Nån som vet va låten heter på tv-serien angel??

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
10 juli 2007 · 4 190 Inlägg

Tja alla.. som namnet lyder.. va heter låten och artisten hmm hittar dem inte på nån sida sad
snälla hjälp!
mvh kimpa

Chrizze
10 juli 2007 · 140 Inlägg

vet inte vad de är för tv-serie. men är det nån sång i låten? för då kan du ta ut en mening, o några "ovanligare" ord + "lyrics" o söka på i google. Då kanske du hittar sångtexter till låten, vart du även lär hitta vad den heter.
Hoppas jag har varit till någon hjälp smile

(Förresten, skulle inte kunna hjälpa mig med låten i tråden nedan, "a4boosted"?)

Gasar till det rasar
Ford Capri (1979)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
10 juli 2007 · 4 190 Inlägg

Chrizze skrev:
vet inte vad de är för tv-serie. men är det nån sång i låten? för då kan du ta ut en mening, o några "ovanligare" ord + "lyrics" o söka på i google. Då kanske du hittar sångtexter till låten, vart du även lär hitta vad den heter.
Hoppas jag har varit till någon hjälp smile

(Förresten, skulle inte kunna hjälpa mig med låten i tråden nedan, "a4boosted"?)

Nej det är typ bara en snutt men vil ha hela låten.. ska försöka fixa fram ett smakprov tongue
Men det är nog instrumentalt.. först typ "opera" stuk sen lite mer hårt gitarr lir smile
mvh kimpa

Chrizze
10 juli 2007 · 140 Inlägg

kimpan_90 skrev:

Chrizze skrev:
vet inte vad de är för tv-serie. men är det nån sång i låten? för då kan du ta ut en mening, o några "ovanligare" ord + "lyrics" o söka på i google. Då kanske du hittar sångtexter till låten, vart du även lär hitta vad den heter.
Hoppas jag har varit till någon hjälp smile

(Förresten, skulle inte kunna hjälpa mig med låten i tråden nedan, "a4boosted"?)

Nej det är typ bara en snutt men vil ha hela låten.. ska försöka fixa fram ett smakprov tongue
Men det är nog instrumentalt.. först typ "opera" stuk sen lite mer hårt gitarr lir smile
mvh kimpa

Kan du hitta de på youtube? Kan ju se om jag vet vilken det är

Gasar till det rasar
Ford Capri (1979)
klimpan
10 juli 2007 · 2 600 Inlägg

sök på angel så får du se om det dycker upp nått=) ha du dc++ eller?

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
10 juli 2007 · 4 190 Inlägg

Chrizze skrev:

kimpan_90 skrev:

Chrizze skrev:
vet inte vad de är för tv-serie. men är det nån sång i låten? för då kan du ta ut en mening, o några "ovanligare" ord + "lyrics" o söka på i google. Då kanske du hittar sångtexter till låten, vart du även lär hitta vad den heter.
Hoppas jag har varit till någon hjälp smile

(Förresten, skulle inte kunna hjälpa mig med låten i tråden nedan, "a4boosted"?)

Nej det är typ bara en snutt men vil ha hela låten.. ska försöka fixa fram ett smakprov tongue
Men det är nog instrumentalt.. först typ "opera" stuk sen lite mer hårt gitarr lir smile
mvh kimpa

Kan du hitta de på youtube? Kan ju se om jag vet vilken det är

Jo jag titade idag men hitade bara andra låtar från serien.. men ska kika vidare smile
Det ska vara ibörjan precis av varje avsnitt så det a inte vara så svårt att hitta den tongue

Klimpan
Jag har sökt på limewire (men hittade inget) bara har inte dc++ instalerat hmm

Mvh kimpa

klimpan
10 juli 2007 · 2 600 Inlägg

ok jag ha me limewire men parits bay eller hur det stavsa nu  dom kankse ha den?

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
10 juli 2007 · 4 190 Inlägg

klimpan skrev:
ok jag ha me limewire men parits bay eller hur det stavsa nu  dom kankse ha den?

Jo där kan mn nog hitta den men jag har tittat på alla söksidor och hittar ingen orginallåt sad
hälp snälla om nån vet..
mvh kimpa

klimpan
10 juli 2007 · 2 600 Inlägg

jag håller på att ladda ner soundtracket på angel nu men om den är me vet jag inte får se sen när den är klar=)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
10 juli 2007 · 4 190 Inlägg

klimpan skrev:
jag håller på att ladda ner soundtracket på angel nu men om den är me vet jag inte får se sen när den är klar=)

Okej:)
du kan ju ta min mailadress.. (msn)
almtuna_90@hotmail.com
och skicka låtarna om det går smile
skitshysst!'
mvh kimpa

klimpan
10 juli 2007 · 2 600 Inlägg

kan jag göra om det är rätt låtar smile men vi får hoppas på att det är det=)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Joe78
11 juli 2007 · 30 Inlägg

Darling Violetta - Tell Me What U Think About It

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
11 juli 2007 · 4 190 Inlägg

Joe78 skrev:
Darling Violetta - Tell Me What U Think About It

Tackar så mycket!
precis den låten jag letade efter
mvh kimpa

Haxxel JDM
21 juli 2007 · 593 Inlägg

Joe78 skrev:
Darling Violetta - Tell Me What U Think About It

Skriven av Holly Knight, Cami Elen, och Jymm Thomas big_smile
Den ska finnas med på OST-skivan: "Live Fast, Die Never"

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang