Ungdomsgäng torterade 12-årig flicka!

aenfors
29 juni 2007 · 375 Inlägg

Såg det här på DN nu. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? … p;a=666097 helt jävla sjukt hur folk kan vara. Man blir ju illamående när man läser det!

Rubriken ändrad. Skärpning gällande rubriker! / Mod

thure523
29 juni 2007 · 118 Inlägg

helt sjuka i huvet,herregud vad dumma i huvet dom är

Senast redigerat av thure523 (29 juni 2007)

zybrid
29 juni 2007 · 47 Inlägg

Jävla tattare det finns!

Aerodynamik ...
29 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Fyfan så sjuka! Hur fan kan man bete sig så!? mad

Jerry Reparatör
29 juni 2007 · 306 Inlägg

Vilka jävla idioter. Skulle rullat dom i tjära och fjäder.

dusty Living in the fastlane
29 juni 2007 · 2 616 Inlägg

Synd att dom inte kan straffas hmm

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
29 juni 2007 · 2 258 Inlägg

Men hur är vuxna omkring funtade då? Hade jag sett någon i det skicket hade jag inte nöjt mig med att inte få något svar, jag hade övertalat en tjej i det läget att följa med därifrån.

Och ja, jag har gjort det i verkligheten också! Jag har kört hem ett antal påverkade eller rädda eller ledsna yngre tjejer från cruisingar och liknande, då de hamnat i situationer de inte borde vara i.

Men jag funkar ju så, tar hand om andra mest hela tiden... Trots att det ibland kan bli besvärligt även för mig. Det är sånt man får ta. Vart har medmänsklig omtanke tagit vägen?

Idioterna som utsatte henne förtjänar fan inte ens att omnämnas, saknar ord!

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
FireTraXX DFFL
29 juni 2007 · 9 020 Inlägg

Undrar hur man som förälder kan gå vidare efter något sådant.
Jag hade blivit helt knäckt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Skaune
29 juni 2007 ·

Vart är vårt land på väg? Yngre människor (12 års åldern +/-) beter sig som riktiga gangstrar. Man ser alltid snorungsgäng( ibland riktigt unga 7-8år) som hänger på stan och är odrägligt kaxiga mot alla, samma sak för nån vecka sen när nån litet jävla snorunge skrek åt min tjej en massa fula saker som jag inte vill säga här. Blev så satans förbannad när jag fick höra det av henne. Vart är respekten? Och varför klär sig så ungar killar o tjejer som om dom vore 20? I riktigt dyra märkeskläder? Dom är ju fan bara barn. Nånting har gått fel, och vad gör föräldrarna? Stackars flicka, hon kan få psykiska men för resten av livet för att några snorungar inte e helt friska.

Bojjan
29 juni 2007 · 132 Inlägg

Fy fan! Så jävla patetiskt att ge sig på en ensam liten flicka sådär och äckligt dåligt av folk runt omkring som inte reagerade. Hoppas hon klarar sig igenom allt det här utan allt för många ärr.

Niinaskyline
29 juni 2007 · 455 Inlägg

J'vla idioter de finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Golf_bunny The Queen
29 juni 2007 · 200 Inlägg

Men fy fan, hur jävla dum i huvudet kan man bli? Det är inte klokt hur folk håller på nu för tiden speciellt små barn. Om jag hade sett det där hade jag gått fram och ruska om deras huvuden och fråga va fan i helvete de håller på med. Och vuxna människor som har sett det där kan väl ändå ta mod till sig och gå fram och fråga vad de håller på med, de är ju tonåringar som misshandlade den lilla flickan och så  kan ju en vuxen gå fram till en liten snorunge som inte har nått vett  i skallen, oftatst hänger det på deras föräldrar hur de har blivit uppfostrade. Ungarna blir ju som sina föräldrar... Fy fan hur vårat samhälle är. Och den där ordnigsvakten eller vad det var kan ju ta med flickan hon var ju trotts allt 12 år och så kunnde han ju gå fram till snorungarna som stod en bit i från. Ne, de borde finnas nån form av fängelse så de blir uppfostarade, ta in dem på ungdomsanstalt!!

Golf Racing*
FreddeK
29 juni 2007 ·

Men att inte ens dom vuxna som var i närheten reagera stör mig så offantligt! jag tycker såhär: om det rör sig om minderåriga som har begåttett brott tex som detta så BORDE/SKA föräldrarna ta straffet. det är ju ändå föräldrarna som knullat ungarna till jorden och förstör dom en annans liv så jag då är det mer än rätt!

wrazxc
29 juni 2007 · 65 Inlägg

Jag vet inte vad jag som förälder hade gjort..... hade ju för fan velat slå ihälj dom personerna som gjort så mot ens eget barn....

Dom måste ju iallfall kunna få ganska hårda straff för en sån misshandel nu?

Sen är det som folk säger att hela världen är ju på väg att bli helt fucked up.....att inte folk runt om kring brydde sig...... helt skrämmande

Nissan Skyline R33 GT-R
I sammarbete med:
WWW.ADVAN.SE - APP - Officiell återförsäljare av produkter från Rays wheels, Top Secret och Robson!
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
29 juni 2007 · 607 Inlägg

VAr är vårat samhälle påväg? Helt jävla sjukt! Fan ungarna borde verkligen inte komma undan, och vafan är de för vuxna människor som låter dehär ske? Har dom ingen moral? Nae, stackars lilla flicka

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Nattugglan Idiot..
29 juni 2007 · 285 Inlägg

Tycker det låter som ett vanligt tjaffs typ..

Tror inte hon var helt oskyldig.

Tex..
12åring har snackat skit bakom ryggen på en av tjejerna,Sen ska dom snacka om det och 12åringen blir upptryckt mot väggen då börjar 12åringen kaxa tillbaka,sen spottar någon av dom på varandra sen börjar bråket..


Efter det så berättar hon bara hur hon upplevde det för sin morsa och dom anmäler det och tidningen kommer.

Brukar iaf bli så,men jag vet ju inte hur det gick till där

Jukkas :]
29 juni 2007 · 469 Inlägg

tattare

Edman Busdriver
29 juni 2007 · 389 Inlägg

Alla människor är idioter tills motsatsen är bevisad.

MrTobias
29 juni 2007 · 1 297 Inlägg

Jag är lite skeptisk till vad alla tidningar skriver, tex tråden här om streetracing är ett bra exempel. Kan vara som Nattugglan skriver att 12åriga flickan inte är helt oskyldig men det förändrar ingenting. Sen att vuxna såg det här låter helt HELT tokigt. Tänk bara vad ni själv skulle göra om ni såg något sådant.

Kettunen
29 juni 2007 ·

Man blir så jävla förbannad när man läser sånt här!! HAde jag sett detta så hade jag gett dom jävlarna sånt fet jävla blåtira o skitit om jag hade anmälts!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang