T5-r - Stereo fråga!

-Claesson-
29 juli 2007 · 133 Inlägg

Tjenare!

Köpte idag en 855 T5-r -95. men problemet är att jag inte "hittar" någonstans att sätta in cd:s på. det står "CD" på stereon men jag hittar inte växlaren.. som jag tror det ska sitta på dessa. har kollat i skuffen å under stolarna! var kan den vara??? lollol

MVH Martin!

Från Landet...
Peter_A a.k.a aLan.
29 juli 2007 · 281 Inlägg

Stod "CD" på min orginalstereo i 855 t5an med, men det var väl ett tillval man kunde göra, att det står CD där är väl för att visa att den kan spela det med skulle jag gissa på..

Mvh

-Claesson-
29 juli 2007 · 133 Inlägg

Ok. men går det att koppla in en cd-växlare till den så den kan spela cd:s eller? är inte så sugen på att riva ut å ta dän min fina bigfront-spelare:P hur blir det förresten med mp3 skivor i den "gamla" växlaren som ska vara till?

Från Landet...
Peter_A a.k.a aLan.
29 juli 2007 · 281 Inlägg

tror ej den tar mp3, är nästan 100 på det, men det ska nog gå att koppla in en ny, vart man får tag i dom har jag överlåter jag till någon annan

-Claesson-
29 juli 2007 · 133 Inlägg

Så du menar att om jag köper en nyare växlare som klarar mp3. så kan jag spela dem i min stereo? (e lite lost/uppspelt) lol

Från Landet...
kalle_fiat bäst
29 juli 2007 · 319 Inlägg

volvo är lite spec vad de gäller deras växlare det går inte att sätta in en tex sony växlare och orginal steron. nu kan jag ha fel men det är´vad jag har lärt mig!

-Claesson-
29 juli 2007 · 133 Inlägg

Fan va synd! sad Men vet någon vart jag kan få tag på en cd-växlare som fungerar ??

MVH

Från Landet...
kalle_fiat bäst
25 november 2007 · 319 Inlägg

vissa på står att alpins grejer ska funka! volvo har vänt på 1 och nolla o elen på något jävla sätt! men lättast är väl att riva bort bigfronten och sätta in en vanlig mp3 spelare? så får du ju ett fack under den me!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang