nån mer än jag som skiter i sport?

v8rickard Gammelbilsnörd
15 november 2007 · 450 Inlägg

Car_Babe skrev:
Här en till som inte orkar bry sig om sport! Men kanske de är vanligt att tjejer inte gör de tongue
Bara kul och se bilar tävla!

Hehe om ändå min tjej var som du:P Kan inte fatta hur hon orkar se på sån skit, för mig en gåta:P Under fotbolls VM var det jag som blev tvingad gå o se ngn match på storbildsteve efter, och jag skojar inte, höll på att somna trotts jävligt obekvämma träbänkar och ett jävla väsen från alla fotbollstöntar. Efter det vill hon aldrig ha med mig på liknande aktivitet...

v8rickard Gammelbilsnörd
15 november 2007 · 450 Inlägg

ambarbofolkis skrev:

GT90 skrev:
Yepp, enda sporten som kan vara sevärd är att blicka lite på motorsport någon gång ibland..
Speciellt tractorpulling, - Det är manligt.. hehe  =I:>)

Dä fränt det! å riktigt karigt!!!! Har du set det live? Om, Visst äre fränt?

Jo men visst! En riktigt underhållande sport som man har följt under antal årbig_smile Gillar skarpt scaniadieslar och flygpansmotorer, men även metanolmaskiner såklart:D Vart har du vart o sett?

esa vaarala
15 november 2007 · 184 Inlägg

_Spawned_ skrev:
"Spiten räddade mig från sporten".. Nädå, sprit i all ära.. men det är ju nu vetenskapligt bevisat, att alcohol innehåller kvinnliga hormoner, man kör sämre bil, och snackar mer. big_smile

hahahah!!

bazooka_
15 november 2007 · 406 Inlägg

Nä det där med sport det får andra hålla på med, det är roligare att spela själv än att sitta och glo på det på tv, tycker det är ganska trist, fattar inte vitsen med det riktigt om tex argentina vinner över tyskland i fotboll så påverkar det ju inte mig ett dugg förutom att man ständigt blir bombarderad av det genom media, man kan liksom inte bara välja bort det, men slutspelet i hockey kan ju vara kul att se faktiskt,

:DPlattan i mattan:D
EMMILY
15 november 2007 · 60 Inlägg

aenfors skrev:
Tänkte kolla runt lite här om sportintersset. Jag känner mig ganska ensam om att vara totalt ointresserad av sport. Jag kan INGET om fotboll, hockey mm mm. Om sverige vann VM i nått kunde jag inte bry mig mindre. Ja ni förstår nog vad jag menar. Finns det några fler som jag ute i landet? tongue

jag! big_smile
nej jag kan inget jag heller. och jag bryr mig inte heller lol

Emmily
snoddas
15 november 2007 · 1 142 Inlägg

det ska va rally av alla sorter , folkrace , motocross , båtrace (inte formel 1 båtarna) sen ska de vara tv4 sports kampsport kommer ej ihåg namnet på de men

Aga_Diff Bärs!
15 november 2007 · 3 456 Inlägg

_Glenne_ skrev:
sport luktar bensin, idrott luktar svett

Precis vad jag tänkte skriva... wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang