

-ROSEN- skrev:
Körde igår ut mot stenugnsund så de kommer en volvo som blinkar med BLÅ ljus o helljus på mig...Saktar ner o blir då omkörd av denna o då ser man att de verkligen inte var en polisbil...SÅ JÄKLA ONÖDIGT O OMOGET GJORT!!!mad Var en vinröd V70...

kolla du numret då? wink

så du e 100 säker på att det va en hobby-polis eller ej?

-ROSEN-
27 maj 2007 · 237 Inlägg

Lincoln skrev:
Sånt är roligt

Mmmm...verkligen skitkul!!! tills de händer en själv o stressfaktorn skickar i taket!!!

Världens Häftigaste....De E Jag de...
-ROSEN-
27 maj 2007 · 237 Inlägg

LazerHawke skrev:

-ROSEN- skrev:
Körde igår ut mot stenugnsund så de kommer en volvo som blinkar med BLÅ ljus o helljus på mig...Saktar ner o blir då omkörd av denna o då ser man att de verkligen inte var en polisbil...SÅ JÄKLA ONÖDIGT O OMOGET GJORT!!!mad Var en vinröd V70...

kolla du numret då? wink

så du e 100 säker på att det va en hobby-polis eller ej?

Mmm...om så vidare inte polisen kör med sportavgassystem...sen borde dom jue stannat mig om de var en riktig polis...antagligen visste la personen att han aldrig skulle kunnat köra om mig om inte dom gjort så...

Världens Häftigaste....De E Jag de...
ErskPersk Svindåre
27 maj 2007 · 1 433 Inlägg

finns en kille i delsbo som har en 240 som är målad som de gamla polisbilarna, med siren å blåljus. tycker det e kul! har en kompis som ochså bor i delsbo som ska ha en bil som det står "bov" på big_smile det står "Snut" på "polisbilen" big_smile

Senast redigerat av ErskPersk (27 maj 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Burken Utanlem
27 maj 2007 · 895 Inlägg

sånt e ju skitkul. fast de e modigare o stanna bilen framför helt.. o gå fram o fråga nått wink

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
AntonK
27 maj 2007 · 208 Inlägg

Var ute med min 9000 förut och lekte civilpolis. köpte mig en blå lampa på clas ohlsson och sen var det bara stanna bilar och sen gå ut och säga * det där gick lite fort va?* Sen kommer dom med undanflykter och sen säger man. * inte en gång till* smile Skitskoj..... big_smile

Wrum!
street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
27 maj 2007 · 426 Inlägg

vi har en 240 PÖLIS bil i ystad har dock inte sett den på ett tag:(

Senast redigerat av street (27 maj 2007)

/Street
LazerHawke
27 maj 2007 · 1 268 Inlägg

Polisen gör nog det mesta för att smälta in så att man inte skall se rakt ut att det är en civilare så det kan inte va helt omöjligt att dom har sportavgas wink

Decibel
27 maj 2007 · 2 911 Inlägg

Tänk på att det är FETA böter på att ens efterlikna polisen, blåa ljus får bara fordon som har tillstånd från ett visst verk ha, att sedan stoppa en bil är grovt föregivande av allmän ställning.

Om någon obehörigen bär uniform, märke eller annat tjänstetecken som giver honom sken av att tillhöra försvarsmakten eller annan kår i det allmännas tjänst eller kår, vars verksamhet avser allmän samfärdsel eller allmänhetens förseende med vatten, ljus, värme
eller kraft.

Är brottet med hänsyn till att det har medfört betydande men
för det allmänna eller för någon enskild eller eljest att anse
som grovt, skall dömas till fängelse i högst två år.

Tänkte bara så ingen går o köper sig en blålampa o ska lattja nu, du behöver inte ens ha den igång, så nu vet ni om ni torskar wink

Kan ge er en hint om ni inte vill sitta.
Monterad blålampa: Föregivande av allmän ställning
Monterad blålampa som används, t.ex. stoppa bilar: Grovt föregivande av allmän ställning.

Blinka på, vi behöver ett par färre idioter på vägarna wink

-ROSEN-
27 maj 2007 · 237 Inlägg

LazerHawke skrev:
Polisen gör nog det mesta för att smälta in så att man inte skall se rakt ut att det är en civilare så det kan inte va helt omöjligt att dom har sportavgas wink

Hade de varit en riktig så hade dom nog stannat när jag drog på efter...

Världens Häftigaste....De E Jag de...
-ROSEN-
27 maj 2007 · 237 Inlägg

Jonni skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=38751

Ångar att jag inte tog reg-nr på bilen o ringde farbror blå igår...

Fast känner igen bilen så om jag ser den igen så ringer jag...

Världens Häftigaste....De E Jag de...
Kettunen
27 maj 2007 ·

Detta är så jävla irriterande. Hänt mig 1 gång! En gång ca 300meter innan avfarten till Lerum och jag stannade ju givetvis sen ställer dom sig brevid mig med bilen o burnar som ett as o jag tänkte nu jävlar. Så hängde efter dom till en liten håla som heter gråbo = Ca 2 mil. Sen sket jag i dom. Skrämde upp dom tillräkligt smile

Senast redigerat av Kettunen (27 maj 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang