Spräckt sidoruta! På ett ovanligt sätt..

Masaru hater
8 juli 2007 · 656 Inlägg

Ja asså fan va less man blir. Sjukaste sättet att spräcka en sidoruta på.

Nu för nån kvart sen, så var jag ute o tog min traditionella söndagstur genom landskapet. När jag väl kommer in i centrum vevar jag ner rutan till hälften, bara för att verka cool smile. 1 minut efter det märker jag att det blåser som f*n, så jag vevar upp rutan med en enkel knapptryckning, men den vill inte utan hackar först lite uppåt för att sen smälla upp hårt som fan.
Blev lite rädd o tänkte : Va fan nu då!?
Så jag stannade bilen och tryckte för att veva ner rutan, samma sak där, hackar ända till botten, väl där fick jag aldrig upp rutan igen.

Så det bar iväg hemåt med öppen ruta smile. När jag kom hem tog jag fram ficklampan och kolla ner i springan och ser att ett långt rör sticker längs med rutan och massa kablar o grejjer ser man tydligt, ser mig om till vänster om rutan, lyser upp med lampan och ser en fet spricka i rutan(eller så var det ovanligt mycket damm)!

Nåväl, rutan är nere nu och funkar inte alls att veva upp, fönstermotorn låter helt cp på vänster sida och imorgon bär det av till glasmästaren.

Undrar bara ifall någon här varit med om samma sak och ifall vevmotorn kan ha gått sönder? Lär inte smaka gott i plånboken då!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
TMW-Performance Avstängd
8 juli 2007 · 914 Inlägg

Mysko, kan du inte ta bort dörr sidan å kolla? Den kanske bara har fastnat?

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Masaru hater
8 juli 2007 · 656 Inlägg

Nepp inte nu, e för trött för det, får bli imrogon hos glasmästaren. Nae den är ju spräckt, det är jag 98% säker på. Låter helt fel när man stänger igen dörren också(jämfört med den högra dörren, nånting sitter inte som det ska på vänster sida smile

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang