jag samlade på zippo tändare förut har ca 25st i olika utförande finaste köpte jag i us and a när jag va ännu mindre samlade jag på kapsyler och spelkulor
Brukar lägga undan mina enkronor i en påse, är väl de enda man kan säga att jag sammlar på.
Gör samma sak här, samlar på alla mynt som blir liggandes i fickorna. Fast inte i påsar utan i flaskor så man inte kan få ut dom Har en gammal bild men nu är jag inne på en till flaska för enkronorna och tiokronorna har vuxit.
Annars har man väl ingen annan riktig samling nu för tiden.. När man var yngra samlades det dock på det mesta.. Från kapsyler till navkapslar, blev ett gäng =P
Själv samlar jag på Coca cola prylar har tammefan allt när de gäller cola Sen har jag en liten samling snusdosor i skåpet på jobbet ca 300 st
Vad samlar ni på?
Har själv lyckats komma över en coca-cola grej på en auktion förr en gång.. En nallebjörn som sitter med en coca-cola flaska i ena handen och ett glas i den andra och häller i glaset när man trycker i gång den, sen för den glaset mot munnen och lutar bak huvudet som om han dricker. har nån sån eller vet nåt om den?? skulle va kul å veta lite =P
Som mindre samlade jag på modellbilar mest ferrari, har väl en 20-30st nerpackade i lådor, ett tag samlade jag på mig 7st lavalampor som också ligger nerpackade och samlar damm . nu samlar jag på folkabussmodeller och bubblor lite sådär halvhjärtat:
fan har samlat massor med olika saker som barn, och allt ligger å skräpar nånstans eller är borta nu men det var ju kul ett tag iaf skulle vara kul att veta hur mycket pengar man slösat på skit Frimärken Gamla mynt Garbage pailkids Sudd Hockeybilder Dr.Pepperburkar... så jävla onödigt Glaskulor