bmw e30 eller 740 GLT som vinterbil?

kimme-320i
27 juni 2007 · 191 Inlägg

Gustav skrev:

kimme-320i skrev:
som brorsan (beemern) skriver så går de köra bett me e30 utan problem. å dom e inte alls så svår att kontrollera.

kan tänka mej de.. den är iaf grym på grusvägen så man kun juh tänka sig att den måste vara än roligare på vintern då!
Nej, ja ska ha kvar den!

fixade kopplingen nu i vintras på skolan. hade/har inge körkort men ja tänkte att ja skulle passa på å prova om allt funka som de skulle å de gjorde de. va ut å sladda på en plan utanför hur kul som helst inge problem att kontrollera den alls. tycker du ska ha kvar den.

Gustav
27 juni 2007 · 317 Inlägg

m.m, låter kul!
Jo ja ska ha kvar den... tyckte det kändes lite för dyrt för en vinterbil! Men va tusan, lever ju bara en gång:P

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud
kimme-320i
27 juni 2007 · 191 Inlägg

Gustav skrev:
m.m, låter kul!
Jo ja ska ha kvar den... tyckte det kändes lite för dyrt för en vinterbil! Men va tusan, lever ju bara en gång:P

låter bra de. va e de för bmw du har då? min 320i e30 drar inte så mycke..

Gustav
27 juni 2007 · 317 Inlägg

jag har en 325 och den drar en del! men de gör alla bilar jag har, hehe!

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud
kimme-320i
27 juni 2007 · 191 Inlägg

Gustav skrev:
jag har en 325 och den drar en del! men de gör alla bilar jag har, hehe!

hehe okej.. va e de för års mod? hehe

Gustav
27 juni 2007 · 317 Inlägg

en 89! ja ska lägga upp bilder och sånt nät ja orkar! du hade 320 va?

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud
kimme-320i
27 juni 2007 · 191 Inlägg

Gustav skrev:
en 89! ja ska lägga upp bilder och sånt nät ja orkar! du hade 320 va?

hehe okej .. aa de hade ja.. letar efter en äldre 325 lr 323 typ 84 lr nåt.. tänkte plocka lite saker..

Gustav
27 juni 2007 · 317 Inlägg

aha, okey!

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud
Pan
27 juni 2007 ·

m.m, låter kul!
Jo ja ska ha kvar den... tyckte det kändes lite för dyrt för en vinterbil! Men va tusan, lever ju bara en gång:P

e30 eller 740 spela roll det viktigaste är ju att man har kul. big_smile Är själv sugen på en att testa att busa med en sierra i vinter och se hur dom är.

//pan

Senast redigerat av Pan (27 juni 2007)

VictorD Med Jetplan i generna
27 juni 2007 · 413 Inlägg

Bara jag eller ligger inte denna tråd helt fel? (Evenemang?)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
kimme-320i
27 juni 2007 · 191 Inlägg

Pan skrev:

m.m, låter kul!
Jo ja ska ha kvar den... tyckte det kändes lite för dyrt för en vinterbil! Men va tusan, lever ju bara en gång:P

e30 eller 740 spela roll det viktigaste är ju att man har kul. big_smile Är själv sugen på en att testa att busa med en sierra i vinter och se hur dom är.

//pan

vilken sierra tänkte du på? 2,0l 2,8l lr 2,9l?
2,8 och 2,9l går jävligt bra. tror dom skulle va skit rolig på vintern.

Lindberg88
27 juni 2007 · 1 418 Inlägg

om du ska ha på vintern så köp en e30 med en 4a så blir det lite billigare att köra än både 740 glt och e30 med valfri sexa

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
beemern .......
27 juni 2007 · 2 655 Inlägg

Gustav skrev:
jag har en 325 och den drar en del! men de gör alla bilar jag har, hehe!

hehe ofan, ha du på den motorn då?. min e rätt så trimmad å den drar knappt en liter hur man än gasar:P.

Gustav
27 juni 2007 · 317 Inlägg

beemern skrev:

Gustav skrev:
jag har en 325 och den drar en del! men de gör alla bilar jag har, hehe!

hehe ofan, ha du på den motorn då?. min e rätt så trimmad å den drar knappt en liter hur man än gasar:P.

nää, men de är inge gjort med den.. bara 3"avg med race katt, öppet filter, sen är de någe med mer? Men inget stort.. men de är ng för att jag är tidsoptimist och måste jämt gasa, hehe!

va har du för trim då?

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud
Pan
27 juni 2007 ·

vilken sierra tänkte du på? 2,0l 2,8l lr 2,9l?
2,8 och 2,9l går jävligt bra. tror dom skulle va skit rolig på vintern.

Vet inte riktig vilken motor jag tänkt. Men det skulle ju vara gött med en 2.8 eller 2.9 men får se vad jag kommer över för nån.

//Pan

OverBoosted AUTOBAHNRASER
27 juni 2007 · 3 804 Inlägg

Köp min smile


Bmw osv..
absolute_teddan
28 juni 2007 · 247 Inlägg

sierra kan man köra ricktigt brett me.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
28 juni 2007 · 5 753 Inlägg

kimme-320i skrev:

Pan skrev:

m.m, låter kul!
Jo ja ska ha kvar den... tyckte det kändes lite för dyrt för en vinterbil! Men va tusan, lever ju bara en gång:P

e30 eller 740 spela roll det viktigaste är ju att man har kul. big_smile Är själv sugen på en att testa att busa med en sierra i vinter och se hur dom är.

//pan

vilken sierra tänkte du på? 2,0l 2,8l lr 2,9l?
2,8 och 2,9l går jävligt bra. tror dom skulle va skit rolig på vintern.

kan jag lova wink kan säga att den är flera hundra gånger roligare än nån volvo och då har jag kört nåra volvos på vintern med, men sierran var extremt rolig, kan fan åka hur långa kontrollerade ställ som hellst, riktigt lätt att kontrollera ställen på vintern... en sierra eller e30 rekomenderar jag smile

Senast redigerat av _Glenne_ (28 juni 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang