Photo blocker

sssvante
24 juni 2007 · 62 Inlägg

Finns det någon typ av Photo block lack som inte gör så att skylten blir "piss gul"
Har sett bilar som har Photo blocker lack på sina skyltar för att slippa bli tagna av "Plåt poliser" men det syns ju lång väg. Det ser sletet ut plus att polisen kanske inte gillar det.

Funkar det även på dagen? Har aldrig sett att det blinkar ifrån skåpet på dagen, däremot har jag sett blixtar på nattetid.

Tom Darth Vader
24 juni 2007 · 1 644 Inlägg

Såg en bil här i stan med nån film han klistrat på som gjorde plåten blank om man inte kollade rakt fram, en typ räfflad film, eller vad man ska säga, rakt framifrån syntes det men inte från sidan, vet inte vad lagen säger om det, man ser den ju tydligt från 20 meters håll framifrån iaf.

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Malmoe SSS -12
24 juni 2007 · 3 217 Inlägg

En prisma? tongue

Finns i någon nätbutik bland alla ettor och nollor! För mig att det har varit uppe i topic förr...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Tommy_Enk Toyota-Frälst
24 juni 2007 · 310 Inlägg

Prisma lins finns att köpa, antagligen de bästa alternativet.

öhh en kompis till mig har photoblocker big_smile och det funkade inte alls. Samt att (jag tror) kameran inte använder blixt på dagtid vilket gör att den bara funkar på natten.

rätta mig om jag har fel!

crazy75
24 juni 2007 · 190 Inlägg

Den blixtrar även på dagen (fast utan skylt så kan den fota hur mycket som helst). Fotoblockern funkar däremot bara på dom gamla plastskyltarna som var helt släta, inte på dom som finns nu.

Prisma är skottsäkert funkar utmärkt, även mot tullar wink

There´s a very fine line between a hobby and mental illness
MilleN
24 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Finns trådar om detta redan, använd sökfunktionen. Låser här.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang