Hur får man henne att förstå?

MilleN
27 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Toypon skrev:
Sen det där med ekonomin är lite "udda" kanske men hon är civilekonom och drar nästan in lika mycket som jag varje månad så hon vill inte att jag ska köpa saker till henne, hon köper det hellre själv för jag vet ändå inte vad som är snyggt enligt henne tongue

Sen vill jag bara gratulera er som har en tjej som delar erat bilintresse smile

Om hon tjänar såpass bra ska hon ju enbart vara tyst då jag antar att det inte går nån nöd på matkassan pga ditt intresse smile Det kanske hjälper att visa lite bilder på bilar som är omgjorda mot original så hon förstår att det blir snyggt.. Kolla på The Fast and the Furious med henne kanske.

Jag har tur med min tjej för hon tycker det är kul även om matkassan lider big_smile Än så länge i alla fall hehe.

Arabico
27 juni 2007 · 70 Inlägg

Dina pengar du gör som du vill eller är det inte så ?

BMW 325i "Beemer" (2005)
Bjork OEM <3
27 juni 2007 · 6 957 Inlägg

Toypon skrev:
Kul att läsa svaren man får, kan kommentera vidare lite...

Bjork skrev:
Ett seriöst tips e att köpa en hund (om ingen e allergiker förstås tongue) då kan hon pyssla med den å köpa mat å skit, så kan du pyssla med din bil å köpa bensin å annen skit lol

Det problemet löstes för 9 år sedan av en annan kille, dvs hon har redan hund tongue

Sen det där med ekonomin är lite "udda" kanske men hon är civilekonom och drar nästan in lika mycket som jag varje månad så hon vill inte att jag ska köpa saker till henne, hon köper det hellre själv för jag vet ändå inte vad som är snyggt enligt henne tongue

Sen vill jag bara gratulera er som har en tjej som delar erat bilintresse smile

Aj fan, aja, köp en kanin eller nåt då tongue. Fan köp en bubbla till henne, så kan hon pilla med
den, lättskruvad tonguetongue,

OEM <3
Engen HEAVY METAL
27 juni 2007 · 765 Inlägg

jag själv lägger inte så mycket pengar på bilen längre.. Dock har jag gjort och samtidigt är jag musiker.. Lirar trummer.. och dom flesta vet att lira trummer e inte billigt..  Dessutom går mitt band ganska bra vilket då lder till inspeninger. Turneer   giggs där det går en massa pengar..   Man har hört mången gång att man bara tänker på sig och sitt och pengar hit och pengar dit..!!  Men jag och gumman har varit ihop så länge att hon slutat bry sig och helt enkelt funnit sig i det hela... annars tror jag fan inte det går att få dom att förstå om man verkligen brinner för sin hobby som jag gör...  Dom hamnar aldrig på samma plan..!!

/ Engen

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
Ponuts
28 juni 2007 · 220 Inlägg

wh0re skrev:

Ponuts skrev:
Sorry det e inte hon det är fel på, det är du som är felet.
Man ser tydliga spår på att du är en toffel. hehe.



Min flickvän var väl inte jätte stolt när jag kom hem med pizzaugnen, hon tyckte den inte var flexibel men va fan den går ju på både 95 och 98. Så jag hävda att ok jag säljer bilen och köper en mc så kan vi se vilken flexibel sak det är. Nu är det slut tjatat. Hon har t.o.m frågat om hon fått låna bilen. "låg på golvet och asgarva i en kvart"

Jag kanske idiotförklarar mig själv nu.
Men pizzaugn? 95? 98?
Enda jag kopplar det där till är ju windows neutral och en pizzeria... neutral

HEHEHE Pizzaugn är min bmw. 95/98 oktan,  drev lite med flexifuel bilar.

Lady_Milla Alecci's fästmö
28 juni 2007 · 708 Inlägg

hahaha big_smile vilka problem ni har tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
zybrid
28 juni 2007 · 47 Inlägg

Can´t live with them - can´t live without them.

sad

Ekonomi är känsliga grejjer!

Toypon
29 juni 2007 · 98 Inlägg

zybrid skrev:
Can´t live with them - can´t live without them.

sad

Ekonomi är känsliga grejjer!

True man... True...

MrTobias
29 juni 2007 · 1 297 Inlägg

cant live with them - cant shoot them ^_*

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang