nån mer än jag som skiter i sport?

aenfors
20 juni 2007 · 375 Inlägg

Tänkte kolla runt lite här om sportintersset. Jag känner mig ganska ensam om att vara totalt ointresserad av sport. Jag kan INGET om fotboll, hockey mm mm. Om sverige vann VM i nått kunde jag inte bry mig mindre. Ja ni förstår nog vad jag menar. Finns det några fler som jag ute i landet? tongue

Grabber Dagdrömmare
20 juni 2007 · 2 836 Inlägg

Välkommen i klubben!! Du är inte ensam om det!
Varför t.en. har dom bara en boll i fotboll???? Kan inte dom få varsin istället??? wink

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
peter_1976 JDM
20 juni 2007 · 2 201 Inlägg

här har du en till. enda sport jag ibland tittar på, när jag kommer ihåg det är typ stcc eller liknande. men annars bryr jag mig inte. det är inga roliga sporter dom visar, bara fotboll, ishockey o golf typ. o hur tråkigt är inte det *suck*

visa lite mer motorsport ibland så kansk jag hade tittat. jag vet att dom visar formul 1 ibland, med det är jobbigt at titta på

Angelicque
20 juni 2007 · 222 Inlägg

*räcker upp handen*

Jag är inte intresserad av sport....Iaf inte mycket sport.
Fast det ska jag nog erkänna, jag KAN titta på rally, sumobrottning, ridsport och bowling.

smile

Hellre chips än sex på festival!!!!
GurraG INGET ANNAT!!
20 juni 2007 · 1 725 Inlägg

jag skiter faktiskt ganska mycke i sport.. Men skita är väl en sport va?? tongue

il duce
20 juni 2007 · 69 Inlägg

de manligt att gilla sport, de som inte gilla sport vill jag inte komentera

mazda 323 gtr
Angelicque
20 juni 2007 · 222 Inlägg

il duce skrev:
de manligt att gilla sport, de som inte gilla sport vill jag inte komentera

Är det?
Vad kallas de tjejer/kvinnor/damer som gillar sport då? yikes

Jo, jag känner flera av det könet som gillar sport - så det är därför jag är nyfiken.

Hellre chips än sex på festival!!!!
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
20 juni 2007 · 2 009 Inlägg

Sport är gay smile

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
laazy vorsprung durch teknik
20 juni 2007 · 886 Inlägg

BMTech skrev:
Sport är gay smile

^^

Senast redigerat av laazy (20 juni 2007)

herr lilltroll bullsmugglare
20 juni 2007 · 190 Inlägg

finns det öl kollar jag på sport=) men kan inte ett skit om fotboll eller sånt...
sen kan man ju såklart fastna vid nån sport imellanåt som typ , rally , k1 , f1 o så...

men golf, tennis o löpa efter bollar sporter ger jag fan inte mye för...smile

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"
dusty Living in the fastlane
20 juni 2007 · 2 616 Inlägg

hehe tyvärr jag älskar många sporter hockey, fotboll, f1 och volleyboll hör till favoriterna

Alecci
20 juni 2007 · 2 014 Inlägg

Kunde nog inte bry mig mindre om sport... Det enda jag vet om hockey och fotboll är att man har en plan med två mål, X antal spelare och puck respektive fotboll. Aldrig i hela mitt liv sett mer än 5 min i sträck av en hockey- eller fotbollsmatch, och har gjort det till mitt "mission in life" att inte göra det heller.

Den enda sport som intresserar mig är kampsport (så kallade orientaliska stridskonster). Motorsport kan vara intressant ibland, men rally och F1 exempelvis intresserar mig inte.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
MrInfinity Pulverlackerare/Taxichaffuör
20 juni 2007 · 455 Inlägg

Här är en till, jag är helt ointresserad av sport! Förstår inte hur folk orkar bry sig om all fotboll, hockey och allt som visas på tv och överallt. Jag är inte ens intresserad av motorsport.

LoFET Almännt tokig
20 juni 2007 · 481 Inlägg

motorsport och kampsport typ K1 . annars kan de fan vara. mad

Inline sixes ist sie scheisse.......
Bullibert Min bil var för ful för garaget
20 juni 2007 · 74 Inlägg

Samma här, den enda sporten jag gillar e motorsport ^^

Polluxe
20 juni 2007 · 303 Inlägg

Idrott luktar svett.. Sport luktar bensin! wink


"Bollen är rund.. ughugh"  Motorsport går bra.. Men allt annat.. nej tack!

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
nygren_iv paparazzi
20 juni 2007 · 349 Inlägg

Jag är också totalt ointresserad av sport..  jag va på en hockeymatch en gång när Färjestad spelade.. och alla skrek å levde rövarn..  det va nog bland det tråkigaste jag hade gjort på riktigt länge..  hade inte ens kameran med mig så dä sög..

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Fordofilen
20 juni 2007 · 519 Inlägg

Orka kolla på 22 idioter som jagar en boll, det finns vettigare saker att fördriva tiden med smile Kolla på färg som torkar tex roll

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
20 juni 2007 · 5 753 Inlägg

idrott luktar svett... sport luktar bensin wink.... på fotboll och sån där skit är jag också helt ointresserad av så du är inte ensam smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
xorox_88 Smack that ass!!
20 juni 2007 · 2 953 Inlägg

sport suger fiskmåse dase tycker jag fast som sportena som har ett motordrivet fordon är väll inte lika tråkigt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang