STULEN: the ONE

Grabber Dagdrömmare
23 juli 2007 · 2 836 Inlägg

A men va f#n händer i landet?!?! Har man en "bruksbil" pendla till jobbet med så måste några pundare eller annat skum som har tråkigt o kvadda bilen.
Har man en välbehållen bil så är det samma sak o det blir inte bättre om det är en unik bil.
Tändstift i tanken skulle nog vara den bästa antitheif grejen.
Ingen bil men ingen tjuv heller, lite drastiskt kanske wink

Senast redigerat av Grabber (23 juli 2007)

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Katamso Superstar
23 juli 2007 · 511 Inlägg

Som tidigare talare... jag lider verkligen med dej. Det e ju inte nån vanlig bil direkt... låter som ett beställningsjobb nästan... hoppas verkligen du kan få tag på den o dom som ligger bakom det. //K

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
lelleal
23 juli 2007 · 1 150 Inlägg

man undrar vad dom tänkt göra med denna bilen ta delar?eller skicka utomlands? knappats nån som tänker åka iden e ju som sagt unik:Shåller ögona öppna!!!

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
MilleN
23 juli 2007 · 9 108 Inlägg

Sanslöst verkligen.. Är ju inte mycket på den bilen som inte går att identifiera ganska enkelt.

Kettunen
23 juli 2007 ·

NÄÄÄÄ FY FAN!!!!!!!! Jag som röstade att du skulle vinna på Powermeet i sisjön =///
Hoppas det löser sig nu

f1gg3 BMW Power
23 juli 2007 · 8 Inlägg

Sånt här är riktigt illa. Jag vågar knappt köpa större fälgar till min bil för att jag är rädd att bilen står på bromsarna en morgon.
Jag ska hålla ögonen öppna både på gatan och köp/sälj-siter. Hoppas du får tillbaka den, gärna hel också.

båge montör och hobby mekaniker
24 juli 2007 · 2 672 Inlägg

illla tråkigt sad lider med dig.. men ska hålla ögonen öppna smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
volvo240tic Egen företagare & Flockare
24 juli 2007 · 314 Inlägg

Det var ju just det. Den är ju mega känd.... Ingen normalt funtad skulle ju sno den för alla vet att delarna skulle gå o identifiera.....osv......... Skumt

Volvo 240 turbo 4 life
greenline
24 juli 2007 · 1 Inlägg

Vi håller koll swe å Dammark. Sänder ut ett MMS till Chafförenra så de vet hur bilen ser ut å om de ser nått..
// Jimmie @ Greenline-styling.

2jzinside Fartygsingenjör
24 juli 2007 · 550 Inlägg

Alltså finns inte ord som beskriver dessa människor. Men ett tips är ju att kontakta personalen på öresundsbron, alla färjeterminaler och skicka ut bilder på bilen till dessa då den som sagt sticker ut lite ur mängden. Hoppas verkligen du får tillbaka den i samma skick då bilen är ett riktigt imponerande bygge som inte kan ersättas med pengar.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
JEsT3R-Race
24 juli 2007 · 343 Inlägg

Håller ett vakande öga uppe i piteå..dock tror jag juh inte dom far hit med bilen..

Mathsa
24 juli 2007 · 59 Inlägg

Detta luktar skumrask..hmmmm

vaalle
24 juli 2007 · 177 Inlägg

Fan det är synd att man inte får ha nåt ifred längre!
Hoppas du får tillbaka bilen snart.

BamZe84
24 juli 2007 ·

Tjenare! lider med dig, sånt här är jävligt tråkigt o läsa. Men som alla andra skriver, skicka iväg bilder m.m Hoppas verkligen de löser sig, och skulle du få reda på vem det är, så tveka inte och ta lagen i egna händer ett tag, och ge dem vad dem ska ha, STRYK! Hade inbrott i vår volvo s80, dem sa att innan vi vaknat hade delarna skeppats iväg till andra länder ex polen o de hållet. Så lycka till, hoppas verkligen de löser sig! lider med dig sad / mvh BamZe

BMW635_Robban
24 juli 2007 · 1 277 Inlägg

Smart att stjäla en så unik bil...
tyvärr är den nog redan slaktad vid detta laget. den går ju inte ens att lacka om. alla känner igen formen på den.
lider med dig..vet att du lagt mycket tid i detta projekt.... hoppas det löser sig!

Virtual_Blå
24 juli 2007 · 145 Inlägg

Helt otroligt...Håller ögonen öppna i gbg området iaf!

/ Ville

LazyStance SR20 Spirit
24 juli 2007 · 335 Inlägg

Jadu undrar hur jävla dum man får vara att stjäla den alltså.. den känns ju igen hur lätt som helst! hoppas dehär löser sig och du får tillbaka snygg 40in smile

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
airflow Avstängd
24 juli 2007 · 653 Inlägg

jag blir fan förbannad och ledsen när jag får veta sånt här asså, säkert nån som inte har nån bil o bara njuter av o plocka delarna o sen dumpa "vraket" när dem är klara:( hoppas verkligen dem inte gör några allvariga saker med den! jag ska kolla hela tiden, man ligger ju på vägarna rätt mkt liksom....

Jag har rätt i vad jag än säger.
furious_vr6
24 juli 2007 · 40 Inlägg

Vilka idioter, borde skjutas... Håller ögonen öppna...

Audi A3 TDI Sportback "Snåldieseln" (2011)
olagbg OLAGBG
24 juli 2007 · 596 Inlägg

fy fan sad ska hålla ögonen å öron  öppna här i gbg trakten.. dessvärre lär den ju styckas i bitar.. undra va det e för fånar,... allt e ju unikt på den sad

OLAGBG
VOLVO
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang