Brottsligt att skrika i bilen!

blacken
12 juni 2007 ·

Typiskt svenska snutar. Att gapa, skrika och hota en när dom får ett spel. Och fullständigt skita i lagar och regler samt de mänskliga rättigheter som man faktiskt har enlig lag.  Dom är ju vana att i princip kunna göra vad fan som helst och komma undan med det.

g_b
12 juni 2007 · 100 Inlägg

gillar speciellt frågan om tourettes där!!!! klockrent!

tycker att polisen i största allmänhet kan få för sej att stå å skrika om saker hur länge som helst utan att man gjort något å e jättesnäll å trevlig!

Oftast tycker ja att dom hittar på egna lagar som inte existerar så d där va nog bara att snuten va på dåligt humör lr någe sånt

AMG------> Andrasorteringens Motor Grejer
ironhead volvoraggare
12 juni 2007 · 4 776 Inlägg

så långtsökt av snuten asså. hmmm låter ju som en viss snut i norrtan som brukar vara extra känslig. nämner inga namn. men dom flesta känner till han

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Mafghan
12 juni 2007 · 353 Inlägg

Nu var jag ju inte där, men kan tänka mig att polisen själv sket ner sig och höll på å ramla av cykeln, därav hans frustration... Men det ger honom ju inte rätt att skälla ut er. Han borde berättat lugnt och sansat att han höll på å skita ner sig och ramla omkull, då hade ni kanske vart lite mer förstående också...

Enjoy....
ironhead volvoraggare
12 juni 2007 · 4 776 Inlägg

bara en liten fråga heter det inte att man ska vara observant på vad som händer i trafiken

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
JonasPLind
12 juni 2007 · 820 Inlägg

Säg att han nös bara?
inte olagligt att nysa och polisen kan ju inte direkt bevisa att ni skrek något? tongue

TMW-Performance Avstängd
12 juni 2007 · 914 Inlägg

Jag kan säga så här: Den där snuten hade nog fått för lite av frugan, med tanke på humöret wink

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Loffe123
12 juni 2007 · 527 Inlägg

Förargelseväckande beteende, kan nog ge några hundra i böter.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang