Börjat ta tag i dendär magen som börjar komma

dusty Living in the fastlane
31 maj 2007 · 2 616 Inlägg

På senare tid efter jag slutat skolan och slutat träna så händer det grejer.
Magen börjar växa. Nu när det var precis ett år sen jag slutade skolan så är det lite
annan form på den.
Och idag tänkte jag att jag ska ta tag i de.
Jag ska börja springa varje dag.

Kom precis hem från min första runda och kan lova att konditionen är inte var den alltid har vart. För ett år sen kunde jag springa samma slinga utan att knappt vara anfådd när jag sprungit klart och idag fick jag gå sista biten.

Hur gör ni för att hålla er i form om ni nu försöker wink

ironhead volvoraggare
31 maj 2007 · 4 776 Inlägg

dusty skrev:
På senare tid efter jag slutat skolan och slutat träna så händer det grejer.
Magen börjar växa. Nu när det var precis ett år sen jag slutade skolan så är det lite
annan form på den.
Och idag tänkte jag att jag ska ta tag i de.
Jag ska börja springa varje dag.

Kom precis hem från min första runda och kan lova att konditionen är inte var den alltid har vart. För ett år sen kunde jag springa samma slinga utan att knappt vara anfådd när jag sprungit klart och idag fick jag gå sista biten.

Hur gör ni för att hålla er i form om ni nu försöker wink

känner igen det problem hehe jag höll i gång tidigare jag med men fan så tråkigt att gymma själv så man sluta ju vips så var man ju uppe i samma vikt igen som innan man börja träna

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
THEBADGUY Gorgilus addictus
31 maj 2007 · 4 737 Inlägg

Jag går en hel del på dagarna och kvällarna smile. Blir väl 5-6 km på kvällen smile. Lite mer om jag har lust tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
ironhead volvoraggare
31 maj 2007 · 4 776 Inlägg

har ju hört att sex ska grymt bra för formen också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
hedley Saaboholic
31 maj 2007 · 3 129 Inlägg

sex bränner ju 1 eller flera chips påsar i timmen eller hur det var uträknat.

Kan dock säga att enbart sex faktiskt inte räcker för att hålla formen, jag har testat wink

Du måste inte just springa varje dag. Mitt tips är att kombinera kondition och styrketräning på så sätt bränner du kropps fett samtidigt som du får mer defination på musklerna.

kör på situps och armhävningar hemma också har du inte lust med något gym köp ett par hantlar eller skivstång set så kan du använda vikterna i många olika övningar.

5km jogging per dag eller 5km jogging och gång spelar ingen roll, båda bränner fett men ju mer du springer ju starkare kondition får du.

DOCK skall man aldrig överdriva då man istället börja bryta mer musklerna och risken för skador ökar om man övertränar.

Tänk också på kosten som är oerhört viktig. ex om du springer varje dag men sen käkar skräpmat en gång om dagen kommer du inte märka mycket till skillnad.

/Mr B

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
dusty Living in the fastlane
5 juni 2007 · 2 616 Inlägg

Tack för svaren smile

Har sprungit Tors,Fre,Mån,Tis nu. Torsdag och Fredag var testgånger wink
Nu har jag börjat klocka vet inte riktigt hur lång streckan är men här kommer resultaten.
Måndag: 15min 40sek
Tisdag: 14min 47sek

Ser de inte riktigt som en förbättring idag jag kan lika äna haft lite tur.

B4mse
5 juni 2007 · 89 Inlägg

Springa är det bästa, jag tränar mkt fotboll och brukar ta en slöpaus på vintern. Då märker jag hur magen växer men den försvinner ganska snabbt när man springer. Du kan ju skapa mer motivation om du drar till gymmet några gånger i veckan och pumpar lite så du får se mer resultat på övriga delar av kroppen. Mvh B4mse

Polluxe
5 juni 2007 · 303 Inlägg

Jag har också börjat ta tag i detta och springer eller ute å går så mkt som möjligt... Om jag springer å de börjar gå tungt fungerar det alltid att skrika skällsord åt sej själv.. Hur värdelös man är etc.  om inte annat så håller det björnarna borta wink  Haha


Det där med skräpmat har jag en intressant sak att ta upp..  Undet ett år åt jag ett skrovmål varje vardag (lunchen när jag jobbade) å inget annat alls.. Alltså bara ett mål mat/dag och under detta år gick jag ner 8kg! Tränade ingenting, har ett stillastittande jobb så jag antar att det var näringsbristen som fick mej att tappa kilon. Dock rätt intressant.


Nu börjar väll träningen bli mer seriös..  Har 6kg att tappa för att sedan ersätta det med lagom mkt muskler.


Förresten är det GRYMT skönt att vara ute å springa.. smile

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
dusty Living in the fastlane
5 juni 2007 · 2 616 Inlägg

Polluxe skrev:
Jag har också börjat ta tag i detta och springer eller ute å går så mkt som möjligt... Om jag springer å de börjar gå tungt fungerar det alltid att skrika skällsord åt sej själv.. Hur värdelös man är etc.  om inte annat så håller det björnarna borta wink  Haha


Det där med skräpmat har jag en intressant sak att ta upp..  Undet ett år åt jag ett skrovmål varje vardag (lunchen när jag jobbade) å inget annat alls.. Alltså bara ett mål mat/dag och under detta år gick jag ner 8kg! Tränade ingenting, har ett stillastittande jobb så jag antar att det var näringsbristen som fick mej att tappa kilon. Dock rätt intressant.


Nu börjar väll träningen bli mer seriös..  Har 6kg att tappa för att sedan ersätta det med lagom mkt muskler.


Förresten är det GRYMT skönt att vara ute å springa.. smile

måste säga att jag kännre igen mig själv i de du skriver smile fast för mig blir det mycket pizza och mcdonalds wink tyvärr går jag inte ner wink men däremot så märker man att kroppen inte gillar de när man aldrig äter något nyttigt men nu har jag börjat äta sallader å grejer istället och det är minst lika gott smile

haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Kör kickboxning 3dagar i veckan och kaggen finns kvar ändå har till och med gått upp typ 5kilo hoppas det är muskler smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
bmx
5 juni 2007 · 7 100 Inlägg

åker bmx om dagarna,så köp dej en bmx och ut och hojja lite smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

bmx skrev:
åker bmx om dagarna,så köp dej en bmx och ut och hojja lite smile

Gick inte så bra för mej har skrapat upp hela mitt ben tack vara BMX och häftiga guppisar med shorts dock har jag alltid kört med hjälm. roll

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
FreddeK
5 juni 2007 ·

ironhead skrev:
har ju hört att sex ska grymt bra för formen också

inget du kommer att få erfara ilafall!

FreddeK
5 juni 2007 ·

själv promenerar jag ca 1mil varannan dag och kör lite styrketräning...dock inte så hårt!

bmx
5 juni 2007 · 7 100 Inlägg

haxer skrev:

bmx skrev:
åker bmx om dagarna,så köp dej en bmx och ut och hojja lite smile

Gick inte så bra för mej har skrapat upp hela mitt ben tack vara BMX och häftiga guppisar med shorts dock har jag alltid kört med hjälm. roll

hehe,de är bara hoppa på hojjen igen och köra smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Kettunen
5 juni 2007 ·

Sex & Gym här.

940R
5 juni 2007 · 1 567 Inlägg

Börja kör motocross så får du hårdträning som heter duga..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
andreasl
5 juni 2007 · 391 Inlägg

dusty skrev:
Jag ska börja springa varje dag.

ett tips är att inte gå ut för hårt, då tappar du lusten efter en tid.

__JoCCe__
5 juni 2007 · 357 Inlägg

940R skrev:
Börja kör motocross så får du hårdträning som heter duga..

Satt precis o tänkte föreslå de innan ja såg att du redan föreslagit de! tongue Kom över en 250 -92 billigt ifjolsommar, och kan säga att de hjälper jävlarimig! cool

Senast redigerat av __JoCCe__ (5 juni 2007)

Heter de Lövena eller Löven??
FL3JM Inga konstigheter
5 juni 2007 · 2 064 Inlägg

Trummor och Sex smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang