G2styling konkurs??

Smedsgård
25 september 2005 · 50 Inlägg

nån som vet om dom kursat?

Audi A3 "2.0 Tdi" (2010)
erik83
26 september 2005 · 31 Inlägg

tror inte dom kursat.deras hemsida är ju igång!

Bratten
26 september 2005 · 288 Inlägg

Finns en hel del skit om dem på zatzy kolla där om de står något

RX-7
Tack till: Creatix.se - Xtremt.se - RaidoPower.com - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com - BRL Trollhättan - Jspec.se
Ford S-Max (2018)
Mazda Rx-7 Chargespeed "BRED o SINGEL" (1993)
Pi Just another freak in the freak kingdom
26 september 2005 · 378 Inlägg

Jag har aldrig varit med om någon så oseriös firma som G2. Jag beställde en front till min A4 den 19:e augusti och dom säger varje vecka att den kommer i slut på denna veckan eller i början på nästa. Och än så läge så har jag inte sett till någon front. På min orderstatus så står det fortfarande väntar på mottagande. Vill dom inte sälja saker eller är det något annat fel på dem? Finns det någon som ens lyckats få något som dom har beställt?

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Astra_power YAMAHA
26 september 2005 · 81 Inlägg

hej

min erfarenhet av G2 styling är tyvärr inte så bra heller=( tog ungefär 6 månader!!!! att få min sänknigsats! samma visa där, ringde varje fredag, å dom sa att den kommer nästa vecka..har iof fått den nu å till ett bra pris men ändå.. det är synd för dom verkar som sagt inte vilja säja nått. dom är för övrigt väldigt trevliga både elvis å meisam som har firman... men det känns inte som det hjälper när dom inte håller vad dom lovar.

/ Danneman

Pi Just another freak in the freak kingdom
26 september 2005 · 378 Inlägg

Ringde till dom nyss. Så enligt dom så ska fronten komma till dom på onsdag eller senast på torsdag.. Ska bli kul å se om dom hör av sig..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Pi Just another freak in the freak kingdom
26 september 2005 · 378 Inlägg

Jo om jag hittade fronten hos någon annan firma så..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
hampa
28 september 2005 · 24 Inlägg

har du fått fronten än då?

hampa
28 september 2005 · 24 Inlägg

skulle tro att dom tar lite längre tid , du vet ´det är så lätt att problem tillkommer............

Carlos_a17 Nissan 200sx S14
1 oktober 2005 · 69 Inlägg

här kanske du hittar grymma frontar http://212.214.223.230/shop/catalog/def … Path=38_40 väldigt grymm sida!

-»^Nissan»-200sx-S14-»^
pacco
1 oktober 2005 · 135 Inlägg

Har beställt från G2styling. Tog typ en månad innan fronten kom o den var sönder för att de inte packat den ordentligt samt var den missformad.

Var på postförskott så fick ju betala för att få ut den.

Pratat med dom och de skickar en ny....får se när den dyker upp och hur den ser ut. Betalar inte frakten för att skicka tillbaka den som var sönder. De sa att de skulle betala.....

Återkommer med mer fakta...om den dyker upp!!?

Pi Just another freak in the freak kingdom
5 oktober 2005 · 378 Inlägg

Ännu så har ingen front dykt upp.. Men ja hittade ett annat företag som säljer fronten. Så nu är det bara att avbeställa ifrån G2.. Och det är lättare sagt än gjort.. Antingen så är det upptaget eller oxå så svarar dom inte.. Vad ska man ta sig till?

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
justen Veni Vidi Vici
5 oktober 2005 · 126 Inlägg

Pi skrev:
Ännu så har ingen front dykt upp.. Men ja hittade ett annat företag som säljer fronten. Så nu är det bara att avbeställa ifrån G2.. Och det är lättare sagt än gjort.. Antingen så är det upptaget eller oxå så svarar dom inte.. Vad ska man ta sig till?

Maila och säg som du känner.. Det är nog det bästa.

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se
Pi Just another freak in the freak kingdom
6 oktober 2005 · 378 Inlägg

Nu har det varit upptaget konstant i 2 dagar och dom svarar inte på mobilen så jag tog kontakt med en konsumentrådgivare. Och jag fick hjälp med att skriva ett mail. Så nu beställde jag fronten ifrån Stylingkompaniet istället. Var i kontakt med dom tidigare i veckan och leveranstiden var på ca 3 veckor på fronten.. Dom skulle göra en stor beställning ifrån leverantören imorgon (fredag). smile

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
hampa
23 november 2005 · 24 Inlägg

Som alla vet som haft med g2styling att göra så har dom ju telefonen på sidan om hela dagarna och några fler nummer har jag hittat.

Är det nån som har meisam eller elvis nummer eller vet hur man kommer i kontakt med dom vore jag jäkligt tacksam om någon kunde maila det till mig eller skicka personligt meddelande här på sidan!!

skulle tro att det är fler som vill veta det.......

Pi Just another freak in the freak kingdom
23 november 2005 · 378 Inlägg

Glömde att fylla i när jag fick fronten..  Den kom snabbare än vad dom sa.. 1 vecka och 6 dagar.. smile Ja stylingkompaniet var lite snabbare än G2..

Hampa: Meisam har slutat.. Ringde på hans mobil och då sa han det..

Telefonen till G2 är 08-591 20 700 (har ringt så många ggr att det sitter i huvudet än.. tongue)

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
hampa
25 november 2005 · 24 Inlägg

Kan också numret i huvet än fast man kommer från norrland där numren är typ 5 nummer långa, men det är konstant upptaget

Perkele..........

Tack ändå pi

Pi Just another freak in the freak kingdom
25 november 2005 · 378 Inlägg

Det kan ta uppemot en vecka att få tag på dem. Konstant upptaget och så svarar dom inte på mail.. Mitt tipps är att köpa saker ifrån annat håll.. Har aldrig varit med om ett så oseriöst företag som g2..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
TaTTe
25 september 2006 · 31 Inlägg

vad har dom för sida?
har hört att dom håller hus på arlanda stad men vet inte riktigt vart där :s

per_gsi
25 september 2006 · 67 Inlägg

Kan bara hålla med om att dem verkar grymt oseriösa! Köpte mina baklysen därifrån, dem läckte in vatten direkt de kom en droppe regn. Så jag ringde till dem, då fick jag till svar att det inte är deras problem och att jag får fixa det själv! Då sa jag att jag vill reklamera dem, men sen efter de så har det inte hänt nå. Går aldrig att ringa dit och dem svarar inte på mail heller.
Så ett tips är ju att inte handla därifrån!

mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang