Vad gör ni på er fritid mer än att fixa på era bilar?

richardoo290 VOLVO for life..
12 november 2007 · 2 113 Inlägg

JapMax skrev:
Varför träna på gym när man kan ligga o "gymnatisera" under bilen!smile En annan fick ju 8 kondision på mönstringen samt 52 i puls (duktigt lågt) och jag som knappt går på gympalektionerna i skolan!big_smile

ja fick så dåligt på kondistestet att kärringen sa, du bör nog sluta nu.. din puls är alldelles för hög...  va!? svara ja..  ja känner mig inte ens ansträngd!
(men ja va  helt död)

så sa hon det kanske är förkylning på gång, och så fick ja ett streck.. 
ja fråga kan ja få prova cykla igen?  - näää  svara hon, det är farligt om hjärtat slår så fort när du inte cycklat mer än hälften förstår du, bäst om du inte gör det för hjärtat kan bli över-ansträng förstår du... ta de lungt tills förkylningen släppt..

men inte fan hade jag nån förkylning! hmm


insåg allvaret då och tränade sakta upp kondisen på gym efter de lol

Morrgan
12 november 2007 · 94 Inlägg

Jag tränar Taekwondo, blir ca: 7 pass i veckan. Detta är inkl. morgon pass. Kör även kickboxning men detta mest på en motionsnivå, typ två pass i veckan.  Sen har man två hundar som kräver sin tid, blir ju ett par rundor om dagen. O sen tar man det jävligt lugnt resterande tid ... smile (Typ 20 minuter om dagen)

evilaudio
12 november 2007 · 16 195 Inlägg

livet e typ garaget smile  men sen umgås man me bruden,softar hemma å bara tar de lugnt.,

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Noiseprojekt
13 november 2007 ·

Tjejen, bygger lite på discoanläggningen, spelar lite på fester & sitter på garaget.. annars inget direkt

Senast redigerat av Noiseprojekt (13 november 2007)

C-line
13 november 2007 · 76 Inlägg

Jag pluggar på högskolan. Sedan jobbar jag extra på ett äldrehem (inge glamouröst) och är aktiv i en tjejjour som hjälper tjejer som blivit slagna, våldtagna osv. Sen fotar jag mkt både för nöje och uppdrag, vilket leder till mkt Photoshop... Sedan försöker jag hinna med att träna och umgås me kompisar osv... Nästa steg är att fota och skriva för skol-tidningen.... Jaha, så ser det ut nu iaf... wink

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!
Alecci
13 november 2007 · 2 014 Inlägg

Threadlift from hell...

Fritid... Om sådan ens finns vid sidan av ordinarie jobb och eget företag, vad är det då förutom bilen? Skämt åsido...

1. Försöker hålla mig i form med hjälp av lite gymmande. Vill egentligen helst träna någon form av kampsport igen, men lite gamla arbetsskador behöver läka bättre först.

2. Kollar mycket på film, precis som med gymmandet är det ibland jäkligt skönt att fly verkligheten lite. Till skillnad från gymmandet har det dock en negativ inverkan på kondition och fysisk form.

3. Spelar TV-spel (PS2/PS3), tidigare var det en hel del OL-gaming på datorn som gällde istället. Saknar klanspelandet...

4. Bedriver ett eget historiskt "forskningsprojekt" samt bistår andra (historiker, författare och på senaste tiden även filmskapare) med deras projekt.

5. Lyssnar väldigt mycket på musik och spanar på musikvideos, på sistone har det i synnerhet blivit det sistnämnda.

6. Festar en hel del, på sistone nästan för mycket (behöver något att ta ut frustrationen på när bilprojektet inte går framåt).

7. Läser en hel del, både fack- och skönlitteratur. I vissa perioder lite mer och i vissa perioder lite mindre.

8. Glider runt på diverse internetbaserade forum och gör mer eller mindre väsen av mig.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
bodiluknow
13 november 2007 · 70 Inlägg

finns de nån tid för andra fritidsintressen?
8-4 skola
4-5 äta
5-9 skruva
9-12 svina skiten ur bilen så man har nått å göra nästa dag:)

good cars gets you from point A to point B.
Great cars just get you in to trouble!
att ha en fet brud e som å åka moped.
de e roligt ända tills polarna ser en
elof_power Abiit, excessit, evasit, erupit
14 november 2007 · 145 Inlägg

hur i helvet får alla så mycket tid..!? 

en vanlig dag i mitt liv..!

04:30 vakna, äta, kaffebryggaren, varmköra vagnen, borsta tänderna, packa matlåda.
05:00 - ~05:45 kommer till jobbet.....   (man hinner ju inte så mycket på morgonen)
~18:00 - 18:45 sitter i vagnen på väg hem..
19:00 - 20:00 chillar ner med å läsa om dagens aktualiteter so har hänt
20:00 - 22:00 ev pillar lite med bilen eller betalar räkningar å lagar mat
22:00 - 04:30 sova..!!

jaaa jag hinner inte med så mycket..! så på fredagarna jobbar jag ev lite kortare.. å då blir det lite Chillande...

å helgerna försöker man fixa med bilen å odla sina sociala band..! i största möjliga mån..! om jag inte jobbar då oxå..! elelr håller på med nått på gården..!!  aaaa  det finns en del på schemat..!  finns alltid nått att göra..!!!  fattar bara inte hur man får ihop vardagen med alla era aktiveteter..!!!  visst lite långbräda hinner man ju med någon helg ibland men inte ofta..!!

så ser min vardag ut..! big_smile   

ni med tid..! lägg det på era bilar så får vi en underbar bil sommar 2008..  big_smile

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.
Wanegardh Asgammal medlem.
14 november 2007 · 2 246 Inlägg

jobbar och fiskar och tar hand om min son

loudness
14 november 2007 · 4 554 Inlägg

jobbar till 8på kvällen  är hemma halv 9 sova upp 6 igen... helgen kanske man hinner göra nått men de är sällan längre

Mr_EmCom Med.lem
14 november 2007 · 3 759 Inlägg

Träninng, tae kwon do

sen äre inte mycket mer, gillar att dricka öl på helgerna.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Schotttz
15 november 2007 · 586 Inlägg

Jobbar skift så ibland finns det mer tid över, än vad det gör andra gånger...
Men en vanlig dag brukar se ut...

23.36 Stämplar in för nattskiftet, dricker kaffe, snackar skit och jobbar

05.54 stämplar ut och åker hem

07.00 Lägger sig och sover

14.30 Brukar jag vakna, hittar på lite som greja med bilarna, åker hem till tjejkompisen och fikar, ta en rundvandring på någon trevlig skrot, är med vänner, spelar trummor / gitarr, glor på tv. Ptja, vad man vill helt enkelt.

09.00 - 10.00 Sover någon timme till

23.36 Stämplar in för nattkiftet igen...

Så brukar det se ut iaf. smile

Mankan1978 Son Of Murphy
15 november 2007 · 782 Inlägg

Sitter 90% av min fritid framför datorn! big_smile Bilen är inte mycket o göra med nu till vintern ändå, har liksom inget garage.

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
aenfors
15 november 2007 · 375 Inlägg

Är mycket i garaget och pysslar om bilen tongue Annars hänger man med polarna, festar (lite för mycket) eller är hemma och softar bara. Man har ju fått en hel del tid för sitt eget nu som nybliven singel.

ironhead volvoraggare
15 november 2007 · 4 776 Inlägg

när jag inte sitter framför burken så jag på gymmet och och kör karate och boxning

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
15 november 2007 · 4 776 Inlägg

Mankan1978 skrev:
Sitter 90% av min fritid framför datorn! big_smile Bilen är inte mycket o göra med nu till vintern ändå, har liksom inget garage.

har du inget garage så kan du låna mitt om du behöver skruva nånting

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
korffen produktions/svets och automationstekniker
15 november 2007 · 44 Inlägg

jag tränar cykel ca 18 timmar per väcka och brottas lite vid sidan av för att hålla kordination smidighet styrkan uppe. skolan måste man ju gå i också. efter skolan kollar man läget på gorg. och har ca 1 timme över om dan som jag spenderar på bilen.

Senast redigerat av korffen (15 november 2007)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
===========Volvo RacingTeam============
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Det spelar ingen roll vilken bil det är du kör, det är storleken på armen som hänger utanför som e det viktiga...
Chrillee House/Trance diggare
15 november 2007 · 287 Inlägg

Styrke/Löp/Sim-tränar for the moment big_smile

Sen på helgerna försöka hitta på nåt vettigt socialt ungefär

Mankan1978 Son Of Murphy
15 november 2007 · 782 Inlägg

ironhead skrev:

Mankan1978 skrev:
Sitter 90% av min fritid framför datorn! big_smile Bilen är inte mycket o göra med nu till vintern ändå, har liksom inget garage.

har du inget garage så kan du låna mitt om du behöver skruva nånting

Haha, tackar tackar! smile
Näe behöver inte skruva något just nu. Ska väl bygga stereo till sommaren, iaf. Känner mig inte så manad till det just nu.
Men tack iaf, ska komma ihåg att jag har möjlighet! smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang