Vissa killar alltså....

_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

alminjo skrev:

Alexiz skrev:
Kan inte riktigt förstå hur vissa av Er killar tänker egentligen?! Träffar en kille å tror att allt e toppen.. Får massa gulliga mess å allt e hur super mysigt som helst... sen när ni får va ni vill ha så försvinner ni! Utnyttjar henne till fullo för att hon e så genom snäll å försöker hjäper "dej" så mycket som det går för att sen skita i henne totalt...
Förstår ni inte hur en tjej mår om hon nu har fastnat för "dej" å ni bara totalt skiter i henne? Nu tror jag inte att alla killar e sådanna här det finns säkert guldkorn där ute i bilvärlden.. Trodde bara att en bil-kille skulle vara mer rädd om en tjej som hade samma intresse men uppenbarligen inte....hmm

för majoriteten så slutar de väll så här:

Behandla personen hur snällt som helst så blir han/hon bara kallare o mer skit....
men behandla henne/honom som skit så får du se hur de blir....

Bara tråkigt att det skall vara så mot dom som bara vill vara snälla och go mot en person dom verkligen tycker om hmm

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Tetris a.k.a "Lindha-Rallye"
5 juni 2007 · 69 Inlägg

men okej.. för det första, anser jag att garaget.org är en sida där vi pratar bilar o sånt runt i kring. visst att det är off-topic, men jag skulle inte vilja sitta här o beskriva mina kärleksbekymmer, de finns väl andra sidor för sånt eller? varför måste du ha en bilintresserad kille för då? de kan misstolkas i mina ögon.. men om du nu vill ha en Bil Intresserad kille, så får Du nog vara medveten om att Bilen många gånger kommer att gå före era 20 mysiga hemma kvällar.. men om du nu är bil intresserad så vet du ju redan detta av egen erfarenhet?!

alminjo SLK
5 juni 2007 · 610 Inlägg

Alexiz skrev:

alminjo skrev:

Alexiz skrev:
Kan inte riktigt förstå hur vissa av Er killar tänker egentligen?! Träffar en kille å tror att allt e toppen.. Får massa gulliga mess å allt e hur super mysigt som helst... sen när ni får va ni vill ha så försvinner ni! Utnyttjar henne till fullo för att hon e så genom snäll å försöker hjäper "dej" så mycket som det går för att sen skita i henne totalt...
Förstår ni inte hur en tjej mår om hon nu har fastnat för "dej" å ni bara totalt skiter i henne? Nu tror jag inte att alla killar e sådanna här det finns säkert guldkorn där ute i bilvärlden.. Trodde bara att en bil-kille skulle vara mer rädd om en tjej som hade samma intresse men uppenbarligen inte....hmm

för majoriteten så slutar de väll så här:

Behandla personen hur snällt som helst så blir han/hon bara kallare o mer skit....
men behandla henne/honom som skit så får du se hur de blir....

Bara tråkigt att det skall vara så mot dom som bara vill vara snälla och go mot en person dom verkligen tycker om hmm

Håller med dig, men hur ska man behandla en person för att bli behandlad tillbaka på samma sätt??? Antingen så funkar det, eller så funkar det inte.. typ

LazyStance SR20 Spirit
5 juni 2007 · 335 Inlägg

Amen tur att inte jag har precis samma problem fast med tjejer då ! >_< sad

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

Tetris skrev:
men okej.. för det första, anser jag att garaget.org är en sida där vi pratar bilar o sånt runt i kring. visst att det är off-topic, men jag skulle inte vilja sitta här o beskriva mina kärleksbekymmer, de finns väl andra sidor för sånt eller? varför måste du ha en bilintresserad kille för då? de kan misstolkas i mina ögon.. men om du nu vill ha en Bil Intresserad kille, så får Du nog vara medveten om att Bilen många gånger kommer att gå före era 20 mysiga hemma kvällar.. men om du nu är bil intresserad så vet du ju redan detta av egen erfarenhet?!

Kan ju säga så här mycket att visst att han gillade bilar men jag bräcker han nog på det... Det var jag som låg å skruvade i garaget när han jobbade å inte han... vem har sagt att jag vill ha en bil kille? Visst är det ett plus att han har samma intresse men snäll, trogen och förstående kille vill man ju ha....

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Är det bara jag i denna forum posten som får tjejer jag vill ha och är snälla? Låter rätt illa när alla snackar faktiskt. Kanske ska skatta mej lycklig smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
_Lady_
5 juni 2007 · 276 Inlägg

haxer skrev:
Är det bara jag i denna forum posten som får tjejer jag vill ha och är snälla? Låter rätt illa när alla snackar faktiskt. Kanske ska skatta mej lycklig smile

Ska du nog göra...tongue

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Alexiz skrev:

haxer skrev:
Är det bara jag i denna forum posten som får tjejer jag vill ha och är snälla? Låter rätt illa när alla snackar faktiskt. Kanske ska skatta mej lycklig smile

Ska du nog göra...tongue

Känner mej glad :cool

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Nattugglan Idiot..
5 juni 2007 · 285 Inlägg

haxer skrev:
Är det bara jag i denna forum posten som får tjejer jag vill ha och är snälla? Låter rätt illa när alla snackar faktiskt. Kanske ska skatta mej lycklig smile

Skumt.
Har en polare som alltid försökte vara snäll och snackade med brudarna på ett schysst sätt..
då fick han aldrig något,sen bytte han stil och typ sket i dom och då kom alla wink

lingua
5 juni 2007 · 2 271 Inlägg

Rötägg finns i alla former, har nog vart ett själv skulle jag tro. I slutändan tror jag det handlar om att det måste klicka rätt för båda partner på det flesta punkter.
När det väl gör det är det inte mycket som slår det. Är idag förlovad och mycket stolt farsa till 2 små grabbar.

poängen är i alla fall, när det träffar rätt kan det få vilken skitstövel som helst att vilja bli som ghandi! typ... smile

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Nattugglan skrev:

haxer skrev:
Är det bara jag i denna forum posten som får tjejer jag vill ha och är snälla? Låter rätt illa när alla snackar faktiskt. Kanske ska skatta mej lycklig smile

Skumt.
Har en polare som alltid försökte vara snäll och snackade med brudarna på ett schysst sätt..
då fick han aldrig något,sen bytte han stil och typ sket i dom och då kom alla wink

Beror nog lite på vilka personer man har runt om kring sej. Jag har alltid haft ett väldigt stor kontakt nät genom att många av mina kompisar är djs och många som håller på med underhållningsbranchen så därför träffar man ju så pass många. Har också lärt mej att inte underskatta datorns kraft verkar som om den har blivit en stor mötesplats rätt trist egentligen finns inget bättre än att träffa folk:)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
LazyStance SR20 Spirit
5 juni 2007 · 335 Inlägg

Spelar fan ingen roll hur jag beter mig :'(

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
940R
5 juni 2007 · 1 567 Inlägg

99% av alla killar tänker med K**en efter hand så tar andra tankar vid som tex fast förhållnade och allt va det innebär.Det är vid denna tidpunkten  som visar vem som är mogen och vem som inte är det. 

Till er tjejer så kan det vara extremt svårt att förstå er om vad ni vill och vad för signaler ni ger oss killar.Detta ger oss en massa konstiga tankar om vad  som är rätt eller fel hur var och när....??? Skit svårt att varje dag fundera på vad skall jag säga så det inte låter fel..

Senast redigerat av 940R (5 juni 2007)

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
LazyStance SR20 Spirit
5 juni 2007 · 335 Inlägg

940R skrev:
99% av alla killar tänker med K**en efter hand så tar andra tankar vid som tex fast förhållnade och allt va det innebär.Det är vid denna tidpunkten  som visar vem som är mogen och vem som inte är det. 

Till er tjejer så kan det vara extremt svårt att förstå er om vad ni vill och vad för signaler ni ger oss killar.Detta ger oss en massa konstiga tankar om vad  som är rätt eller fel hur var och när....??? Skit svårt att varje dag fundera på vad skall jag säga så det inte låter fel..

+1!! men har aldrig tänkt med k**en men inte fan hjälper de heller hmm

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Germax
5 juni 2007 · 12 086 Inlägg

Jag är ingen expert i ämnet, men jag tror inte att en bilkille vill ha enbilintresserad tjej, det krockar tror jag. Även fast man säger att de skulle va så smidigt så blir de inte de.

Iofs i ditt fall verkar de lixom inte va bilintresset som krånglar? =P
du verkar mer ha blivit utsatt för en mindre seriös kille, som troligen bara vill ha kvinnligt umgänge och sex. men han kan oxå blivit rädd!

Kettunen
5 juni 2007 ·

Jag skulle nog aldrig mer sj våga vara otrogen. Sist så fick farsan reda på det o Daaaamm silket liv det blev. Sluta med fight. Sen inte nog med det förlorade jag både dåvarande flickvänn & x antal vänner. Det var riktigt kasst! men men man lär sig efter sina läxor.

Aerodynamik ...
5 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Kettunen skrev:
Jag skulle nog aldrig mer sj våga vara otrogen. Sist så fick farsan reda på det o Daaaamm silket liv det blev. Sluta med fight. Sen inte nog med det förlorade jag både dåvarande flickvänn & x antal vänner. Det var riktigt kasst! men men man lär sig efter sina läxor.

Man måste antingen ha en jävligt bra anledning eller vara dum i huvet för att vara otrogen, så resonerar jag iallafall.

Kettunen
5 juni 2007 ·

Aerodynamik skrev:

Kettunen skrev:
Jag skulle nog aldrig mer sj våga vara otrogen. Sist så fick farsan reda på det o Daaaamm silket liv det blev. Sluta med fight. Sen inte nog med det förlorade jag både dåvarande flickvänn & x antal vänner. Det var riktigt kasst! men men man lär sig efter sina läxor.

Man måste antingen ha en jävligt bra anledning eller vara dum i huvet för att vara otrogen, så resonerar jag iallafall.

Jag med på efterhand. Man är på fyllan ( Inget att skylla på egentligen ) Men så blir det för mycket och man blir kåt o har en annan som man vet inte säger nej i närheten. Thats really stupid man....

Maizer
5 juni 2007 ·

Inte läst alla inlägg.. men efter att ha läst ditt första inlägg verkar du ha träffat en riktig man!

BMW635_Robban
5 juni 2007 · 1 277 Inlägg

Jo, vi fattar. Jag säger förlåt till alla 70 brudarna i mitt liv....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang