Hur får ni tiden att gå snabbare på jobbet?

BBAD Utbildad hobbymekare
2 juli 2007 · 1 125 Inlägg

jag brukar leta fram något att göra så att tiden går framåt

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
antonf Bensingran
2 juli 2007 · 11 Inlägg

Så länge man har något som håller en sysselsatt och som kräver koncentration så flyger tiden iväg.

Ford Mustang Mach 1 "Ram air" (1972)
Peugeot 406 V6 3.0 "Sport" (2002)
VictorD Med Jetplan i generna
2 juli 2007 · 413 Inlägg

Jobbar i butik så det finns alltid att göra (Spelbutik, kassa, den där förbannade tomglasmaskinen med mera.) Då går tiden relativt fort.

Senast redigerat av VictorD (2 juli 2007)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Mogge_83
2 juli 2007 · 137 Inlägg

Jag brukar vråla o gasta lustiga ord o fraser det får alla att tänka på annat, jag brukar oxå tänka på annat (om jag är normal eller inte)...annars skiter man i't...

Brake em' down like a shotgun !!!
Susannes
3 juli 2007 · 20 Inlägg

Jag har snarare problem med att tiden går för fort på jobbet. Blir alltid lika förvånad av hur man lyckades hinna med att besöka alla vårdtagare... Tips är att man aldrig kollar på klockan och att man alltid håller sig sysselsatt!!!

Intoxicating =)
Volvo V70 (1999)
decib3L Körv
3 juli 2007 · 3 535 Inlägg

Jobbar med att laga mobiler dagligen. Men har rast vid 9, 11:30 och 14. Så tiden går snabbt och vipps så jobbar man övertid istället tongue

Truckdriving Man
Chrillee House/Trance diggare
3 juli 2007 · 287 Inlägg

Ni som jobbar 30 minuter per dag, kan ni inte skriva vad ni har för jobb. Sånt jobb ska jag också fixa mig, jobbar ju själv på industri, och där får man harva. roll

Sergeant Snigel
3 juli 2007 · 27 Inlägg

jobbar på spendrups och där har vi fan bara en halvtimmes rast på hela dagen :S men brukar lyssna på musik och härja med jobbarkompisarna så brukar det gå hyffsat fort smile

varför åka rakt när man kan åka brett?
B_o_S Gasnarkoman
3 juli 2007 · 25 Inlägg

Va faan, jag sitter och dagdrömmer om vad jag skulle göra om jag var ekonomisktoberoende big_smile
Sen smäller det till så måste man focusera på att gå runt med en fånig väska big_smile

Cobicon
3 juli 2007 · 179 Inlägg

ställa till jäkelskap samt skapa oreda hos arbetskompisarna, då klipper man lätt en timme smile

"En kameleont, har den samma färg som sig själv?"
M103
3 juli 2007 · 1 570 Inlägg

Spela musik i bilen och kolla på brudar smile

Westberg Japs :)
3 juli 2007 · 775 Inlägg

Lyssna på musik el radio, tänka ut planer för bilen o hur man ska gå till väga o det som är bäst av allt, tänka på flickor som är vackrare än himlens änglar;)

klimpan
3 juli 2007 · 2 600 Inlägg

turbotompa skrev:
dricker kaffe, spelar poker, löser korsord m.m.  jag är ju varvsarbetare =P

haha då vet jag vad pappa gör på jobbet big_smile

Senast redigerat av klimpan (3 juli 2007)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang