nån som är duktig på katter och lagar problem me granne( i går tog det hus i helvete 21/11)

fordelvis Ford Racing
17 april 2008 · 479 Inlägg

VolvoHanna skrev:

ghost_boy83 skrev:
tack för att feedback som tur har jag flyttat till et hus där katterna kan få springa hur mycket som hellst så dom lever i ett paradis nu smile klarade inte av att bo kvar med alla fönster tittare gammla alkisar mm

Härlig läsning att det har löst sig för er och för katterna!

fordelvis Jag ser inte vad det är som är djurplågeri med att ha en katt inne, är det bättre att låta de springa vind för våg och riskera att bli påkörda om man bor i en större stad? Sj har jag en innekatt som är uppvuxen innomhus men som alltid får vara ute mkt i koppel, är det oxå djurplågeri?

Nej,ta in alla katter istället,så dom inte blir påkörd! helt rätt!

Ja Just!
blacken
17 april 2008 ·

fordelvis skrev:

VolvoHanna skrev:

ghost_boy83 skrev:
tack för att feedback som tur har jag flyttat till et hus där katterna kan få springa hur mycket som hellst så dom lever i ett paradis nu smile klarade inte av att bo kvar med alla fönster tittare gammla alkisar mm

Härlig läsning att det har löst sig för er och för katterna!

fordelvis Jag ser inte vad det är som är djurplågeri med att ha en katt inne, är det bättre att låta de springa vind för våg och riskera att bli påkörda om man bor i en större stad? Sj har jag en innekatt som är uppvuxen innomhus men som alltid får vara ute mkt i koppel, är det oxå djurplågeri?

Nej,ta in alla katter istället,så dom inte blir påkörd! helt rätt!

Vem ska då ta alla rådisar??..

Hool
17 april 2008 · 1 067 Inlägg

Finns fan inget mer irriterande än lösspringande kattkräk i sta'n..

BMW 325iT "Oxy" (1989)
BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
ghost_boy83 CREW
18 april 2008 · 2 594 Inlägg

Hool skrev:
Finns fan inget mer irriterande än lösspringande kattkräk i sta'n..

tror inte jag sett en katt som är lös inne i en stad i alla fal inte dom städer jag vart i
jag bor en bra bit från stan vilket är skönt i går va jag ute å pilla me bilen å katterna va jätte sälskapliga och skulle va me å kolla smile känns skönt när jag bode i lägenhet va dom mest skygga antar för att de va kärringen som jagat dom eller nått

olirc
18 april 2008 · 245 Inlägg

Hool skrev:
Finns fan inget mer irriterande än lösspringande kattkräk i sta'n..

Jo fyllon som står och pissar utanför din port för det är stadsfest där du bor (eller snarare bodde) för jag har då hittils inte sett nån full katt lol och en katt riskerar du inte att få en smäll av om du säger till men kräken som står och pissar utanför din port roll.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang