Vissa killar alltså....

_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

Kan inte riktigt förstå hur vissa av Er killar tänker egentligen?! Träffar en kille å tror att allt e toppen.. Får massa gulliga mess å allt e hur super mysigt som helst... sen när ni får va ni vill ha så försvinner ni! Utnyttjar henne till fullo för att hon e så genom snäll å försöker hjäper "dej" så mycket som det går för att sen skita i henne totalt...
Förstår ni inte hur en tjej mår om hon nu har fastnat för "dej" å ni bara totalt skiter i henne? Nu tror jag inte att alla killar e sådanna här det finns säkert guldkorn där ute i bilvärlden.. Trodde bara att en bil-kille skulle vara mer rädd om en tjej som hade samma intresse men uppenbarligen inte....hmm

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Japs-Jens
5 juni 2007 · 1 503 Inlägg

Det finns nog en jävla massa killar som INTE är som du beskriver. Jag tror det har att mycket med att göra vilken ålder man är i. När man är ung så vill man oftast pröva på och tänja på gränserna, medans de äldre redan lärt sig att det är omoget ;P

Senast redigerat av Oboy6 (5 juni 2007)

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
5 juni 2007 · 991 Inlägg

Haha förlåt, kände bara igen de här så sjukt mycke*S*
Alltså killarna tjatar som faaan att de vill ha bilintresserade tjejer sen behandlar de en/dem som en jävla dörrmatta.

Nejdu, då får vi tjejer som gillar bilar hålla ihop istället.
Och ni ska aldrig får va me och titta heller:P
Skämt och sido, man träffar på den här sorten lite här och var.
Tror dock inte de är generellt bara i bilvärlden men iaf.

Och ska vi vara helt ärliga är inte tjejerna bättre heller, men jag förstår exakt vad du pratar om..

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

Denna killen jag pratar om är inte ung kan jag säga... Det jag trodde oxå som du tror men jag hade även fel i det oxå... Även killar som e äldre kan bete sej som svin

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
5 juni 2007 · 991 Inlägg

Oboy6 skrev:
Det finns nog en jävla massa killar som INTE är som du beskriver. Jag tror det har att mycket med att göra vilken ålder man är i. När man är ung så vill man oftast pröva på och tänja på gränserna, medans de äldre redan lärt sig att det är omoget ;P

haha nejdu, åldern har inte så mkt me de att göra utan mer hur stort ego killen har. och respekt kommer inte med åldern. det uppfostras man till att ha.
Vissa saknar det bara.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

Eliza skrev:
Haha förlåt, kände bara igen de här så sjukt mycke*S*
Alltså killarna tjatar som faaan att de vill ha bilintresserade tjejer sen behandlar de en/dem som en jävla dörrmatta.

Nejdu, då får vi tjejer som gillar bilar hålla ihop istället.
Och ni ska aldrig får va me och titta heller:P
Skämt och sido, man träffar på den här sorten lite här och var.
Tror dock inte de är generellt bara i bilvärlden men iaf.

Och ska vi vara helt ärliga är inte tjejerna bättre heller, men jag förstår exakt vad du pratar om..

Skönt att man inte e ensam iallafall... Men som du säger vi får hålla ihop vi
tjejer...

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Aerodynamik ...
5 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Han kanske hade dålig uppfostran? roll

_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Han kanske hade dålig uppfostran? roll

Riktigt dålig sådan isåfall... Å han ska ändå vara pappa hmm

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Måste nog säga att jag har aldrig varit taskig mot en tjej alla tjejer jag är vänn med säger att jag är den sötaste och gulligaste killen som alltid ställer upp på att fixa saker eller se till så att folk har det bra. Har haft säkert 20 girls hemma hos mej detta året och aldrig någon som har sagt nått illa om mej smile

Deremot fick jag höra ett bra ordspråk av en annan tjejkompis.

Va aldrig snäll man får ändå bara *** tillbaka ändå. Vissa kanske kör efter den. sad

Senast redigerat av haxer (5 juni 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
dusty Living in the fastlane
5 juni 2007 · 2 616 Inlägg

tur att du inte drar alla över en kant så slipper jag känna mig dålig smile

_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

dusty skrev:
tur att du inte drar alla över en kant så slipper jag känna mig dålig smile

Nej som sagt det gör jag inte.. Det finns som sagt guldkorn ute ibland oxå det är bara jag som har oturen att träffa idioter hmm

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Finns det inte denna möjligheten. Att vissa tjejer drar sej till killar som kanske inte är dom bästa. Säger inte att du eller din kompis gör det men känns som om vissa tjejer vill ha killar som inte är normala. "badasses" eller nått  den stilen. Haxer kickar gentlemanna stilen.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

haxer skrev:
Finns det inte denna möjligheten. Att vissa tjejer drar sej till killar som kanske inte är dom bästa. Säger inte att du eller din kompis gör det men känns som om vissa tjejer vill ha killar som inte är normala. "badasses" eller nått  den stilen. Haxer kickar gentlemanna stilen.

Det kan jag säga av erfranehet att man försöker hålla sej ifrån dom killarna just pga att dom inte e normala...

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
5 juni 2007 · 991 Inlägg

haxer skrev:
Finns det inte denna möjligheten. Att vissa tjejer drar sej till killar som kanske inte är dom bästa. Säger inte att du eller din kompis gör det men känns som om vissa tjejer vill ha killar som inte är normala. "badasses" eller nått  den stilen. Haxer kickar gentlemanna stilen.

Vissa ser ut som badasses men är menlösa
Menlösa är ibland badasses.

Men va du menar me badasses är killar med attityd och utseende antar jag?

Talar nog för både tjejer och killar när jag säger att man väljde rinte va man tänder på och oavsett så vill man väl ha ngt schysst att vilaögonen på samtidigt som man vill kunna lite på att den man träffar inte har ihop de me halva sverige trots den svurit på att de bara är du?

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Alexiz skrev:

haxer skrev:
Finns det inte denna möjligheten. Att vissa tjejer drar sej till killar som kanske inte är dom bästa. Säger inte att du eller din kompis gör det men känns som om vissa tjejer vill ha killar som inte är normala. "badasses" eller nått  den stilen. Haxer kickar gentlemanna stilen.

Det kan jag säga av erfranehet att man försöker hålla sej ifrån dom killarna just pga att dom inte e normala...

Hahaha... låter galet att träffa fel killar då. wink

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

haxer skrev:

Alexiz skrev:

haxer skrev:
Finns det inte denna möjligheten. Att vissa tjejer drar sej till killar som kanske inte är dom bästa. Säger inte att du eller din kompis gör det men känns som om vissa tjejer vill ha killar som inte är normala. "badasses" eller nått  den stilen. Haxer kickar gentlemanna stilen.

Det kan jag säga av erfranehet att man försöker hålla sej ifrån dom killarna just pga att dom inte e normala...

Hahaha... låter galet att träffa fel killar då. wink

Som Eliza skrev så kan man inte välja eller styra sina känslor.. Det man känner det känner man..

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Eliza skrev:

haxer skrev:
Finns det inte denna möjligheten. Att vissa tjejer drar sej till killar som kanske inte är dom bästa. Säger inte att du eller din kompis gör det men känns som om vissa tjejer vill ha killar som inte är normala. "badasses" eller nått  den stilen. Haxer kickar gentlemanna stilen.

Vissa ser ut som badasses men är menlösa
Menlösa är ibland badasses.

Men va du menar me badasses är killar med attityd och utseende antar jag?

Talar nog för både tjejer och killar när jag säger att man väljde rinte va man tänder på och oavsett så vill man väl ha ngt schysst att vilaögonen på samtidigt som man vill kunna lite på att den man träffar inte har ihop de me halva sverige trots den svurit på att de bara är du?

Jo precis lite attityd och utseende. Jo sånt är ju rätt illa. Jo klart att man vill ha både och. Men dock så tycker jag att värsta player typen brukar man upptäcka rätt snabbt. Ialla fall jag om jag är ute och fester och jag ser en tjej med fräsch kropp och som jag tycker om. snacka med personen så märker man rätt snabbt dock finns det ju snackare. Men tror att om man verkligen vill ta reda på det så får man det rätt snabbt. Be om nr i stället för att hoppa i säng direkt? Vill jag verkligen ha nån så tycker jag bar raggning är sunkigt bättre att träffa en tjej random och be om nr bjud på middag eller klassiska gå på bio.Funkar riktigt bra för båda parter enligt mej.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Aerodynamik ...
5 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Alexiz skrev:

Aerodynamik skrev:
Han kanske hade dålig uppfostran? roll

Riktigt dålig sådan isåfall... Å han ska ändå vara pappa hmm

Har han gjort dig på smällen? yikes

Grabber Dagdrömmare
5 juni 2007 · 2 836 Inlägg

Känner igen detta men i omvända roler o vad ska jag säga???
Jo, tjejer bruker veta bättre vem jag är än jag själv redan första träffen....
Hmmm... Vad är det jag inte vet?...
Eller kanske lastbilschaufför låter inte direkt så upphetsande...? wink

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Alexiz skrev:

Aerodynamik skrev:
Han kanske hade dålig uppfostran? roll

Riktigt dålig sådan isåfall... Å han ska ändå vara pappa hmm

Har han gjort dig på smällen? yikes

Å nej då det har han inte... Å det var f-n tur att han inte gjorde det mad
Han har en son redan på 2år

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang