Midsommar....hur var eran?

Bjork OEM <3
24 juni 2007 · 6 957 Inlägg

Själv var ja på Siviks camping i Lysekil, REGN! regna in i tältet, alla kläder blöta hmm

Ja å flickvännen sov i bilen sen, tillbringa rätt stor tid i bilen på midsommar,
sen sket vi i att vi blev blöta, vi söp ändå tongue
Hade sketsköj ändå, roligt folk där, inge bråk alla trevliga, mer sånt big_smile

Kan tillägga att de satt en i en solstol däckad kl.13.00 på midsommar dan, bakom honom
stod det en skylt "Välkomna till Sivik camping" 10 meter bort stod det en å spela minigolf naken lollol, fin reklam, fan va vi garva wink

Skickar med ett litet midsommar minne:
http://www.garaget.org/gallery/archive/16132/19777/16132-105658.jpg

OEM <3
dusty Living in the fastlane
24 juni 2007 · 2 616 Inlägg

Jag var på smögen det var riktigt trevligt om man bortser från det dåliga vädret

timnordlof
24 juni 2007 · 798 Inlägg

Hade riktigt roligt. La mig 3 på eftermiddagen dagen efter. Säger väl en del om att det var livat... smile

Poolparty med fyra killar och lite grillning. Slutade med att vi var en bra bit över 20 personer som fick lämna min kompis mormors hus vid fyra tiden pga av allt oljud.

Underbar kväll alltså! wink

Saabdajw
24 juni 2007 · 199 Inlägg

var på öland, skit kul verkligen, såg inget slagsmål eller något sånt nån stans,alla var trevliga o var där för att ha kul enbart:)

Frosted
24 juni 2007 · 1 878 Inlägg

vart i tyskland och hämtat hem min Nissan 200sx s14, så de blev inget supande! sad

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Racso Dr Snuggles
24 juni 2007 · 956 Inlägg

Bjork skrev:
Själv var ja på Siviks camping i Lysekil, REGN! regna in i tältet, alla kläder blöta hmm

Ja å flickvännen sov i bilen sen, tillbringa rätt stor tid i bilen på midsommar,
sen sket vi i att vi blev blöta, vi söp ändå tongue
Hade sketsköj ändå, roligt folk där, inge bråk alla trevliga, mer sånt big_smile

Kan tillägga att de satt en i en solstol däckad kl.13.00 på midsommar dan, bakom honom
stod det en skylt "Välkomna till Sivik camping" 10 meter bort stod det en å spela minigolf naken lollol, fin reklam, fan va vi garva wink

Skickar med ett litet midsommar minne:
http://www.garaget.org/gallery/archive/16132/19777/16132-105658.jpg

Haha snyggt big_smile
Va också på siviks.
Regn, allergi, blåst, för lite fylla. Sån blev min midsommarafton typ tongue haha.
Men dom andra dagarna fick man ju supa lite iaf.

( Såg allt Saaben X antal gånger tongue )

Senast redigerat av Racso (24 juni 2007)

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Hellmaster
24 juni 2007 · 90 Inlägg

Klockren midsommar i mellanfjärden utanför hudiksvall! vädret kunde inte blivit bättre! men det kunde en del folk beteende ha varit, men bortsett från några trasiga glasrutor så vart midsommar en toppen dag!

Chance favors the prepared mind
Norde fotointresserad
25 juni 2007 · 2 307 Inlägg

Tillbringade min midsommar ute i en stuga vid havet strax utanför Söderhamn. Började med att vi skulle sjösätta kompisens Bayliner i havet, dock var det väldigt mkt vatten i den såg vi när den väl kommit i å trots att pumpen gick för fullt blev det inte mindre. Upp med båten igen för att då se hur båten pissar ur sig vatten.. Anledningen? Någon glömde visst sätta i bottenpluggen. Resultatet av detta blev att det blev en massa vatten runt ikring motorn, och i startmotorn vilket ledde till att den gav upp. Blev bil till stugan och inge bananbåtsåka eller ringåka efter båten denna gång =/

Resten av midsommarn flöt på kanon, strålande väder så humöret var på topp! Blev några vältningar i kanoten dock så blev väl lite blöt ändå, men det torka bort i solen under tiden man grillade lite ;D

En liten bild från midsommar:
http://archive2.pixbox.se/arkivet/synligt_20/11660000-11669999/640x480/11660442.jpg?0

Senast redigerat av Norde (25 juni 2007)

Miklen
25 juni 2007 ·

Vart en väldigt lugnt midsommar för min del på Mallorca.. skulle me bussen te flygplatsen kl 0330 så vart i säng hyffsat tidigt smile men skönt va d..

MarcusL #2573
25 juni 2007 · 1 489 Inlägg

Tog det jävligt lugnt. Tog ett par kalla och bara slappade mest wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
mjukismagnus
25 juni 2007 · 470 Inlägg

Den sög ganska bra faktis.....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Erick
25 juni 2007 · 4 767 Inlägg

Värsta i hela mitt liv, jag smällt med bilen runt lunchtid..

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
linusgrabo Kockafan
25 juni 2007 · 224 Inlägg

va på karltorps campin i tylösand.. regnade bara 75 ml o folk gled runt i kalingar i vatten pölarna med sina luftmadraser, det sög ganska bra.. det värsta som hände var att någon inte tyckte om min saab så han tog nyckeln o drog en repa, ska ta reda på vem de var för de ska han få ont för.. så vi lämna campingen och åkte hem till min mor och far o bada i bubbelpolen o drack bärs, tog de lugnt det var ända ganska bra..

Kocken
Chrillee House/Trance diggare
25 juni 2007 · 287 Inlägg

Saabdajw skrev:
var på öland, skit kul verkligen, såg inget slagsmål eller något sånt nån stans,alla var trevliga o var där för att ha kul enbart:)

Var också på Öland, var på Köpingsvik camp.
Slagsmål såg jag dock gott om. hmm

Var kul, men fyfan va röjigt alltså. cool

Bobo
25 juni 2007 ·

Jag var på ett lantställe med 3 tjejer, så jag fick lära mig hur en tjejfest går till... var kul på sitt sätt men nästa gång lär jag välja något annat.

MrTobias
25 juni 2007 · 1 297 Inlägg

work work å mera work. Sen for jag å tjejen till hennes mamma. 13mil ut i skogen. Vart en lugn och skön helg iaf, med mycket jerry springer smile

Ksj
25 juni 2007 · 1 217 Inlägg

Sög extremt.. tillbringat hela helgen på sjukan typ.. polarn fick halsen uppskuren häromdan så ja va där..

Saab 900 "2.1an" (1992)
Dunken
25 juni 2007 ·

Min helg sög kamelpung faktiskt, åkte på magsjukan så man var lite bunden till hemmet..

740_lodaren
25 juni 2007 · 22 Inlägg

fylle chaffis:P mest pengar dåwink

idrott luktar svett, sport luktar bensin.
Saab rostarBmw rasar
Volvo är det ända som håller när man gasar
Volvo 142 (1969)
KarlNilsson Örebroare i exil
25 juni 2007 · 970 Inlägg

Tillbringade hela helgen på sjukan i stort sett. Kräktes konstant hela lördagen och gick ner 4 kilo, hmm... Verkar ha blivit en vana för mig att tillbringa midsommarhelgen på sjukhuset.

Hej FRA!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang