Äckligaste filmen?

Christopher_Alsin Kungen Av Borås
14 juni 2007 · 2 Inlägg

kollar på hostel 1 och hostel 2...där har ni riktigt sjuka filmer om sjuka männerskor som säljer amerikaner för att köparen ska döda dom sedan.....OMFG

Hondamekaniker på boråsbilhall sedan 2 år tillbaka
hade en honda civic type-r förra året sdom jag sålde och nu saknade jag den så mycket att jag köpte en igen.....
NiMroD
14 juni 2007 · 264 Inlägg

evilmaster skrev:
Den äckligaste filmen jag har sett, alltså äcklig som i att man mår illa är; Salo, or the 120 Days of Sodom -eller- Slaughtered Vomit Dolls...

Äcklig som i skrämmande..? Nja, sådana filmer finns nog inte tongue

När folk tittar på dom ovan nämnda filmerna så kommer jag nog framstå som en väldigt sjuk och rubbad person big_smile Hahaha!

han som skapade Halo.or the 120 days of Sodom blev mördad inte så långt efter filmen släpptes......och det är en sjuk film

Volvo V60 "D4 awd" (2013)
Volvo XC 60 "Gubbens" (2008)
civic Naturally Aspiranted
14 juni 2007 · 543 Inlägg

Hostel 2 är rätt så äcklig ja....
The hills have eyes 2 blev jag lite besviken på.

det finns ju mycket som är halv äckligt men har inte sett nån riktig "killer" än.

Johanna_E46
14 juni 2007 · 68 Inlägg

engineaddict skrev:
saw 1, 2 & 3 e grymma, har du känslig mage så titta inte!!

3.an va verkligen en besvikelse tycker jag men 1.an å 2.an är bra smile

Pan
14 juni 2007 ·

hmm måste nog säga land of the dead då Zombiesar sliter upp folks magar hela tiden och äter inävlor och skit. Men Hostel,Saw,The hills have eyes som sagt tidigare. btw har hostel 2 kommit ??

bound
15 juni 2007 · 55 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Jag kan ej kolla på skräckfilm jag vet inte när man ska bli rädd

du ska bli rädd när du känner dig rädd smile

Senast redigerat av bound (15 juni 2007)

Living life sideways!
Moser .-ϻΘϨƎЯ
15 juni 2007 · 1 313 Inlägg

Hool skrev:

Moser skrev:
den äckligaste filmen jag har settär Men Behind The Sun (Hei tai yang 731) , de är än japansk film som utspelar sig under ww2. i filmen har de typ ett forskningsställe där de utför massor mindre trevliga expriment på människor (ryska å kinisiska fångar) för att ta fram biologiska vapen. minns ett ställe i filmen när de är ute vid en sjö och sprutar vatten på kvinnor så de fryser till is, sen slår de av diverse kroppsdelar som frysit när de är vid liv! kommer också ihåg att de har en stackare å en tryckkammare som expoloderar eller va de va, väldigt mkt otrevligt iaf, men den rekonenderas om ni vill se nått annorluna!!

http://imdb.com/title/tt0093170/

Det där är  hämtat ur verkligheten..   Sjuka expriment under WWII fast dock i Birkenau m fl..

de är det som gör det ännu vidrigare å se filmen,, neutral

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
iTact
15 juni 2007 · 115 Inlägg

hostel.. 100 nya sätt att mörda en person.. =/

terazzi
15 juni 2007 ·

iTact skrev:
hostel.. 100 nya sätt att mörda en person.. =/

såg trailern nyss som nån här hade länkat,den verkar aningen sjuk alltså..

TFkarlsson Varningar. 36
15 juni 2007 · 1 200 Inlägg

Jag kollade Salo, or 120 days of sodom nyss. Fattade ingenting men lite konstig känsla fick jag i kroppen. big_smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
ShadowD Sensation
15 juni 2007 · 74 Inlägg

Vad jag förstår så är du ute efter o få lite tips på bra skräck filmer? här har du några iaf=)
Black christmas e rätt okej. o som dom andra nämnt hills have eyes , sen har du ju The Amityville Horror,Behind the Mask,The.Abandoned,Red rose, smile

Race in a jap car is like the Special Olympics..... even if you win, you're still retarded
Mr_Redbull Evolution Garage
15 juni 2007 · 478 Inlägg

Såg någon rulle för ett tag sedan, kommer inte dock ihåg va fan den hette.
Handlade dock om ett par backpackers i Australien som får lite trubbel på vägen, filmen skall oxo vara baserad på en sann historia...

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
ironhead volvoraggare
15 juni 2007 · 4 776 Inlägg

hur många har sätt motorsågsmassakern då första filmen asså. jag tyckte den sög nå utan helvete. och ändå var den oklippt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Yeeeep
15 juni 2007 · 190 Inlägg

Jag har för mig att House of 1000 corpses var rätt rälig, om jag minns rätt. tongue

rideharddiefree Höbonde
15 juni 2007 · 228 Inlägg

ironhead skrev:
hur många har sätt motorsågsmassakern då första filmen asså. jag tyckte den sög nå utan helvete. och ändå var den oklippt

Förstår inte hur du kan säga så, den bästa skräckfilmen genom tiderna men uppföljarna är under all kritik, extremt toklöjliga. Är ju också baserad på verkliga händelser!

Saw 1,2 och 3 är ju också mycket bra, 1an och 2an är klart bättre men min mage vände sig ändå i 3an. Fint med den mörkhyade som sitter i sträckbänken i slutet, jag tror den killen blev ganska vig efter det!big_smile

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
Akka
15 juni 2007 · 1 174 Inlägg

tycker boo e läskigast smile

peter_1976 JDM
15 juni 2007 · 2 201 Inlägg

motorsågsmassakern rätt bra, det sjuka är att den är baserad på en verklig händelse.
vet någon förresten om det mordet/ morden är uppklarade. jag tänkte jag skulle kollat upp det. men har glömt det.
jag började se saw i fel, jag skafade trean först o började se den. jag såg en kvart till han skulle ryka loss kedjorna, gjorde ont i hela mig speciellt hälsenorna då stände jag av.
sen berättade en kompis att för att förstå så ska man se dom i ordning, så jag satt mig o kollade på alla. dom var helt ok.

har fått lite tips på sidan här, som man kanske borde smile

bound
15 juni 2007 · 55 Inlägg

de va mycket tips här, kungligt big_smile nu ska ja fixa precis alla och välja en dag då ja ska se alla big_smilebig_smile

Living life sideways!
Waho Allmänt Jobbig
15 juni 2007 · 1 200 Inlägg

Hört att det finns filmer där dom drogar lodisar i tex USA och sen torterar dom på olika sätt och sedan dödar dom och filmar allt. Tror dock filmerna är väldigt olagliga och inte värda att se :o
Det borde väl vara det äckligaste som man kan se enligt mej.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Bubbaman Byfåne
15 juni 2007 · 368 Inlägg

Ormfn skrev:
Dom 2 sjukaste filmerna jag har sett är nog Irreversible och ichi the killer.. Fy fn smile

http://www.filmtipset.se/film/irr%C3%A9 … /8583.html

http://www.portlandstreet.com/ichi%20the%20killer.htm

Irreversible är ju in skräckis direkt men fan efter jag hade sätt den fick jag den där känslan man får i hela kroppen 15 min efter man har blivit sparkad i skrevet(svårt att förklara för dom som inte vet).

Svenss0n skrev:
min favorit film cannibal holocaust är fruktansvärd bra! den är nog rätt hemsk om man inte gillar stympningar, döda riktiga djur och saker smile

jag tror dom dödade 7 riktiga djur i den. inkl en landsköldpadda.

Regissören som gjorde den filmen blev anklagad för mord/medhjälp till mord efter filmen hade premiär i USA. Han var tvungen att bevis att folket som dog i filmen levde(vilket inte är det lättaste när dom bor mitt ute i amazonas djungeln) annars skulle han bli dömd.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang