"Kompis" Som raggar på min Föredetta flickvän

fordelvis Ford Racing
10 juli 2007 · 479 Inlägg

BBAD skrev:

gamlingen skrev:
Ett Ex är väl ett Ex.... de må väl få göra som de vill...

Tänk på att din nästa tjej kanske oxå är ett Ex... kanske din polares till och med.

Håller med där, ni e ju inte tesammans längre så då kan det ju inte spela någon roll

Håller med !!!!!!!

Ja Just!
Bollinger
10 juli 2007 · 8 Inlägg

du SKALL ge han en fet spark i ansiktet.
allt jag har att säga om saken...

If you are refering to me, I demand that you speak more clearer in the Queens English
pUs Ûbersturmstekare
10 juli 2007 · 534 Inlägg

sexvilla skrev:
jag va med om nästan samma sak jag har sutigt av 8 månader för han men jag ångrar inte ett skit bara att ge han ps han är inte din kompis när han gör så mvh ebbe

Starkt, grabben. roll

pUs Ûbersturmstekare
10 juli 2007 · 534 Inlägg

Bollinger skrev:
du SKALL ge han en fet spark i ansiktet.
allt jag har att säga om saken...

Alltså, vad är det för fel på er?

Till att börja med var man knappast vänner från start om man är fullständigt inkapabel, eller ens intresserad, av att förlåta varandra (eller än mindre snacka med varandra) efter att nåt liknande hänt, och är man dessutom så efterbliven att man ser det som en "lösning" att misshandla någon man egentligen tycker om så ska man nog låta bli att ha kompisar överhuvudtaget.

Är det så jävla svårt att bara öppna munnen och säga vad man känner? Jösses. Vi är bara människor i grund och botten. Alla kan göra misstag, nästa gång kanske det är ni själva som strular till det.

Senast redigerat av pUs (10 juli 2007)

Greatsnyggo saabtok
10 juli 2007 · 1 306 Inlägg

Norde skrev:
Varit i samma sits med.. mitt nuvarande ex och min kompis som började hålla på med varandra 2 månader(?) efter att det tog slut mellan oss och nu skulle man väl kunna kalla dom ett par.. Detta trots att han nog visste hur hårt jag tog det när det og slut.. Förstår att det är en riktig jobbig situation och allra värst i början då man inte vet hur man ska reagera..

Ja men i söderhamn är de ju nästan oundvikligt  för de finns ju inte så många tjejer att tillgå hehe,  bättre  importera en ifrån annan del av landet som en annan gjort då hehe ...

Senast redigerat av Greatsnyggo (10 juli 2007)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
MrK
10 juli 2007 · 407 Inlägg

dumpa både...

RaggarVargen
10 juli 2007 · 210 Inlägg

dagen efter var jävligt dumt, men hade det varit någon månad så tycker jag inte det hade varit något.

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen
VW henrik
10 juli 2007 · 7 Inlägg

Det e bara och nita honom och ta med ditt ex kompis med hem så får hon känna hur det e...

Norde fotointresserad
11 juli 2007 · 2 307 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

Norde skrev:
Varit i samma sits med.. mitt nuvarande ex och min kompis som började hålla på med varandra 2 månader(?) efter att det tog slut mellan oss och nu skulle man väl kunna kalla dom ett par.. Detta trots att han nog visste hur hårt jag tog det när det og slut.. Förstår att det är en riktig jobbig situation och allra värst i början då man inte vet hur man ska reagera..

Ja men i söderhamn är de ju nästan oundvikligt  för de finns ju inte så många tjejer att tillgå hehe,  bättre  importera en ifrån annan del av landet som en annan gjort då hehe ...

Haha nä iofs, så kanske man skulle sett på det istället.. Får försöka följa ditt råd å vidga mina vyer lite då wink

Hurricane DRIVER @ HWR.se
11 juli 2007 · 621 Inlägg

Med sånna vänner, behöver man inga ovänner!!!! cool

- V8 - 4 ever . . .
_________________
bmwjocke
11 juli 2007 · 2 Inlägg

Byt kompisar till riktiga ställer upp på varandra, okej om dom var kompisar förrut och kanske bara är kompisar nu, annars är de ingenting att ödsla tid på. Dumt att må dåligt pga av deras beteende. Finns bättre saker här i världen.

Jocke
BMW635_Robban
11 juli 2007 · 1 277 Inlägg

TobbeE_87 skrev:

BMW635_Robban skrev:
Sluta lipa, "min kompis" snodde min tjej...nu är de tillsammans...

jag lämnade mina två små barn och sålde huset och en bil för att flytta hem till mamma igen.....hände förra veckan. ja jst det...flytten var från Piteå till min hemstad varberg...135mil typ...

Fy fan va jävligt, tycker synd om dej och barnen, hoppas kompisen är en bättre "pappa" åt dom än han var kompis åt dej, för barnens skull.
Kan säjja att jag har själv varit barn i de läget, å de var/är inte så kul, men ja antar att ja hade otur...
Hoppas också att du hittar en tjej som verkligen älskar dej å inte nån annan, och som sagt, lider med dej, du har de inte lätt just nu.
Hur gamla var barnen? Mitt tips är att försöka hålla kontakten med dom, för dom vill säkert hålla kontakten med sin pappa, även om de kanske känns svårt för dej just nu, för jag tror inte att du inte vill se och träffa dom igen, eller hur?


Bara att skriva om de är nåt du vill prata om, för du klan inte ha de lätt nu, men som sagt, tycker synd om dej och barnen...

Tackar, jag har vant mig vid tanken nu.. det var jobbigt ett tag. Vill helst inte tänka på det.
Min minsta tjej fyller 1 år nu på torsdag den 12:e. Min äldsta dotter är 2.5år. Jävligt tråkigt att inte se deras uppväxt...

Kul sammanträffande. han heter Tobbe och kör en likadan röd Audi a6 som dig..men en 2.3liters

DasAuto
11 juli 2007 · 2 751 Inlägg

BMW635_Robban skrev:

TobbeE_87 skrev:

BMW635_Robban skrev:
Sluta lipa, "min kompis" snodde min tjej...nu är de tillsammans...

jag lämnade mina två små barn och sålde huset och en bil för att flytta hem till mamma igen.....hände förra veckan. ja jst det...flytten var från Piteå till min hemstad varberg...135mil typ...

Fy fan va jävligt, tycker synd om dej och barnen, hoppas kompisen är en bättre "pappa" åt dom än han var kompis åt dej, för barnens skull.
Kan säjja att jag har själv varit barn i de läget, å de var/är inte så kul, men ja antar att ja hade otur...
Hoppas också att du hittar en tjej som verkligen älskar dej å inte nån annan, och som sagt, lider med dej, du har de inte lätt just nu.
Hur gamla var barnen? Mitt tips är att försöka hålla kontakten med dom, för dom vill säkert hålla kontakten med sin pappa, även om de kanske känns svårt för dej just nu, för jag tror inte att du inte vill se och träffa dom igen, eller hur?


Bara att skriva om de är nåt du vill prata om, för du klan inte ha de lätt nu, men som sagt, tycker synd om dej och barnen...

Tackar, jag har vant mig vid tanken nu.. det var jobbigt ett tag. Vill helst inte tänka på det.
Min minsta tjej fyller 1 år nu på torsdag den 12:e. Min äldsta dotter är 2.5år. Jävligt tråkigt att inte se deras uppväxt...

Kul sammanträffande. han heter Tobbe och kör en likadan röd Audi a6 som dig..men en 2.3liters

Synd att höra... Det är bara att beklaga sad

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
golf88
11 juli 2007 · 956 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Sluta lipa, "min kompis" snodde min tjej...nu är de tillsammans...

jag lämnade mina två små barn och sålde huset och en bil för att flytta hem till mamma igen.....hände förra veckan. ja jst det...flytten var från Piteå till min hemstad varberg...135mil typ...

Fan va taskigt...

eldus veldus
Audi A6 (2017)
bojboj
11 juli 2007 ·

Spotta henne i ansiktet. Säg till din närstående polare att skita i henne, samma gäller för dig med. Brud är varannan människa. Polare finns det fan inte gott om. Dra med han på en krogrunda och lös lite andra brudar istället för att han ska ta dina efterlämnade rester.

P-G Säl-Tämjare...
11 juli 2007 · 1 024 Inlägg

loffe007 skrev:
"Döm inte din vän förrän du har varit i hans ställe."
- Rabbi Hillel


"Svartsjuka föds alltid med kärleken men den dör inte alltid sammtidigt med den."
- Francois de la Rochefaucauld

You can do it, Rip his fucking head off!! - Rob Schneider...

Vilket jävla drag :)
loffe007
11 juli 2007 · 905 Inlägg

P-G skrev:

loffe007 skrev:
"Döm inte din vän förrän du har varit i hans ställe."
- Rabbi Hillel


"Svartsjuka föds alltid med kärleken men den dör inte alltid sammtidigt med den."
- Francois de la Rochefaucauld

You can do it, Rip his fucking head off!! - Rob Schneider...

tja, så kan man juh också se på det. smile

P-G Säl-Tämjare...
11 juli 2007 · 1 024 Inlägg

BMW635_Robban skrev:

TobbeE_87 skrev:

BMW635_Robban skrev:
Sluta lipa, "min kompis" snodde min tjej...nu är de tillsammans...

jag lämnade mina två små barn och sålde huset och en bil för att flytta hem till mamma igen.....hände förra veckan. ja jst det...flytten var från Piteå till min hemstad varberg...135mil typ...

Fy fan va jävligt, tycker synd om dej och barnen, hoppas kompisen är en bättre "pappa" åt dom än han var kompis åt dej, för barnens skull.
Kan säjja att jag har själv varit barn i de läget, å de var/är inte så kul, men ja antar att ja hade otur...
Hoppas också att du hittar en tjej som verkligen älskar dej å inte nån annan, och som sagt, lider med dej, du har de inte lätt just nu.
Hur gamla var barnen? Mitt tips är att försöka hålla kontakten med dom, för dom vill säkert hålla kontakten med sin pappa, även om de kanske känns svårt för dej just nu, för jag tror inte att du inte vill se och träffa dom igen, eller hur?


Bara att skriva om de är nåt du vill prata om, för du klan inte ha de lätt nu, men som sagt, tycker synd om dej och barnen...

Tackar, jag har vant mig vid tanken nu.. det var jobbigt ett tag. Vill helst inte tänka på det.
Min minsta tjej fyller 1 år nu på torsdag den 12:e. Min äldsta dotter är 2.5år. Jävligt tråkigt att inte se deras uppväxt...

Kul sammanträffande. han heter Tobbe och kör en likadan röd Audi a6 som dig..men en 2.3liters

Jag tycker jävligt synd om dig robban, men du kan ju påverka det själv. Jag skulle aldrig flytta 135mil ifrån min dotter, skulle jag ens tänka den tanken så skulle jag ge mig själv på läppen.

Och det är inte meningen att klanka ner på dig nu eller något sånt om du tror det. Tro mig, jag lider med dig.

Vilket jävla drag :)
hedley Saaboholic
11 juli 2007 · 3 129 Inlägg

Håller helt med dej, kompisar tar inte varandras ex osv.

En fet jävla käftsmäll är vad han ska ha.. fy fan för sånna vänner, solla!

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
BMW635_Robban
11 juli 2007 · 1 277 Inlägg

P-G skrev:

BMW635_Robban skrev:

TobbeE_87 skrev:

Fy fan va jävligt, tycker synd om dej och barnen, hoppas kompisen är en bättre "pappa" åt dom än han var kompis åt dej, för barnens skull.
Kan säjja att jag har själv varit barn i de läget, å de var/är inte så kul, men ja antar att ja hade otur...
Hoppas också att du hittar en tjej som verkligen älskar dej å inte nån annan, och som sagt, lider med dej, du har de inte lätt just nu.
Hur gamla var barnen? Mitt tips är att försöka hålla kontakten med dom, för dom vill säkert hålla kontakten med sin pappa, även om de kanske känns svårt för dej just nu, för jag tror inte att du inte vill se och träffa dom igen, eller hur?


Bara att skriva om de är nåt du vill prata om, för du klan inte ha de lätt nu, men som sagt, tycker synd om dej och barnen...

Tackar, jag har vant mig vid tanken nu.. det var jobbigt ett tag. Vill helst inte tänka på det.
Min minsta tjej fyller 1 år nu på torsdag den 12:e. Min äldsta dotter är 2.5år. Jävligt tråkigt att inte se deras uppväxt...

Kul sammanträffande. han heter Tobbe och kör en likadan röd Audi a6 som dig..men en 2.3liters

Jag tycker jävligt synd om dig robban, men du kan ju påverka det själv. Jag skulle aldrig flytta 135mil ifrån min dotter, skulle jag ens tänka den tanken så skulle jag ge mig själv på läppen.

Och det är inte meningen att klanka ner på dig nu eller något sånt om du tror det. Tro mig, jag lider med dig.

Jag får panik av att vara där uppe, så som det är nu.... Behöver mina vänner här nere i Varberg. Har inga vänner där uppe i Piteå....möljigtvis umeå då..20mil bort.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang