Örebroare se hit! hjälp denna flicka och polisen! Smitning..

FreddeK
24 juli 2007 ·

Som topic lyder ...hjälp att få fast dåren!

http://www.aftonbladet.se/vss/orebro/st … 73,00.html

P-G Säl-Tämjare...
24 juli 2007 · 1 024 Inlägg

Vilken jävla idiot

Vilket jävla drag :)
klimpan
24 juli 2007 · 2 600 Inlägg

ja vilken jävla idiot om det hadde varit min hund så jävla skulle jaga han eller hon som körde bilen tills jag fick ta i han eller hon. satans männinskor mad

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Groggmugg Beredare
24 juli 2007 · 561 Inlägg

Borde väl polisen kolla i sina register.... Kan väl inte vara så jäkla många som har en personligskylt på en Jeep med A i början... hmm

Mvh Jonas
Ford F100 "Colabilen" (1956)
e55boy
24 juli 2007 · 164 Inlägg

Vilket jävla mongo. Men man blir nästan mer irriterad på att folk bara gick förbi utan att hjälpa henne!

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded
Wango
24 juli 2007 · 16 Inlägg

jävla as

BMW 118d "E87" (2006)
c0nne
24 juli 2007 · 401 Inlägg

Groggmugg skrev:
Borde väl polisen kolla i sina register.... Kan väl inte vara så jäkla många som har en personligskylt på en Jeep med A i början... hmm

hehe ja jag funderade också på det...

aja sjukt är det iaf! idiot som inte stanna!

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
Slim_Kim Arbetssökande lokförare
24 juli 2007 · 170 Inlägg

Läste om de precis i allehanda, dels va de ju en riktigt idiot som stack, men sen alla som såg va som hände, men inget gjorde, dom e ju lika mkt idioter dom.
Men om ja skulle få se den bilen så ska ja hänga efter tills polisen tar han.

To get old and wise, you have to be young and stupid!!
Lady_Milla Alecci's fästmö
24 juli 2007 · 708 Inlägg

fy fan va jag hatar såna människor......och såna som ba gå å titta på å inte hjälper till... mad

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
stirrah
24 juli 2007 · 40 Inlägg

typiskt svenskar faktiskt, alla låtsas som ingenting.

Mitsubishi 3000GT "Gen. 2.5 Angry eyes" (1993)
znurv
24 juli 2007 · 136 Inlägg

Det är ju precis utanför där jag bor.
Har en lägenhet på södra allén ju.

Ska hålla ögona öppna : )

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!
predmartin Tekniker
24 juli 2007 · 22 Inlägg

Tyvärr så räcker det nog inte som bevis om dom söker och får fram en jeep med Aa i början...och även om dom tar han så kanske han bara säger att han inte såg hunden eller ens kände att han körde på den - Det är fanimig helt sjukt vilka människor det finns.

Jag säger detsamma som sagts här innan...hade det vart min hund hade jag inte behövt mer bevis om jag hittat bilen..jag hade kört över fanskapet som körde på min hund på detta vis och sen bara stack. Förstår vilket hat hon känner..stackars människa och stackars hund.

-------------------------------------------------------------------
Audi RS4a 2001:a 470 hk - 600 Nm (Mål 600 hk)
Min sida: www.rs4.se
-------------------------------------------------------------------
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
24 juli 2007 · 5 753 Inlägg

för mig så är våra hundar vi har/har haft värt allt för mig, så hade jag blivit utsatt för detta så skulle jag nog fan i mig gått bergsärkargång (stavas?) mad  tycker så synd om tjejen sad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
E30Tompa Rörpulare
24 juli 2007 · 1 453 Inlägg

Vilka jävla svin de finns.... stanna och ta de som en man/ kvinna!!! Visar bara vilket jävla as man e när man gör nått sådant utan att visa nån respekt till en sån pass liten tjej sad

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Gujen
24 juli 2007 · 406 Inlägg

Vilket samhällen man lever i då.. ingen hjäjpte henne heller?! sjukt.. /örebrokille

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
FireTraXX DFFL
24 juli 2007 · 9 020 Inlägg

Behöver inte hjälpa polisen med detta.
De vet garanterat redan vem det är med tanke på bilmodell, färg och personlig regskylt som börjar på A.
Hur många kan det finnas i Örebro?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
FreddeK
24 juli 2007 ·

FireTraXX skrev:
Behöver inte hjälpa polisen med detta.
De vet garanterat redan vem det är med tanke på bilmodell, färg och personlig regskylt som börjar på A.
Hur många kan det finnas i Örebro?

Varför inte hjälpa...bilen kan vara från en annan stad osv...om någon vet något så underlättar det ju säkert!

Så tycker jag iallafall! sen skiter jag i vad andra tycker och tänker.

Pedaln Rättvikarn
24 juli 2007 · 142 Inlägg

Man borde få skottpengar på sånna idioter. Ta fast den jäveln å däng han från mig

If speeding is a crime, then i'm a criminal
Och Där Dog Tråden!
Bobo
24 juli 2007 ·

Om killen/tjejen nu hamnat i chock tillstånd och kanske drar för att fly undan så borde man väl för tusan vakna till och ange sig själv sedan. Tycker dock det är synd att många går över med sina hundar och har hunden bakom sig, ser även det med föräldrar att de går först och barnen sedan, ska man inte alltid ha uppsikt på det man har kärt. Hade det varit min hund om jag hade en så vet jag inte vad jag skulle gjort, man skulle nog inte tänka riktigt klart precis som en förälder om sitt barn blev överkört.

PING^
24 juli 2007 · 43 Inlägg

fyfan jag blir bara så jävla arg (ursäkta mitt språk) men ja har själv en liten hund och om det skulle hända nått sånt här så skulle ja defenitivt (stavning?) ge personen samma behandling som hunden.
Dom som har hund/hundar vet hur mycket dom kan betyda för en.
lider verkligen med tjejen och lovar att hålla ögonen öppna så mycket jag kan.

MVH.Erik

det är inte farten som dödar, det är smällen.
it´s not the fart that kills it´s the smell.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang