Bilen inne för lack

_BuLLe
28 maj 2007 · 49 Inlägg

Ja nu har jag lämnat in bilen på lackning efter att någon IDIOT har repat heeela sidan med en nyckel:mad: jag förstår verkligen inte vad folk tänker med. Vad tjänar en repa på någon annans bil till ?
Den som har svaret, skicka pm.

MrTobias
28 maj 2007 · 1 297 Inlägg

Fyfan tur att man inte kommar på dem bara. Hoppas att lacken blir bra. Fick lacka om min förra 3 gånger innan de vart okej..

_BuLLe
28 maj 2007 · 49 Inlägg

usch de är hemskt, men jag hade ändå täkt att lacka om min inom ett år tänkte jag såå, men men tråkigt ändå hmm

lanred
28 maj 2007 · 555 Inlägg

Jadu, säg varför folk är så avundsjuka. Har man inte det själv så måste man förstöra för andra..så tänker de säkert...

Hade också behövt tortera de jävlarna ifall man hade fått tag i dem.

Niklas1987 NO
28 maj 2007 · 2 182 Inlägg

Ja, det finns idoter till allt, vid första maj så var det en eller två tonåringar här i Åtvi som gick å repa upp en massa bilar. Till vilken nytta, de åkte fast efter två dar, och deras föräldrar var väl måttligt glada över att få såna nyheter från snuten hmm .
Tror det var 4 eller 6 bilar som de lyckades att repa upp.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
engineaddict
28 maj 2007 · 1 060 Inlägg

japp håller med Lanred... jävla avundsjuka IDIOTER.. hade man sett nått sånt hända hade jag inte bangat för att nita asen!!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
lanred
28 maj 2007 · 555 Inlägg

Blev det feta böter för de som åkte fast eller fick de betala skadestånd till ägarna till de repade

Niklas1987 NO
28 maj 2007 · 2 182 Inlägg

Tror det vart skadestånd till ägarna. och det var ju redigt fina bilar de repa,bla en ny Volvo V50, men även en gammal opel omega, det verkade ju inte som de hade någe specielt i åtanke när de repa opp bilarna.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Erick
28 maj 2007 · 4 767 Inlägg

Finns mycket idioti man aldrig kommer förstå sej på..

Hade jag kommit på någon med att repa min bil hade jag brukat rattkryckan som tillhygge..

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang