billigt billjud, några frågor.

Garic
14 juni 2007 · 539 Inlägg

Hej alla ni som kan billjud:P

Jag är extremfattig student så snälla, klaga inte på att jag är snål smile

det enda som ag har just nu är 6x9" 400w bak och så tänkte jag köpa framsystem: http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =STS-YDS45

och en slutsteg: http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … Id=STS-200  för att koppla in alla 4 kanaler.

Jag har ingen spelare ännu...

Nu är frågan, kan jag koppla ihop det hela? Kommer det funka tillsammans? och vilken spelare behöver jag för att koppla till slutsteget? duger vilken som helt eller jag måste ha nån speciell utgång i stereon?

och en till fråga... jo jag vet att det är superbilligt och man får det man betalar MEN jag är inte så kräsen när det gäller volym, jag vill bara att det ska likna musik... tror ni att det kommer funka eller det är liksom ingen ide att köpa det där...

tack på förhand smile

Melker_elk Blyfot och motor dödare
14 juni 2007 · 388 Inlägg

funkar säckert bra men du skall handla från electronetto.se dom har jädrigt schysta priser, jag har detta -> http://www.electronetto.se/index.php?ma … cts_id=129
och det funkar att driva 2st 12" på 300rms watt. ok att det inte levererar 2200 watt men jag har 2st 6*9 på 240watt å basarna på detta steg å det funkar super.

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
_fillan_ med lem
14 juni 2007 · 1 925 Inlägg

högtalarna duger bra till dig ! dock kan du dumpa steget för du har minst lika mycket effekt på stereon smile så spara dom 200 kr o köp bättre framsystem smile

gå in på www.dnbilradio.se & sök på  es525 eller KFC-1380ie 

dom 2 är nog lite bättre än det du kollade på smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Garic
14 juni 2007 · 539 Inlägg

_fillan_ skrev:
dock kan du dumpa steget för du har minst lika mycket effekt på stereon