Hjälp med att hitta dekal, "Jägermeister"

Bodell Bmw
21 juni 2007 · 9 Inlägg

Hej

jag har precis köpt en ford transit och ska snart lägga upp en projekttråd. Skall bygga om den en hel del, med bl a ett stereobygge, ny inredning fram och lite sovplatser o plasmaskärm bak..

jag hade tänkt mig en orange lack med svarta inslag i lister och skärmkanter kanske, men jag är sugen att sätta Jägermeisterhjorten ( "logon" ) på sidan,


är det någon som vet vart man kan hitta Jägermeister-dekaler eller någon som har någon bra idé på hur jag kan göra?


MvH
Bodell

BMW 325 Ti (2003)
FireTraXX DFFL
22 juni 2007 · 9 020 Inlägg

google is your friend

http://www.salims-lan-clan.de/root/Bilder/jaegermeister_schwarz_1024_jpg.jpg

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
sssvante
22 juni 2007 · 62 Inlägg

Dekaltrim.nu kanske har, annars har jag för mig att dom kan tillverka efter din beställning.

FireTraXX DFFL
22 juni 2007 · 9 020 Inlägg

sssvante skrev:
Dekaltrim.nu kanske har, annars har jag för mig att dom kan tillverka efter din beställning.

dekaltrim är dyra, närmsta reklamfirma är väldigt mycket bättre.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
sssvante
22 juni 2007 · 62 Inlägg

FireTraXX skrev:

sssvante skrev:
Dekaltrim.nu kanske har, annars har jag för mig att dom kan tillverka efter din beställning.

dekaltrim är dyra, närmsta reklamfirma är väldigt mycket bättre.

Sant, då slipper du postens "trygga frakt" tongue

Schlebbe
22 juni 2007 · 80 Inlägg

Dekaltrim. nu har, kostar för 300*301 mm 123 kr och sedan uppåt. Har även Jägermeister loggan om du vill ha...

Bodell Bmw
26 juni 2007 · 9 Inlägg

tack så mycket för svaren, skall ta och prata med en lokal reklamare och se vad de har att erbjuda så får vi se vart det bär smile


MvH
Bodell

BMW 325 Ti (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang