FORZA Motorsport 2

Kakalupia SpaceCowboy
16 juni 2007 · 86 Inlägg

Galic_Andro skrev:
ingen som har köpt sig S60R-en? hört att dem fixat till ljudet exakt som den låter i verkligheten alltså Underbaart!! Någon som kan bekräfta detta?

Mvh Andro cool

jag tycker den låter rätt lika smile sen ändras ju motorljudet ju mer du trimmar den med det är inte som i GT4 då alla bilar låter nästan likadant..
Skönaste ljudet har min Rx7a mmmm tongue

"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."
iaken Metalhôvve
17 juni 2007 · 25 Inlägg

Galic_Andro skrev:
ingen som har köpt sig S60R-en? hört att dem fixat till ljudet exakt som den låter i verkligheten alltså Underbaart!! Någon som kan bekräfta detta?

Mvh Andro cool

Jag bekräftar detta också. Dock så tappar den sin charm i ljudet med det sista steget avgassystem och låter som en racingbil. Har trimmat min lindrigt till class B700 och det är helt perfekt. Kört mest klass B online. Lättast att hantera då man kör utan några som helst hjälpmedel. Har någon Corvette med 700KW & 1000+ Nm som är totalt okörbar smile

Ni som har live får gärna lägga till mig. Min gamertag är iaken

"Dricker du även mjölk från frigående höns?"
Aerodynamik ...
17 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Nu har jag bara 1an, men någon vänlig själ kan väl berätta för mig hur man driftar? roll
Jag har en RWD-bil, cirka 350kw, stänger av anti-sladd och sånt. Men sen när jag försöker drifta händer inte mkt tongue Den bara sladdar från sida till sida och hamnar till slut i gruset lol

Co_DriverBoy Filmmakare
17 juni 2007 · 175 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Nu har jag bara 1an, men någon vänlig själ kan väl berätta för mig hur man driftar? roll
Jag har en RWD-bil, cirka 350kw, stänger av anti-sladd och sånt. Men sen när jag försöker drifta händer inte mkt tongue Den bara sladdar från sida till sida och hamnar till slut i gruset lol

Har du stängt av antispinnet då wink svårt att säga HUR man driftar, handbromsen är annars ett hett tips. Sen så går det ju alltid att fippla med inställningarna på bilen.

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Volkswagen Jetta "Die weize scheize" (1990)
PLPerformance
17 juni 2007 · 213 Inlägg

Kul att se att det är fler som är beroende av Forza, hehe Polarna tycker jag är konstig för jag spelar tv spel, haha

Joopet
17 juni 2007 · 72 Inlägg

dusty skrev:
är det någon mer än jag som har problem med att spelet hänger sig ibland? sad
får fram meddelandet "unreadable disk"

Har fått det några gånger... men det var bara när jag hade konsollen stående... när jag har haft den liggande så har det aldrig varit några problem

DPB Öh, barlös.
17 juni 2007 · 300 Inlägg

Måste köpa kryssbox360+forza 2 roll

Senast redigerat av DPB (17 juni 2007)

Super1600 Racer
17 juni 2007 · 16 Inlägg

Kör bara vråltrimmade Peugeot 207 RC och Peugeot 207 Super 2000 big_smile

"Du är aldrig bättre än din bil"
Munkis
17 juni 2007 · 1 637 Inlägg

En annan avvaktar på på Gt5 på ps3 smile men forza är riktigt bra det med big_smile

dusty Living in the fastlane
17 juni 2007 · 2 616 Inlägg

Joopet skrev:

dusty skrev:
är det någon mer än jag som har problem med att spelet hänger sig ibland? sad
får fram meddelandet "unreadable disk"

Har fått det några gånger... men det var bara när jag hade konsollen stående... när jag har haft den liggande så har det aldrig varit några problem

okej jag har mitt liggandes sad och det händer ganska ofta också typ en gång i timman hmm

Co_DriverBoy Filmmakare
17 juni 2007 · 175 Inlägg

Munkis skrev:
En annan avvaktar på på Gt5 på ps3 smile men forza är riktigt bra det med big_smile

Lär blir riktigt grymt det med men PS3:an är så jäkla dyr sad jag kommer behöva bli inlagd på en avgiftingslinik för FORZA beroende innan jag säger att nått annat bil spel är bättre big_smilebig_smile

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Volkswagen Jetta "Die weize scheize" (1990)
M1cha
17 juni 2007 · 645 Inlägg

Har alldeles för många bilar för att skriva... Dock finns de en del som står ut.

B.l.a Golf GTI med R32-motorn och drivlina maxupgraderad och en Porsche 916 med nån sjuk motor i (kommer inte ihåg vilken). Minsta lilla gaspådrag och baken rör sig utåt i 916. Extremt rolig att drifta i. smile

Sen har jag kompressormatad camaro osv osv. Ligger på lvl 26.

Och självklart en fullupgraderad MINE R34!

Senast redigerat av M1cha (18 juni 2007)

Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Aerodynamik ...
17 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Kör Corvette-racen nu, och jag kan lugnt säga att det är den sämsta bilen på hela på spelet! Går knappt att köra den!

BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
17 juni 2007 · 2 009 Inlägg

Mycke gnäll smile det är manligt att köra turbo corvett smile
Justera bilen lite så går det att åka ruggit fort med den.
Hjälper inte det så öva och bli bättre på att köra bil wink

Min gamer tag: BMTECHworx

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
Aerodynamik ...
17 juni 2007 · 7 120 Inlägg

BMTech skrev:
Mycke gnäll smile det är manligt att köra turbo corvett smile
Justera bilen lite så går det att åka ruggit fort med den.
Hjälper inte det så öva och bli bättre på att köra bil wink

Min gamer tag: BMTECHworx

Jag har övat mycket, har turbo och åker ruggigt fort. Men bil-fan tappar ju fäste vid minsta rörelse.

mad

BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
17 juni 2007 · 2 009 Inlägg

JA det är festligt ju smile
Inga fler som spelar live...? hade ju varit lite kul med garaget race smile

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Aerodynamik ...
17 juni 2007 · 7 120 Inlägg

BMTech skrev:
JA det är festligt ju smile
Inga fler som spelar live...? hade ju varit lite kul med garaget race smile

Jag har det där live, men vetifan hur man fixar det... hjälp? tongue

Co_DriverBoy Filmmakare
17 juni 2007 · 175 Inlägg

BMTech skrev:
JA det är festligt ju smile
Inga fler som spelar live...? hade ju varit lite kul med garaget race smile

Skulle så JÄKLA gärna spela på XboxLive men jag har så sugit internet + att det är trådlöst i min bärbara dator så det funkar sig inte sad

Det enda glädjande idag har varit att jag konverterade min Golf GTI mkII till R32 drivlina med både motor och 4wd big_smile

Ska gå att bakhjulskonvertera Honda Civic med big_smile

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Volkswagen Jetta "Die weize scheize" (1990)
hommo
17 juni 2007 · 33 Inlägg

köpte spelat i går har en tok trimmad golf 2 kan man byta motorer tex slänga i v8 i elle nåt? i så fall hur?

Laxsjoe
17 juni 2007 · 24 Inlägg

Lancia Delta e lätt den roligaste bilen;) går att köra hur som helst och allting går!

Btw så är alla motorljud till alla bilar inspelade från respektive modell. därav det naturliga ljud som bilarna ger:cool:


edit:
Ifall det finns nån stylingnörd som sitter timme ut och timme in så rekommenderar jag er att lägga upp bilder på era kärror på http://www.ratcave.se/forum/viewtopic.php?t=66. Skulle va kul o se hur alla era bilar ser ut:P

Senast redigerat av Laxsjoe (17 juni 2007)

kör man in i nåt för snabbt så dör man..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang