Om 10 dagar blir min dröm verklighet!!! :D

THEBADGUY Gorgilus addictus
14 juni 2007 · 4 737 Inlägg

Founder skrev:

onej84 skrev:
Grattis till ett riktigt häftigt jobb smile
Hur kan man hålla koll på alla knappar? =P

Jag har fått en manual på drygt 2800 sidor som beskriver dom allihop smile näe ska man vara ärlig så är alla väldigt logiskt placerade och generellt behöver man inte använda så många av dom smile Men vi måste ändå veta vad allt gör så det är bara att sätta sig o plugga smile

Och jag klagade på den "stora" boken vi hade i skolan (320 sidor) tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
dusty Living in the fastlane
15 juni 2007 · 2 616 Inlägg

grattis jag är avundsjuk på dig smile

Fimpha
15 juni 2007 · 557 Inlägg

Fan vad skoj big_smile man får bara önska dig lycka till och ha dig bra där borta. Försök att hålla det där monstret i luften bara big_smile

//Jerry
Andreas 940 -utan 940
15 juni 2007 · 1 728 Inlägg

Grattis till jobbet! Hoppas det blir bra i Bryssel också, har hört att det är höga bilskatter där. hmm

Oxygen
15 juni 2007 · 629 Inlägg

Grattis, låter skitskoj!

BMW 330e xDrive Touring LCI "Skyscraper Grey" (2024)
Poon Knegare
15 juni 2007 · 302 Inlägg

Founder skrev:

chrizz skrev:
Många säger att pilot är ett av världens tråkigaste jobb dock, vet inte hur väl det stämmer, men det har väl med enformigheten att göra gissar jag, och all automatik?

Det må stundtals bli långtråkigt, men det finns nog inget kontor i världen med så bra utsikt som vi har wink

Sant! Vilket kontor har finare utsikt?

Poon
Love the sound...
il duce
15 juni 2007 · 69 Inlägg

vad läste du för program att bli pilot, eller hur lång är kursen

mazda 323 gtr
Yeeeep
15 juni 2007 · 190 Inlägg

Grattis! big_smile låter skoj, lycka till cool

Rojpen
15 juni 2007 · 2 230 Inlägg

fan vad nice:) ville åxo bli pilot förut men det sket sig ganska fort:P har inge läs huvud så kom inte så långt hehe:P men grattis iaf vem vet man kanske flyger med dig nån gång:D

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Kocke_964
15 juni 2007 · 17 Inlägg

Sjukt grymt! Var nära att välja pilotutbildning, men det blev handel istället. Ångrar det lite då det är min dröm att få flyga! Men hoppas din utbildning går bra och att du får ut o flyga snart wink

Founder
15 juni 2007 · 1 414 Inlägg

il duce skrev:
vad läste du för program att bli pilot, eller hur lång är kursen

Finns bara TFHS men det är svårt att komma in där så privat skola är nästan det enda alternativet... Jag gick på Svensk Pilotutbildning i Göteborg, kanonbra skola!

Mvh Tim

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Bullibert Min bil var för ful för garaget
15 juni 2007 · 74 Inlägg

Grattis för fan big_smile riktigt fett jobb (och utbildning :o) hur länge har du pluggat om man får fråga?

Founder
15 juni 2007 · 1 414 Inlägg

Bullibert skrev:
Grattis för fan big_smile riktigt fett jobb (och utbildning :o) hur länge har du pluggat om man får fråga?

Jag har kombinerat plugget med jobb så det har tagit ca 3,5 år... smile Det kan gå fortare men den här utbildningen är ju inte direkt gratis sad

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Jooko
15 juni 2007 · 88 Inlägg

Det kostar en del och flyga in sig på ett sånt där! min bror har PPL  och 2motorigt samt 2 pilot system och har funderingar på att kanske  gå vidare ner till USA och flyga in sig på nått!

Grattis får man säga till jobbet!

Elin babe
15 juni 2007 · 67 Inlägg

Grattis till jobbet! Fan vad coolt smile Snygga bilar har du också! wink

Founder
15 juni 2007 · 1 414 Inlägg

Jooko skrev:
Det kostar en del och flyga in sig på ett sånt där! min bror har PPL  och 2motorigt samt 2 pilot system och har funderingar på att kanske  gå vidare ner till USA och flyga in sig på nått!

Grattis får man säga till jobbet!

Det är lite tråkigt att de amerikanska certen inte funkar i europa längre om han vill komma tillbaka... Hoppas det går bra för honom, jag kan säga som så att det finns tonvis jobb i europa också om man tar steget ut och flyger in sig på en större maskin som jag gör...

Mvh Tim

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
15 juni 2007 · 412 Inlägg

Founder skrev:
Det må stundtals bli långtråkigt, men det finns nog inget kontor i världen med så bra utsikt som vi har wink

Bra utsikt. Titta på en massa moln, är det en bra utsikt tongue ?..nja, då har nog badvakterna en bättre utsikt tongue wink

Lycka till med dina flygningar i framtiden big_smile

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
Founder
15 juni 2007 · 1 414 Inlägg

Puppen skrev:

Founder skrev:
Det må stundtals bli långtråkigt, men det finns nog inget kontor i världen med så bra utsikt som vi har wink

Bra utsikt. Titta på en massa moln, är det en bra utsikt tongue ?..nja, då har nog badvakterna en bättre utsikt tongue wink

Lycka till med dina flygningar i framtiden big_smile

Hehe, det håller jag iof med om... fast vi har gott om snygga flygvärdinnor wink

Man skulle jobbat för Kingfisher, där är anställningskravet för att få bli flygvärdinna att man har jobbat som modell tidigare... smile

Senast redigerat av Founder (15 juni 2007)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Hee-Maan
15 juni 2007 · 3 113 Inlägg

ser ju spännande! hoppas allting går till väga och lycka till!

Semper Fi
TMW-Performance Avstängd
15 juni 2007 · 914 Inlägg

Tufft, grattis och lycka till smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang