Haft inbrott i bilen...

Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
28 juli 2007 · 327 Inlägg

Ngn jävel bröt sig in i min bil under tiden som jag jobbade... dessa jävla folk som inte kan ge fan i andras saker. Så hör ni något om en billig Sony Xplode i eller runt Kongsvinger, så kan det vara min.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Virtual_Blå
28 juli 2007 · 145 Inlägg

Tråkigt att höra!...hoppas du får tillbaka dina saker!

/ Ville

Grabber Dagdrömmare
28 juli 2007 · 2 836 Inlägg

Var med om liknande, känns... ######! Ja, du vet själv...
Tips: bilen ska vara ren/tom invändigt sett genom rutan så slipper man sånt skit hända men nu har det hänt...

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
DoomDevil
28 juli 2007 · 113 Inlägg

Vet hur det känns. Man önskar man hade kommit när dom stod och höll på...
Fick 2 rutor inslagna på min nyköpa V70 för nån månad sen, bara för dom skulle ha mina sunkna gamla rullskridskor och min laservarnare.. Månaden efter det så blev jag av med körkortet i en laserkontroll.. TACK!
Sen försökte dom sno mina fälgar & däck, men som tur va så hade man låsbultar. Dock mindre roligt när ena hjulet gick som mormors cykelhjul när man tog bilen och körde sen...

Mazda Miata (1991)
FireTraXX DFFL
28 juli 2007 · 9 020 Inlägg

DoomDevil skrev:
Vet hur det känns. Man önskar man hade kommit när dom stod och höll på...
Fick 2 rutor inslagna på min nyköpa V70 för nån månad sen, bara för dom skulle ha mina sunkna gamla rullskridskor och min laservarnare.. Månaden efter det så blev jag av med körkortet i en laserkontroll.. TACK!
Sen försökte dom sno mina fälgar & däck, men som tur va så hade man låsbultar. Dock mindre roligt när ena hjulet gick som mormors cykelhjul när man tog bilen och körde sen...

Det är ju inte riktigt deras fel egentligen tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang