Rikspucko till småtjuv!

El_Gringo Nästan nybörjare
23 juni 2007 · 145 Inlägg

Tänkte bara skriva av mig litegrann, blev så jävla störd på en idiot igår.

satt på en uteservering igår kväll med lite kompisar o festade, gick väl på toa eller nåt o lämnade prylarna på bordet, polarna satt ju där så det ska ju inte vara nån fara med det tycker man, när jag kommer tillbaks är min kamera o cigg o en zippotändare borta, ingen hade sett något. Kikar runt lite o hittar en snubbe som knatar runt med kameran i högsta hugg! Kliver ju självklart fram o ber att få titta på korten, men han vägrar, säger att han jobbar på serveringen med o ta festkort. Blir irriterad efter ett tag o vi står o skäller lite på varann, sen drar idioten med mig till utgången där vakterna står, bara o tacka.
Förklarar för dem som tar kameran från honom o visar mig bilderna, mina bilder från festen jag var på innan, vakten känner både mig o mina polare så han bara gav mig kameran.

Hur jävla puckad får man bli? Vet man att man snott något så går man väl fan inte o bevisar det eller? IDIOT!! Han hade fan inte ens vett o skämmas, stod fortfarande o kaxade sig tom efter vakterna gett mig kameran!

Nu var ju inte jag så smart heller, full o dum som jag var så tänkte jag ju inte på tändaren eller ens o anmäla honom. Men jag var så förbluffad av idiotens sätt att jag glömde det!

Har ett fint kort på honom o hans brud på kameran med, kanske funkar o anmäla honom i efterhand?

Det finns många puckon där ute, så ta hand om er! smile

Full fart, spar tid.
Lilla projektet dådå... http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=41732
Bostrom RS
23 juni 2007 · 886 Inlägg

Klart du kan anmäla han efter hand. Det tycker jag du borde göra. Sånt där ska man inte få göra ostraffat.

Focus RS
Horizon
23 juni 2007 · 296 Inlägg

jag vill se snubben ja. men kanske inte kan hänga ut folk sådär?wink

NitrousOxideSystem Zoom Zoom
23 juni 2007 · 381 Inlägg

Finns folk till allt hmm

Power is Nothing Without Control
El_Gringo Nästan nybörjare
23 juni 2007 · 145 Inlägg

Nja... Tror det är lite dumt o hänga ut honom... Även om det är lite lockande! smile

Full fart, spar tid.
Lilla projektet dådå... http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=41732
FireTraXX DFFL
23 juni 2007 · 9 020 Inlägg

Häng ut honom så att andra passar sina grejor när de ser honom.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
CrilleD
24 juni 2007 · 831 Inlägg

Häng ut honom!

Malmoe SSS -12
24 juni 2007 · 3 217 Inlägg

Häng ut... Så att han skäms! big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
E30Tompa Rörpulare
24 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Häng!! tryckfrihet...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
BMW E61 m5 (2007)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
terazzi
24 juni 2007 ·

Häng!

Malmoe SSS -12
24 juni 2007 · 3 217 Inlägg

Waltazhaar skrev:
Strider inte det mot reglerna? :o  Att hänga ut alltså.

Detta är för småbrott som de flesta kan bli drabbade av, lika bra att veta vem personen är om han skulle befinna sig i din närhet!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Killr0y_swe - De är jag de.
24 juni 2007 · 354 Inlägg

Häng!!

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
sssvante
24 juni 2007 · 62 Inlägg

Skjut honom istället smile Nej, seriöst hänger ni ut honom så blir du nog avstängd..

Nattugglan Idiot..
24 juni 2007 · 285 Inlägg

Du behöver ju inte hänga ut honom.
Du kan ju bara lägga upp ett kort som finns på din kamera som du *Host* du har tagit roll

enberg_187 Snabb =)
24 juni 2007 · 247 Inlägg

Jo precis tongue haha nä men ut med han, är man så korkad får man skylla sig själv smile du har rätt att lägga ut bilden så länge som personen i fråga inte har meddelat dig att han/hon inte vill finnas med på bilden smile

/mvh markus

Just real power no turbo shit =)
El_Gringo Nästan nybörjare
24 juni 2007 · 145 Inlägg

Haha, kan iofs bara hålla med, hade det hänt nån annan här i stan så hade jag gärna sett vem det var så man kunde hålla sig undan! Men lägger jag ut honom här så kanske jag oxå får massa skit, känns lite onödigt...

Tänkte gå ner o prata lite med vakterna, se om man kan få något namn o ge till snuten...
O jobbar han verkligen där så kan man ju alltid snacka lite med ägaren med! Han kanske inte är så sugen på o ha anställda som stjäl av gästerna! smile

Full fart, spar tid.
Lilla projektet dådå... http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=41732
P-G Säl-Tämjare...
24 juni 2007 · 1 024 Inlägg

sssvante skrev:
Skjut honom istället smile Nej, seriöst hänger ni ut honom så blir du nog avstängd..

HAHAHAH!!

Lägg upp kortet, man måste väll få visa sina festbilder tongue

Vilket jävla drag :)
EpsiloN Trägnagare
24 juni 2007 · 185 Inlägg

Hhahahhha jag håller med föregående talare big_smile

All show and no go!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang