Man blir så sne när man ser sånt här!

Kettunen
5 juni 2007 ·

Visst det är en pilsner jänk. Men alltså seriöst för fan! man behöver ju inte sparka in allting i en bil pga att man festar i bilen. Gaaaah! Så det var mitt jag hade att säga!


http://www.blocket.se/vi/12212854.htm?ca=15_s


http://www.blocket.se/vi/12193386.htm?ca=15_s

MartenC
5 juni 2007 · 48 Inlägg

Jag tror jag känner igen den där stackars bilen... sad  kan mycket väl va samma som några polare för en del år sen försökte flamlacka me sprayfärg och hammarlack på fyllan.... känner igen flertalet besiktningsfel som fanns på den redan då, eller om det där är så på alla 66 Chevrolets...

Jag har ett par jänkare själv, och när man ser sånt här så bekräftar det min tes om att raggare inte ska ha jänkebilar...

Kettunen
5 juni 2007 ·

Fy fan! 
Där skrev du nått!
raggare ska inte få ha jänkare när dom blir behandlade så här..
Kan man inte behandla dom ska man inte kö dom!

Fredrik.Gustavsson
5 juni 2007 · 2 123 Inlägg

MartenC skrev:
Jag tror jag känner igen den där stackars bilen... sad  kan mycket väl va samma som några polare för en del år sen försökte flamlacka me sprayfärg och hammarlack på fyllan.... känner igen flertalet besiktningsfel som fanns på den redan då, eller om det där är så på alla 66 Chevrolets...

Jag har ett par jänkare själv, och när man ser sånt här så bekräftar det min tes om att raggare inte ska ha jänkebilar...

Nu måste jag rätta till ett missförstånd.
Det finns olika typer av raggare.
De riktiga raggarna kör Amerikanare och försöker behålla kulturen som var på 50-60 talet och älskar sina bilar över allt annat. Det är deras finaste ägodel och den sköter dom om ordentligt. De riktiga raggare jag mött är trevliga och frågar man saker om bilarna svarar dom gärna och berättar klart och tydligt. Dom skäms också över alla dessa låtsas raggare, volvoraggare osv som bara är ute efter att synas och höras.
Så det finns faktiskt raggare som sköter om sina bilar, ofta mer än nån annan dessutom.

Edman Busdriver
5 juni 2007 · 389 Inlägg

Jag tror att hela syftet med såna här bilar är att göra folk förbannade och dom lyckas ju ganska så bra.

Kettunen
5 juni 2007 ·

Joo men vad är meningen med att förstöra en bil som blir bara värd mer & mer då?

Edman Busdriver
5 juni 2007 · 389 Inlägg

jag sa just det...för att provocera.

ironhead volvoraggare
5 juni 2007 · 4 776 Inlägg

djävla rövpuckon bilen dala ju i värde när den blöev full me bucklor ju en 66 cheva är ju inte så billig ju men i detta skick man man ju ge 8000 knappt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
5 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Kettunen skrev:
Visst det är en pilsner jänk. Men alltså seriöst för fan! man behöver ju inte sparka in allting i en bil pga att man festar i bilen. Gaaaah! Så det var mitt jag hade att säga!


http://www.blocket.se/vi/12212854.htm?ca=15_s


http://www.blocket.se/vi/12193386.htm?ca=15_s

hur fankan man behandla en buick electra så asså man är fan ingen seriös köpare om man köper dessa

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
5 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

MartenC skrev:
Jag tror jag känner igen den där stackars bilen... sad  kan mycket väl va samma som några polare för en del år sen försökte flamlacka me sprayfärg och hammarlack på fyllan.... känner igen flertalet besiktningsfel som fanns på den redan då, eller om det där är så på alla 66 Chevrolets...

Jag har ett par jänkare själv, och när man ser sånt här så bekräftar det min tes om att raggare inte ska ha jänkebilar...

Nu måste jag rätta till ett missförstånd.
Det finns olika typer av raggare.
De riktiga raggarna kör Amerikanare och försöker behålla kulturen som var på 50-60 talet och älskar sina bilar över allt annat. Det är deras finaste ägodel och den sköter dom om ordentligt. De riktiga raggare jag mött är trevliga och frågar man saker om bilarna svarar dom gärna och berättar klart och tydligt. Dom skäms också över alla dessa låtsas raggare, volvoraggare osv som bara är ute efter att synas och höras.
Så det finns faktiskt raggare som sköter om sina bilar, ofta mer än nån annan dessutom.

känner många raggare som åker toyota starlet och annat skit på vintern alt volvo 240

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Elvis
5 juni 2007 · 122 Inlägg

Vad är skillnaden mot att köra skiten ur/sparka sönder en Amazon, Saab V4 eller motsvarande egentligen?

Masstillverkad bil som masstillverkad bil, oväsentligt vad den är tillverkad i för land.

Att man sen inte skall sparka sönder bilar är en annan sak.

Ordförande, Turbo Performance Club
V70 T5 | 740 Turbo | S70 GLT |
http://elvis.horisont.net | http://www.turboperformanceclub.com
Fredrik.Gustavsson
5 juni 2007 · 2 123 Inlägg

ironhead skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

MartenC skrev:
Jag tror jag känner igen den där stackars bilen... sad  kan mycket väl va samma som några polare för en del år sen försökte flamlacka me sprayfärg och hammarlack på fyllan.... känner igen flertalet besiktningsfel som fanns på den redan då, eller om det där är så på alla 66 Chevrolets...

Jag har ett par jänkare själv, och när man ser sånt här så bekräftar det min tes om att raggare inte ska ha jänkebilar...

Nu måste jag rätta till ett missförstånd.
Det finns olika typer av raggare.
De riktiga raggarna kör Amerikanare och försöker behålla kulturen som var på 50-60 talet och älskar sina bilar över allt annat. Det är deras finaste ägodel och den sköter dom om ordentligt. De riktiga raggare jag mött är trevliga och frågar man saker om bilarna svarar dom gärna och berättar klart och tydligt. Dom skäms också över alla dessa låtsas raggare, volvoraggare osv som bara är ute efter att synas och höras.
Så det finns faktiskt raggare som sköter om sina bilar, ofta mer än nån annan dessutom.

känner många raggare som åker toyota starlet och annat skit på vintern alt volvo 240

Ja det har jag absolut inget emot, raggarna ställer av sin bil för vintern som vilken annan människa som helst. Dom kan åka volvo till vardags och bara ta ut glidaren på helgerna : )

ironhead volvoraggare
5 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Elvis skrev:
Vad är skillnaden mot att köra skiten ur/sparka sönder en Amazon, Saab V4 eller motsvarande egentligen?

Masstillverkad bil som masstillverkad bil, oväsentligt vad den är tillverkad i för land.

Att man sen inte skall sparka sönder bilar är en annan sak.

håller med bara sjukt helt enkelt men men det finns såna som ska utmärka sig på ett eller annat sätt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Kettunen
5 juni 2007 ·

Elvis skrev:
Vad är skillnaden mot att köra skiten ur/sparka sönder en Amazon, Saab V4 eller motsvarande egentligen?

Masstillverkad bil som masstillverkad bil, oväsentligt vad den är tillverkad i för land.

Att man sen inte skall sparka sönder bilar är en annan sak.

Din jämförelse är inte så bra. Det är som att jämför Volvo 740 & en Rollsroyce i mina ögon i alla fall.

Sen visst att dom är masstilverkade men dessa bilar är en aning mer värda en saab V4 & Compani.

ironhead volvoraggare
5 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Kettunen skrev:

Elvis skrev:
Vad är skillnaden mot att köra skiten ur/sparka sönder en Amazon, Saab V4 eller motsvarande egentligen?

Masstillverkad bil som masstillverkad bil, oväsentligt vad den är tillverkad i för land.

Att man sen inte skall sparka sönder bilar är en annan sak.

Din jämförelse är inte så bra. Det är som att jämför Volvo 740 & en Rollsroyce i mina ögon i alla fall.

Sen visst att dom är masstilverkade men dessa bilar är en aning mer värda en saab V4 & Compani.

ser jag en söndersparkad volvo 240 eller en gammal saab v4 eller liknande så bryr man sig inte men en sån man blir ju fly förbannad på idiote som förstör fina bilar så jag håller me dig kettunen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Nattugglan Idiot..
5 juni 2007 · 285 Inlägg

Det är deras bilar som dom har köpt sina egna pengar.
Låt dom göra vad dom vill...

Om jag skulle vilja lacka min bil i rosa och repa den.
Skulle du komma fram och säga till mig att du blir förbannad och att jag inte får göra som jag vill med MIN bil?..


Sen har croner troligen köpt bilen i det skicket för han gillar såna bilar och dom flesta av hans bilar har antingen var sönderkörda eller rätt sunkiga

Sjodin_ Good Girl Gone Bad
5 juni 2007 · 607 Inlägg

Tycker såntdär är synd, sett fler jänkare bara idag som sett väldigt risiga ut, Tycker det är synd att dominte får mer kärlek än så. Men det är ju som sagt upp till ägaren. Men synd äre!

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Kettunen
5 juni 2007 ·

Sjodin_ skrev:
Tycker såntdär är synd, sett fler jänkare bara idag som sett väldigt risiga ut, Tycker det är synd att dominte får mer kärlek än så. Men det är ju som sagt upp till ägaren. Men synd äre!

Joo det är det tyvär. Men går inte göra så mycket mer åt saken.
Det var ingen illa GTO du hade dö wink Respekt!

Kettunen
5 juni 2007 ·

ironhead skrev:

Kettunen skrev:

Elvis skrev:
Vad är skillnaden mot att köra skiten ur/sparka sönder en Amazon, Saab V4 eller motsvarande egentligen?

Masstillverkad bil som masstillverkad bil, oväsentligt vad den är tillverkad i för land.

Att man sen inte skall sparka sönder bilar är en annan sak.

Din jämförelse är inte så bra. Det är som att jämför Volvo 740 & en Rollsroyce i mina ögon i alla fall.

Sen visst att dom är masstilverkade men dessa bilar är en aning mer värda en saab V4 & Compani.

ser jag en söndersparkad volvo 240 eller en gammal saab v4 eller liknande så bryr man sig inte men en sån man blir ju fly förbannad på idiote som förstör fina bilar så jag håller me dig kettunen

Exakt! Tack

Kettunen
5 juni 2007 ·

Nattugglan skrev:
Det är deras bilar som dom har köpt sina egna pengar.
Låt dom göra vad dom vill...

Om jag skulle vilja lacka min bil i rosa och repa den.
Skulle du komma fram och säga till mig att du blir förbannad och att jag inte får göra som jag vill med MIN bil?..


Sen har croner troligen köpt bilen i det skicket för han gillar såna bilar och dom flesta av hans bilar har antingen var sönderkörda eller rätt sunkiga

Det är rätt, Dom gör exakt som dom vill .  Men vad jag menar att det är så jävla synd att göra så eftersom sånna bilar tillverkas inte mera!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang