3000gt

hasse83
16 juni 2007 · 168 Inlägg

5 sek med 280hk? väger den 700kg eller? jag har 4wd också förresten

Kör själv en Impreza GT mappad efter ett sportsystem HKS insats,Iridium stift m.m m.m. 270HK enligt JRM. ryktas turbon klarar max 260. så man ligger iaf i dem krokarna. och min ligger 0-100 på ca 5 sec..
--------------
kan tilläggas att ingen ST står pall emot min riskokare iaf och den är 7 år gammal.

Mycket tveksamt om en ST rubbar en 3000GT, dem går brutalt om föraren kan köra någorlunda.

Mvh

Senast redigerat av hasse83 (16 juni 2007)

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
nilbri ST
16 juni 2007 · 121 Inlägg

Aerodynamik skrev:

nilbri skrev:
Kändes bra att piska en japs i veckan lollolcool

Var det N/A modellen så tvekar jag inte tongue 240hk har dem väl bara? Sen väger din lite mindre. Ganska logiskt wink

Ja ungefär. Jag har betydligt mer :-) Fast 3000GT är snygga. Thats it! cool Jag piskar dem lätt.

90 på 50-väg
http://bubblare.se/movie/ronny_och_ragge4/
Så vaknade jag - så var den dan förstörd
nilbri ST
16 juni 2007 · 121 Inlägg

Rättar mig själv. Jag piskade en simpel unken rått3000gt Hehe

90 på 50-väg
http://bubblare.se/movie/ronny_och_ragge4/
Så vaknade jag - så var den dan förstörd
hasse83
16 juni 2007 · 168 Inlägg

nilbri skrev:
Rättar mig själv. Jag piskade en simpel unken rått3000gt Hehe

hörru grabben. har du problem eller?

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
MilleN
16 juni 2007 · 9 108 Inlägg

nillbri:

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget.org ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.


Tänk över attityden.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang